Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lagt ut bildene fra produsenten på FB nå. De blir litt større en avataren i hvert fall. Skal hjem til mamma i morgen og ta bilder. Håper ikke det blir helt gæærn med det underskjørtet.... :pls:

Ha en fin lørdag alle sammen! Nå skal vi spise biff og etterpå på Jonas Gardell-show!! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen damer!!

I dag skal jeg til mamma og pappa og prøve underskjørt! :hoppe: Viste seg at pappa hadde bursdag i går (tralala... hadde ikke glemt det... neida neida... :flau: ) så da blir det middag der! Mamma skal lage hjemmelaget pizza! :spise: Nam!!

I går var jeg og Mannen ut på show - Jonas Gardell var helt fantastisk. På slutten av showt sang han en helt fantastisk kjærlighetssang, og jeg "hintet" frempå om at det ville vært veeeldig romantisk om Mannen hadde sunget den for meg i bryllupet.. :fnise: Han synger ikke spesielt fint, men det hadde jo blitt personlig!! :dåne: Men da må jeg først se om jeg klarer å grave opp teksten - det var visst en veldig kjent sang i Sverige, så det burde ikke være umulig... Men men, vi får se. Det blir vel neppe noe av...

Skrevet

:dåne: Hvis mannen hadde sunget for meg i bryllupet, sangstemme eller ikke, hadde jeg smeltet totalt :rødme:

Det blir bilder i gruppa i kveld da, formoder jeg? :lur: Kos deg hjemme :)

:klemmer:

Skrevet (endret)

Oi, det hørtes fint ut! Sang altså. Han hadde jammen vært tøff om han gjorde det, skikkelig romantisk og en utrolig fin gest. Håper du finner teksten da, men som du sier, det burde jo gå greit. Når det gjelder å glemme bursdager- vel- jeg glemte stefaren min sin 50 års dag. Uff og huff, jeg har dårlig samvittighet fremdeles:p

EDIT: Og selvsagt- masse lykke til med underskjørtprøving :tommelsmil:

Endret av Sort Pastill
Skrevet

Hei cypress!

Håper du var fornøyd med kjoleprøving og underskjørtet!!

Er enig med de øvrige, og gleder meg masse til bilder!! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

:dåne:

Så fin kjolen din var på deg!!!! Regner med du er fornøyd med den?? ;)

Hvordan syntes du det fungerte med underskjørtet? Er det godkjent eller må du på ny ebay-runde?? :ler:

Ha en fin dag cypress!!

Skrevet (endret)

Wow! :dåne:

Den kjolen var jo enda finere på deg, enn den så ut på produsent-bildene!! Fantastisk kjole Cypress!

*edit: måtte bare snike inn produsent her.

Endret av eleit
Skrevet
:dåne: Hvis mannen hadde sunget for meg i bryllupet, sangstemme eller ikke, hadde jeg smeltet totalt :rødme:

Det blir bilder i gruppa i kveld da, formoder jeg? :lur: Kos deg hjemme :)

Jepp, bilder er på plass!! :hoppe: Rakk ikke komme innom her og informere i går kveld, men fortet meg å legge ut på FB..

Oi, det hørtes fint ut! Sang altså. Han hadde jammen vært tøff om han gjorde det, skikkelig romantisk og en utrolig fin gest. Håper du finner teksten da, men som du sier, det burde jo gå greit. Når det gjelder å glemme bursdager- vel- jeg glemte stefaren min sin 50 års dag. Uff og huff, jeg har dårlig samvittighet fremdeles:p

EDIT: Og selvsagt- masse lykke til med underskjørtprøving :tommelsmil:

Heldigvis ingen "rund" dag, og pappa er generelt ikke så opptatt av bursdager, så det gikk bra! :)

:kose: Hellåw bjutiful! Håw ju duin?

Aim duing fain! Nais nju avatar!! :klemmer:

Gleder meg til å se deg i kjolen :hoppe:

Den er på plass!! Men det har du vel allerede fått med deg... :lur:

Vi venter i spenning her :Nikke:

Bilde på FB! :jepp:

Skrevet
:dåne:

Så fin kjolen din var på deg!!!! Regner med du er fornøyd med den?? ;)

Hvordan syntes du det fungerte med underskjørtet? Er det godkjent eller må du på ny ebay-runde?? :ler:

Ha en fin dag cypress!!

Fornøyd ja!! :hoppe: Jeg tok faktisk ut den øverste av de tre ringene i skjørtet, det ble finest da, siden kjolen jo sitter ganske stramt over hoftene og litt nedover. Men det blir ikke nødvendig med mer ebay-shopping nei! Hurra!!! :duskedame:

Ha en fin dag du også!!!

Så fin du var med kjolen! Rene modellen jo :Nikke:

Tuuusen takk!!! Følte meg ganske fin også... :sjenert:

Wow! :dåne:

Den kjolen var jo enda finere på deg, enn den så ut på produsent-bildene!! Fantastisk kjole Cypress!

*edit: måtte bare snike inn produsent her.

Hehe, takk skal du ha!! Håper Mannen syns den er fin også... :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet
Fornøyd ja!! :hoppe: Jeg tok faktisk ut den øverste av de tre ringene i skjørtet, det ble finest da, siden kjolen jo sitter ganske stramt over hoftene og litt nedover. Men det blir ikke nødvendig med mer ebay-shopping nei! Hurra!!! :duskedame:

Har gjort det samme jeg også, synes jeg fikk litt "ekstramage" med den øverste ringen, spesielt i og med at jeg har ganske brede hofter i forhold til resten av kroppen... :)

Tror nok at Mannen kommer til å synes du er stunning!!! :rødme:

Skrevet
Har gjort det samme jeg også, synes jeg fikk litt "ekstramage" med den øverste ringen, spesielt i og med at jeg har ganske brede hofter i forhold til resten av kroppen... :)

Tror nok at Mannen kommer til å synes du er stunning!!! :rødme:

Du har det ja? Var fint at de hadde laget det slik at det var enkelt å ta ut ringene. :) Nå blir vi fine du!!! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet
Du har det ja? Var fint at de hadde laget det slik at det var enkelt å ta ut ringene. :) Nå blir vi fine du!!! :hoppe:

Ja det blir vi!!!

:hoppe::danser: :rødme: :strix:

Skrevet

hei vennen :klemmer:

hvordan står det til med deg? :hug:

har sendt deg mail :lur:

Skrevet
hei vennen :klemmer:

hvordan står det til med deg? :hug:

har sendt deg mail :lur:

Bare bra takk!!! Sitter og venter på en jeg skulle ha møte med kl 11 - men hun er tydeligvis forsinket... :sur:

Men da får jeg jo tid til å sjekke min mail!! *løpe*

Skrevet
Bare bra takk!!! Sitter og venter på en jeg skulle ha møte med kl 11 - men hun er tydeligvis forsinket... :sur:

Men da får jeg jo tid til å sjekke min mail!! *løpe*

*løp løp* :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...