cypress Skrevet 27. november 2008 Forfatter #1081 Skrevet 27. november 2008 Øøøøøøøhhhhh...... Det går visst ikke an....? Jeg trodde det jeg. Ser du cypress! Jeg er FB-amatør! OK, jeg tar tilbake alt jeg har sagt!! Jeg ser den enda ikke Der kom kjolen frem Den var peeeen Det er sikkert en type kjole som blir finere med underskjørt enn uten.. men ikke vet jeg egentlig Ja, sant den er peeeen!!??! Me like!!! Jeg har fortsatt ikke fått prøvd med underskjørt, men tror det blir riktig så snasent.
cypress Skrevet 27. november 2008 Forfatter #1082 Skrevet 27. november 2008 Nydelig kjole:) Takk!!! Det var din også!!! Jeg tror faktisk jeg prøvde den kjolen du hadde da jeg var i kjolebutikken. Man føler seg så fin i en sånn kjole! Det er en helt herlig følelse!!! :dåne: Den kjolen ser bare helt fantastisk ut! Skikkelig wow-faktor over den synes jeg og det digger jeg. Jeg digger også!!! Se for deg tre meter slør i tillegg... Med litt "diamanter" limt på langs kanten... Løvli!!! Veldig fin kjole! Gleder meg til å se større bilde! Håper stand-up'en er gøy! Ja, vet du, stand-up'en var kjempegøy! Anne Kath var veldig morsom!! Så det anbefaler jeg alle! Litt ekstra moro at showet heter "Gift - men ingen fanatiker", så det handlet jo en god del om at hun har giftet seg. Ifølge henne blir det dessverre null etter ekteskapet... Synd det jenter!! Oooh, lekker kjole:D:D Tusen takk, og til boken min! Har nok sett deg snikende rundt en liten stund... Jeg skal sette av tid til å gå inn i boken din og "bli kjent med" deg også!! NYDELIG kjole!!! :dåne: Håper vi får se flere bilder!! Flere bilder kommer vettu!! Skal ta når jeg drar til mamma og prøver kjolen med underskjørtet på! Tipper det blir i løpet av helgen.
Gjest Neferet Skrevet 28. november 2008 #1083 Skrevet 28. november 2008 Gleder meg masse til å se bilder!!!!!!!!!!!!!!!!
Disco Biscuit Skrevet 28. november 2008 #1084 Skrevet 28. november 2008 Ser at jeg blingset med dagene ang stand upen du skulle på men uansett så hørtes det arti ut men ingen ? Hva skal vi finne på da?
Sort Pastill Skrevet 28. november 2008 #1085 Skrevet 28. november 2008 Jeg har sneket endel ja, lest igjennom de fleste av de mest aktive bøkene her inne, så jeg føler jo at jeg omtrent kjenner dere *Stikke hodet frem og si hei* Takk for velkomsten:)
cypress Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1086 Skrevet 28. november 2008 Ser at jeg blingset med dagene ang stand upen du skulle på men uansett så hørtes det arti ut men ingen ? Hva skal vi finne på da? Nei, si det!!!???! :dåne: En dag (OK, uke da) uten er en dag (...uke) uten mening!! Jeg har sneket endel ja, lest igjennom de fleste av de mest aktive bøkene her inne, så jeg føler jo at jeg omtrent kjenner dere *Stikke hodet frem og si hei* Takk for velkomsten:) Vi er lette å bli kjent med syns jeg!! Vi alle har jo i alle fall én (stor) ting felles, og er generelt ganske skravlete, så her går det unna...
cypress Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1087 Skrevet 28. november 2008 Nå gleder jeg meg til HEEEEEEELG!!!!! Bare 3 små timer igjen!!!
Gjest Ansjoni Skrevet 28. november 2008 #1090 Skrevet 28. november 2008 God helg! Vi gleder oss til bildene du har lovet å ta i helga!
eleit Skrevet 28. november 2008 #1091 Skrevet 28. november 2008 Ja! Vi gleder oss veldig til å se bilde av kjolen.. Den avateren er liksom så... Liten.
Disco Biscuit Skrevet 28. november 2008 #1092 Skrevet 28. november 2008 Sitter her og følger med spent helt til bildene har dukket opp God helg
Muffin! Skrevet 28. november 2008 #1093 Skrevet 28. november 2008 (endret) Ja, vet du, stand-up'en var kjempegøy! Anne Kath var veldig morsom!! Så det anbefaler jeg alle! Litt ekstra moro at showet heter "Gift - men ingen fanatiker", så det handlet jo en god del om at hun har giftet seg. Ifølge henne blir det dessverre null etter ekteskapet... Synd det jenter!! Flere bilder kommer vettu!! Skal ta når jeg drar til mamma og prøver kjolen med underskjørtet på! Tipper det blir i løpet av helgen. Det går jeg ikke med på! Uten å gå inn på detaljer, så tror jeg ikke det er noen fare for det. Så moro at stand-up'en var bra da! Og ekstra gøy at tema var bryllup/ekteskap. Gleder meg til bilder. Endret 28. november 2008 av Muffin!
zilje_k Skrevet 28. november 2008 #1094 Skrevet 28. november 2008 Godt med helg!! Men jeg må nok vente en dag til. Skal jobbe i mårrå. Men bare fra 9-14 da Gleder med VELDIG til å se bilder jeg også!!!!!
cypress Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1095 Skrevet 28. november 2008 Så gøy å se at dere er så ivrige etter bilder!! Lurer litt på om jeg skal legge dem ut i den hemmelige FB-gruppen i stedet?? Så trenger jeg ikke sladde ansikt og sånn... Det må vel gå an?? Har ikke tatt dem enda altså, så don't get your hopes up...
cypress Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1096 Skrevet 28. november 2008 Nå har jeg og mannen vært på kino og sett James Bond. Det var gøy!!
Sekretæren Skrevet 29. november 2008 #1098 Skrevet 29. november 2008 Når jeg ser på kjolen i avataren din, så ser det ut som et eventyraktig maleri av en isprinsesse. Så jeg gleder meg til å se stooooooore bilder, jeg og! Du kommer til å se helt nydelig ut :rødme:
TuttaV Skrevet 29. november 2008 #1100 Skrevet 29. november 2008 Legge den inn i gruppen høres jo lurt ut da! Si i fra så fort du har gjort det Håper du har en flott lørdag!
Fremhevede innlegg