Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Øøøøøøøhhhhh...... Det går visst ikke an....? Jeg trodde det jeg. Ser du cypress! Jeg er FB-amatør! :lol:

OK, jeg tar tilbake alt jeg har sagt!! :fnise:

Jeg ser den enda ikke :(

Der kom kjolen frem :hoppe:

Den var peeeen :jepp: Det er sikkert en type kjole som blir finere med underskjørt enn uten.. men ikke vet jeg egentlig :fnise:

Ja, sant den er peeeen!!??! Me like!!! Jeg har fortsatt ikke fått prøvd med underskjørt, men tror det blir riktig så snasent. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nydelig kjole:)

Takk!!! Det var din også!!! Jeg tror faktisk jeg prøvde den kjolen du hadde da jeg var i kjolebutikken. Man føler seg så fin i en sånn kjole! Det er en helt herlig følelse!!! :dåne:

Den kjolen ser bare helt fantastisk ut! Skikkelig wow-faktor over den synes jeg og det digger jeg.:)

Jeg digger også!!! Se for deg tre meter slør i tillegg... Med litt "diamanter" limt på langs kanten... Løvli!!! :jepp::hjerte:

:jepp: Veldig fin kjole!

Gleder meg til å se større bilde! :strix:

Håper stand-up'en er gøy!

Ja, vet du, stand-up'en var kjempegøy! Anne Kath var veldig morsom!! Så det anbefaler jeg alle! Litt ekstra moro at showet heter "Gift - men ingen fanatiker", så det handlet jo en god del om at hun har giftet seg. Ifølge henne blir det dessverre null :sengekos: etter ekteskapet... Synd det jenter!! ;)

Oooh, lekker kjole:D:D

Tusen takk, og :velkommen: til boken min! Har nok sett deg snikende rundt en liten stund... Jeg skal sette av tid til å gå inn i boken din og "bli kjent med" deg også!! :)

NYDELIG kjole!!! :dåne:

Håper vi får se flere bilder!! :sjenert:

Flere bilder kommer vettu!! Skal ta når jeg drar til mamma og prøver kjolen med underskjørtet på! Tipper det blir i løpet av helgen.

Skrevet

Ser at jeg blingset med dagene ang stand upen du skulle på :flau: men uansett så hørtes det arti ut :nigo: men ingen :sengekos: ? Hva skal vi finne på da? :fnise:

Skrevet

Jeg har sneket endel ja, lest igjennom de fleste av de mest aktive bøkene her inne, så jeg føler jo at jeg omtrent kjenner dere :fnise: *Stikke hodet frem og si hei* Takk for velkomsten:)

Skrevet
Ser at jeg blingset med dagene ang stand upen du skulle på :flau: men uansett så hørtes det arti ut :nigo: men ingen :sengekos: ? Hva skal vi finne på da? :fnise:

Nei, si det!!!???! :dåne: En dag (OK, uke da) uten :sengekos: er en dag (...uke) uten mening!!

Jeg har sneket endel ja, lest igjennom de fleste av de mest aktive bøkene her inne, så jeg føler jo at jeg omtrent kjenner dere :fnise: *Stikke hodet frem og si hei* Takk for velkomsten:)

Vi er lette å bli kjent med syns jeg!! Vi alle har jo i alle fall én (stor) ting felles, og er generelt ganske skravlete, så her går det unna... :fnise:

Skrevet

Nå gleder jeg meg til HEEEEEEELG!!!!! :strix: Bare 3 små timer igjen!!! :hoppe:

Skrevet

Jepp, snart HELG nå :nigo:

Skrevet

God helg! :nigo:

Vi gleder oss til bildene du har lovet å ta i helga! :Nikke:

Skrevet

Ja! Vi gleder oss veldig til å se bilde av kjolen.. Den avateren er liksom så... Liten. :fnise:

Skrevet

Sitter her og følger med spent helt til bildene har dukket opp :popcorn:

God helg :hug:

Skrevet (endret)
Ja, vet du, stand-up'en var kjempegøy! Anne Kath var veldig morsom!! Så det anbefaler jeg alle! Litt ekstra moro at showet heter "Gift - men ingen fanatiker", så det handlet jo en god del om at hun har giftet seg. Ifølge henne blir det dessverre null :sengekos: etter ekteskapet... Synd det jenter!! ;)

Flere bilder kommer vettu!! Skal ta når jeg drar til mamma og prøver kjolen med underskjørtet på! Tipper det blir i løpet av helgen.

:blink::riste: Det går jeg ikke med på! :tunge1: Uten å gå inn på detaljer, så tror jeg ikke det er noen fare for det. ;)

Så moro at stand-up'en var bra da! Og ekstra gøy at tema var bryllup/ekteskap.

Gleder meg til bilder. :danse:

Endret av Muffin!
Skrevet

Godt med helg!! Men jeg må nok vente en dag til. Skal jobbe i mårrå. Men bare fra 9-14 da :)

Gleder med VELDIG til å se bilder jeg også!!!!!

:popcorn:

Skrevet

Så gøy å se at dere er så ivrige etter bilder!! Lurer litt på om jeg skal legge dem ut i den hemmelige FB-gruppen i stedet?? Så trenger jeg ikke sladde ansikt og sånn... Det må vel gå an?? :vetikke:

Har ikke tatt dem enda altså, så don't get your hopes up... ;)

Skrevet

Nå har jeg og mannen vært på kino og sett James Bond. Det var gøy!! :hoppe:

Skrevet

Når jeg ser på kjolen i avataren din, så ser det ut som et eventyraktig maleri av en isprinsesse. Så jeg gleder meg til å se stooooooore bilder, jeg og! :hoppe: Du kommer til å se helt nydelig ut :rødme:

Skrevet

Legge den inn i gruppen høres jo lurt ut da! :)

Si i fra så fort du har gjort det :jepp::hoppe:

Håper du har en flott lørdag! :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...