Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du var njuuudelig i kjolen din du :hjerter:

Du kommer til å bli den superduperstunningbruden du :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God mandag, vakre, skjønne deg med den fantastiske kjolen!! :rødme:

Hvis jeg regnet riktig har din pappa og min pappa bursdag på samme dag ;) Jeg holdt på å glemme det jeg og, dvs jeg holdt på å glemme at det var den lørdagen vi skulle på besøk :fnise: 29. november?

Skrevet
*løp løp* :fnise:

Åååååååå, Miso, så fiiiiin du var!!!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Skrevet
Du var njuuudelig i kjolen din du :hjerter:

Du kommer til å bli den superduperstunningbruden du :jepp:

1000 takk snuppa! Gleder meg til å bruke kjolen!!!! :hoppe: :hoppe:

:klem:

Skrevet
God mandag, vakre, skjønne deg med den fantastiske kjolen!! :rødme:

Hvis jeg regnet riktig har din pappa og min pappa bursdag på samme dag ;) Jeg holdt på å glemme det jeg og, dvs jeg holdt på å glemme at det var den lørdagen vi skulle på besøk :fnise: 29. november?

Hehe, ja, du har regnet riktig!! Nesten litt flaut at jeg leste om deg og at du nesten hadde glemt din fars bursdag, uten å koble i det hele tatt at pappa også hadde bursdag da!!! :flau: Jeg husket det ikke før mamma ringte og sa "Som du vel vet, så har pappa bursdag i dag..." :plystre: Ja, det visste jeg vel... :sjenert: *løpe ut og kjøpe gave*

:fnise:

Skrevet

Den største klisjégaven av dem alle: SLIPS!!!

:hoho:

Han ble glad da... sa han...

Hva fikk din??

Skrevet

Vi spleiset på en GPS, noe han hadde ønsket seg lenge! Så det ble suksess. Mamma sa han hadde kjørt rundt hele søndagen :ler:

Skrevet
Vi spleiset på en GPS, noe han hadde ønsket seg lenge! Så det ble suksess. Mamma sa han hadde kjørt rundt hele søndagen :ler:

:fnise: Bra det slo an da!!

Til jul skal pappa få en geit... :jepp:

Skrevet

Geit er :tommelopp:

Har gitt det to juler på rad nå, så jeg skal finne på noe annet nå! Men farmor etterlyste det faktisk, hun syntes det var så fint! :)

Skrevet
:fnise: Bra det slo an da!!

Til jul skal pappa få en geit... :jepp:

Hahahaha JA genialt :skratte:

Skrevet (endret)

Får tydeligvis med en t-skjorte eller noe annet da, så man kan skryte av det etterpå: Gaver med mening :fnise:

Endret av cypress
Skrevet

Det er mye fint der i nettbutikken :Nikke: Sett på noen vesker og sånn! Men det får bli neste år ;)

Skrevet

Jeg kan i alle fall love dere at det er straks litt mer styr å planlegge bryllup når man har småtroll. Vi har måtte utsette bryllupet to ganger fordi vi ble gravide begge gangene vi startet planleggingen (ikke alt som er like lett å beregne noen ganger). Jeg ville heller ikke være gravid i mitt eget bryllup, så derfor ble det utsatt. Men...jeg har jo verdens beste brudepiker da! :):babyjente::babyjente:

Skrevet
Jeg kan i alle fall love dere at det er straks litt mer styr å planlegge bryllup når man har småtroll. Vi har måtte utsette bryllupet to ganger fordi vi ble gravide begge gangene vi startet planleggingen (ikke alt som er like lett å beregne noen ganger). Jeg ville heller ikke være gravid i mitt eget bryllup, så derfor ble det utsatt. Men...jeg har jo verdens beste brudepiker da! :):babyjente::babyjente:

Hei Honey! Hyggelig at du er innom! Skjønner GODT at du ikke ville være gravid i eget bryllup, det er jeg ganske opptatt av også! I alle fall nå som jeg har kjolen i boks, og den neppe ville passet i mai om jeg skulle blitt gravid nå.. :fnise: For min del er det ikke noe hast å få barn rett etter bryllupet heller, men min mann som er rukket å bli over 40 vil nok det så snart som mulig.. Skjønner jo det da.. :jepp:

Skrevet

Kjolen din var bare heeeelt nydelig cypress!! :dåne:

:rødme: Og den satt utrolig fint på deg! Du så rålekker ut!! :jepp:

Skrevet
Kjolen din var bare heeeelt nydelig cypress!! :dåne:

:rødme: Og den satt utrolig fint på deg! Du så rålekker ut!! :jepp:

Tusen takk!!! :rødme:

Skrevet

Du var helt nydelig i kjolen!! Satt som ett skudd! Du kommer til å bli en drøm av en brud :rødme:

Hvis ikke mannen din får hakeslepp når han ser deg kommer han ALDRI til å få det :fnise:

Skrevet

Cypress! Det kan hende det bare er oss som er medlem av kg-gruppen som ser at du har kommentert bildet, men hvis jeg går inn på din facebook profil så er bildet av kjolen din på wallen din! (Med kommentaren til den under!)

Kanskje du burde sjekke at din kjære ikke kan se den? :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...