Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kjenner til den... Og, nå merker jeg at jeg er på GOD vei til å bli KGholiker også! :klø:

Det er fort gjort!! Jeg er også hekta! :fnise:

Det er bare å avfinne seg med at du må lære deg å gå på nytt... For en omkrets vi får i det skjørtet der sier jeg bare!! Og jeg har forlengst skjønt at jeg må lære meg å sette meg igjen på nytt, og at jeg ikke kan ha sånn stol som resten av befolkningen, for de har armlener.... :dåne:

Men det gjør underverker med kjolen da!!

---------------------------------------------------------------------------------

Hvordan sender man melding med vedlegg til FB-KG-folk?

Kjenner jeg har litt lyst til å vise fram kjolen min, det bildet som ligger ute er jo strengt tatt ikke helt reelt i og med at jeg har endret farge....

Å ja, vis fram kjolen!! :hoppe: Jeg vet ikke hvordan man sender melding, men det vet sikkert FB-professoren Shorty. ;)

Grattis med ny avatar! Kjolen, formoder jeg?

JAAAA!!! Thanks for noticing! Det er ikke meg på bildet da, men kjolen - den er miiiiiiiiiin!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine kjolen!!! :strix: Skulle hatt større avatar du, sånn at vi kunne sett den bedre! :Nikke:

Har du det bra i dag, cypressmor? :)

Skrevet

Tror kjolen blir fantastisk med det underskjørtet, ihvertfall ut fra det bittelille bildet... ;)

Gleder meg til å høre om prøving etterhvert!!! :jepp:

Skrevet
Har du julehandlet allerede?? Jeg kjøpte bare noen smågaver i Budapest, men ellers har jeg det meste igjen av julegaver. :sukk:

Jeg har fått kjøpt til familien og venner, så har bare igjen til min kjære... Vi tok nemlig en skikkelig shopping-dag for å få unnagjort endel før det store kaoset trer inn. Men fikk jo ikke handlet til han, når han var med! :riste: Så da kan jeg gå og kose meg med det alene... :Nikke:

Jeg sitter å vurdere for og imot underskjørt... Jeg har aldri prøvd en kjole med underskjørt så jeg vet ikke om det er finere eller ikke.. :klø:

Hun dama som hjalp meg når jeg prøvde kjole, sa at underskjørtet hovedsakelig var for at bruden skulle kunne bevege seg lettere. Det er jo så mye stoff, at det ville ikke bli noen fin og naturlig gange hvis man ikke hadde underskjørt... Så da ble det underskjørt på meg. Jeg er ikke vond å be ;)

En gang FBholiker, alltid FBholiker.... sukk... og jeg som trodde jeg hadde greid å slutte... tørrlagt et år, og nå dette :dåne:

:skratte:

----------------

Så fin den nye avataren din er cypress!! :hjerte: Gleder meg veldig til å se kjolen din :jepp: - for det lille avatarbildet er altfor lite!

Skrevet

Så flott kjole :nigo: Gleder meg til å se bilde av deg med den på... OG underskjørtet under selvfølgelig :Nikke:

Var Stand upen bra?

:kose:

Skrevet
Fine kjolen!!! :strix: Skulle hatt større avatar du, sånn at vi kunne sett den bedre! :Nikke:

Har du det bra i dag, cypressmor? :)

Enig, alt for lite! Når jeg får tatt ordentlige bilder, med meg selv inni kjolen (og det går an å legge ut bilder her på KG!!! :sinna: ), skal jeg legge dem ut så dere får se i stor størrelse! :)

Jeg har det bra ja!! Kjeder meg litt på jobben bare... Men snart skal jeg på trening, og så på stand up, så det blir nok bra!! :)

Tror kjolen blir fantastisk med det underskjørtet, ihvertfall ut fra det bittelille bildet... ;)

Gleder meg til å høre om prøving etterhvert!!! :jepp:

Ja, det tror jeg og, siden kjolen er litt stor bak, og har en del slep! Det må jo bare bli bra det... :jepp:

Jeg har fått kjøpt til familien og venner, så har bare igjen til min kjære... Vi tok nemlig en skikkelig shopping-dag for å få unnagjort endel før det store kaoset trer inn. Men fikk jo ikke handlet til han, når han var med! :riste: Så da kan jeg gå og kose meg med det alene... :Nikke:

Hun dama som hjalp meg når jeg prøvde kjole, sa at underskjørtet hovedsakelig var for at bruden skulle kunne bevege seg lettere. Det er jo så mye stoff, at det ville ikke bli noen fin og naturlig gange hvis man ikke hadde underskjørt... Så da ble det underskjørt på meg. Jeg er ikke vond å be ;)

:skratte:

----------------

Så fin den nye avataren din er cypress!! :hjerte: Gleder meg veldig til å se kjolen din :jepp: - for det lille avatarbildet er altfor lite!

I know - større kommer!! :)

Skrevet
Fine kjolen! :strix:

:helen:

Så flott kjole :nigo: Gleder meg til å se bilde av deg med den på... OG underskjørtet under selvfølgelig :Nikke:

Var Stand upen bra?

:kose:

Stand upen er i kveld, så det kan jeg svare på i morgen!! ;)

Fin kjole :)

Takker!! :helen:

Skrevet
Jeg ser ikke den nye avataren jeg.. :tristbla:

Gjør du ikke?? :klø: Så rart?? Vet ikke hva man kan gjøre med sånt jeg... :(

Skrevet (endret)
Gjør du ikke?? :klø: Så rart?? Vet ikke hva man kan gjøre med sånt jeg... :(

Hvis man oppdaterer siden ved å trykke på F5 så kommer den opp :jepp:

Fiiine avataren :nigo: Gleder meg til større bilde!!

Kos deg på standup i kveld!

Endret av Ansjoni
Skrevet
Jeg vet ikke hvordan man sender melding, men det vet sikkert FB-professoren Shorty. ;)

Øøøøøøøhhhhh...... Det går visst ikke an....? Jeg trodde det jeg. Ser du cypress! Jeg er FB-amatør! :lol:

Skrevet

Den kjolen ser bare helt fantastisk ut! Skikkelig wow-faktor over den synes jeg og det digger jeg.:)

Skrevet

:jepp: Veldig fin kjole!

Gleder meg til å se større bilde! :strix:

Håper stand-up'en er gøy!

Skrevet

Der kom kjolen frem :hoppe:

Den var peeeen :jepp: Det er sikkert en type kjole som blir finere med underskjørt enn uten.. men ikke vet jeg egentlig :fnise:

Skrevet

NYDELIG kjole!!! :dåne:

Håper vi får se flere bilder!! :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...