DDuck Skrevet 1. desember 2008 #1121 Skrevet 1. desember 2008 Du var njuuudelig i kjolen din du Du kommer til å bli den superduperstunningbruden du
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 #1122 Skrevet 1. desember 2008 God mandag, vakre, skjønne deg med den fantastiske kjolen!! :rødme: Hvis jeg regnet riktig har din pappa og min pappa bursdag på samme dag Jeg holdt på å glemme det jeg og, dvs jeg holdt på å glemme at det var den lørdagen vi skulle på besøk 29. november?
cypress Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1123 Skrevet 1. desember 2008 *løp løp* Åååååååå, Miso, så fiiiiin du var!!!! :strix: :strix:
cypress Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1124 Skrevet 1. desember 2008 Du var njuuudelig i kjolen din du Du kommer til å bli den superduperstunningbruden du 1000 takk snuppa! Gleder meg til å bruke kjolen!!!! :hoppe:
cypress Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1125 Skrevet 1. desember 2008 God mandag, vakre, skjønne deg med den fantastiske kjolen!! :rødme: Hvis jeg regnet riktig har din pappa og min pappa bursdag på samme dag Jeg holdt på å glemme det jeg og, dvs jeg holdt på å glemme at det var den lørdagen vi skulle på besøk 29. november? Hehe, ja, du har regnet riktig!! Nesten litt flaut at jeg leste om deg og at du nesten hadde glemt din fars bursdag, uten å koble i det hele tatt at pappa også hadde bursdag da!!! Jeg husket det ikke før mamma ringte og sa "Som du vel vet, så har pappa bursdag i dag..." Ja, det visste jeg vel... *løpe ut og kjøpe gave*
cypress Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1127 Skrevet 1. desember 2008 Den største klisjégaven av dem alle: SLIPS!!! Han ble glad da... sa han... Hva fikk din??
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 #1129 Skrevet 1. desember 2008 Vi spleiset på en GPS, noe han hadde ønsket seg lenge! Så det ble suksess. Mamma sa han hadde kjørt rundt hele søndagen
cypress Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1130 Skrevet 1. desember 2008 Vi spleiset på en GPS, noe han hadde ønsket seg lenge! Så det ble suksess. Mamma sa han hadde kjørt rundt hele søndagen Bra det slo an da!! Til jul skal pappa få en geit...
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 #1131 Skrevet 1. desember 2008 Geit er Har gitt det to juler på rad nå, så jeg skal finne på noe annet nå! Men farmor etterlyste det faktisk, hun syntes det var så fint!
Lille Blåklokke Skrevet 1. desember 2008 #1132 Skrevet 1. desember 2008 Bra det slo an da!! Til jul skal pappa få en geit... Hahahaha JA genialt
cypress Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1133 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Får tydeligvis med en t-skjorte eller noe annet da, så man kan skryte av det etterpå: Gaver med mening Endret 1. desember 2008 av cypress
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 #1134 Skrevet 1. desember 2008 Det er mye fint der i nettbutikken Sett på noen vesker og sånn! Men det får bli neste år
Honey Skrevet 1. desember 2008 #1135 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kan i alle fall love dere at det er straks litt mer styr å planlegge bryllup når man har småtroll. Vi har måtte utsette bryllupet to ganger fordi vi ble gravide begge gangene vi startet planleggingen (ikke alt som er like lett å beregne noen ganger). Jeg ville heller ikke være gravid i mitt eget bryllup, så derfor ble det utsatt. Men...jeg har jo verdens beste brudepiker da!
cypress Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1136 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kan i alle fall love dere at det er straks litt mer styr å planlegge bryllup når man har småtroll. Vi har måtte utsette bryllupet to ganger fordi vi ble gravide begge gangene vi startet planleggingen (ikke alt som er like lett å beregne noen ganger). Jeg ville heller ikke være gravid i mitt eget bryllup, så derfor ble det utsatt. Men...jeg har jo verdens beste brudepiker da! Hei Honey! Hyggelig at du er innom! Skjønner GODT at du ikke ville være gravid i eget bryllup, det er jeg ganske opptatt av også! I alle fall nå som jeg har kjolen i boks, og den neppe ville passet i mai om jeg skulle blitt gravid nå.. For min del er det ikke noe hast å få barn rett etter bryllupet heller, men min mann som er rukket å bli over 40 vil nok det så snart som mulig.. Skjønner jo det da..
TuttaV Skrevet 1. desember 2008 #1137 Skrevet 1. desember 2008 Kjolen din var bare heeeelt nydelig cypress!! :dåne: :rødme: Og den satt utrolig fint på deg! Du så rålekker ut!!
cypress Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1138 Skrevet 1. desember 2008 Kjolen din var bare heeeelt nydelig cypress!! :dåne: :rødme: Og den satt utrolig fint på deg! Du så rålekker ut!! Tusen takk!!! :rødme:
zilje_k Skrevet 1. desember 2008 #1139 Skrevet 1. desember 2008 Du var helt nydelig i kjolen!! Satt som ett skudd! Du kommer til å bli en drøm av en brud :rødme: Hvis ikke mannen din får hakeslepp når han ser deg kommer han ALDRI til å få det
Gjest mymlen Skrevet 1. desember 2008 #1140 Skrevet 1. desember 2008 Cypress! Det kan hende det bare er oss som er medlem av kg-gruppen som ser at du har kommentert bildet, men hvis jeg går inn på din facebook profil så er bildet av kjolen din på wallen din! (Med kommentaren til den under!) Kanskje du burde sjekke at din kjære ikke kan se den?
Fremhevede innlegg