Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er bare vi i gruppa som kan se den! Jeg har logga inn på facebooken til han godeste og sjekka! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig i alle kommentarene her om at du ser stunning ut i kjolen, og at den er finere på deg enn på hun kjolemodellen. :jepp: Nyyydelig :rødme:

Skrevet

Åh, jeg håper kjære synger for meg i vårt bryllup også :) Familien hans er forholdsvis musikalsk og kjære synger forholdsvis bra for å være amatør ;)

Jeg også vil se kjolebilde... må jeg være medlem av den hemmelige KG-gruppen da?

Skrevet

Du må nok det ;)

Bare sende PM til meg eller cypress med navnet ditt så vi får lagt deg til som venn, så kan vi invitere deg til å joine gruppa :jepp:

Skrevet
Du var helt nydelig i kjolen!! Satt som ett skudd! Du kommer til å bli en drøm av en brud :rødme:

Hvis ikke mannen din får hakeslepp når han ser deg kommer han ALDRI til å få det :fnise:

Tusen takk søte deg!! :klemmer:

Da satser vi på et godt gammeldags :hakeslepp: fra mannen den dagen!! Eller blir det :slår: !!

:lur:

Skrevet
Cypress! Det kan hende det bare er oss som er medlem av kg-gruppen som ser at du har kommentert bildet, men hvis jeg går inn på din facebook profil så er bildet av kjolen din på wallen din! (Med kommentaren til den under!)

Kanskje du burde sjekke at din kjære ikke kan se den? :fnise:

Det er bare vi i gruppa som kan se den! Jeg har logga inn på facebooken til han godeste og sjekka! :ler:

Okei :fnise: Ble bare litt satt ut da jeg så det :ler:

Oioi, er du sikkert Mazilla? Jeg vil i grunn ikke at NOEN andre enn gruppem skal se bildet, og SPESIELT ikke Mannen!! Tror jeg må lure han til å logge inn i kveld... :lur:

Han okkuperte pcen i hele går kveld, så jeg fikk ikke logget inn da. :snurt:

Jeg er helt enig i alle kommentarene her om at du ser stunning ut i kjolen, og at den er finere på deg enn på hun kjolemodellen. :jepp: Nyyydelig :rødme:

Takk takk, søte deg!! :klemmer:

Åh, jeg håper kjære synger for meg i vårt bryllup også :) Familien hans er forholdsvis musikalsk og kjære synger forholdsvis bra for å være amatør ;)

Jeg også vil se kjolebilde... må jeg være medlem av den hemmelige KG-gruppen da?

Bli med i gruppa!! :hoppe:

Du må nok det ;)

Bare sende PM til meg eller cypress med navnet ditt så vi får lagt deg til som venn, så kan vi invitere deg til å joine gruppa :jepp:

Har Dinedama ordnet allerede kanskje?? :klø:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Er rimelig sikker på at ingen andre enn oss som er i gruppa kan se de bildene. Hvis jeg f.eks kommer borti en annen stengt gruppe på fb, så ser jeg ikke hva som er i den eller medlemmene eller noen ting, bare "request to join group". Så kjolen er nok skjult for mannen :)

Skrevet

Tralala... jeg gjettet riktig på passordet hans på FB.... :sjenert: Han kan ikke se kjolen min... *puh*

Vet det ikke er pent å snoke, men målet helliget midlene her følte jeg! (og når han er så dum å ha samme passord på ALT, så blir det jo sånn.. Det sier seg jo selv... :sjenert:

Skrevet

Min mann er også dum :ler:

Og jeg også egentlig.. :sjenert:

Skrevet

Innom med en tirsdags :klem:

:wow: så fin du var i kjolen din :jepp:

Skrevet

La deg til på FB nettopp.;) Den kjolen din er helt smashing! :tommel:

Skrevet
Min mann er også dum :ler:

Og jeg også egentlig.. :sjenert:

Ehh... jeg og... :flau:

Endelig ser jeg jule-avataren!! Fiiiin den var!! :hoppe:

Innom med en tirsdags :klem:

:wow: så fin du var i kjolen din :jepp:

:klemmer: og takk tilbake!!

La deg til på FB nettopp.;) Den kjolen din er helt smashing! :tommel:

Nå er vi FB-venner!! :jepp: Takk for kompliment!! Det blir rent for meget dette her altså... :sjenert::fnise:

Gjest Neferet
Skrevet
Tralala... jeg gjettet riktig på passordet hans på FB.... :sjenert: Han kan ikke se kjolen min... *puh*

Vet det ikke er pent å snoke, men målet helliget midlene her følte jeg! (og når han er så dum å ha samme passord på ALT, så blir det jo sånn.. Det sier seg jo selv... :sjenert:

:ler:

Bridezillatendenser...

Skrevet
:vinke:

:romeo:

:regn:

:filer:

:kaffekopp:

Ha en fin tirsdag :)

Takk søte deg!! Det var mye :filer: og :kaffekopp: på meg på jobb i dag, så denne passet bra!! :fnise:

:ler:

Bridezillatendenser...

:hakeslepp: Oh no!! Er det sant!! :dåne:

Nå har det altså begynt... Huff.....

Cypress! Skal du være med på julebordet? :danser:

:strix:

Hmmmm..... jeg vet ikke om jeg tør..... Er det den 12. des.?? Skal du?? Jeg går inn i tråden og ser jeg... :jepp:

Skrevet

Er den 12, jeg tør egentlig ikke, men jeg skal! For alle sier det blir veldig hyggelig! Skal vi være tøffe sammen og tørre? :jepp:

:strix:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...