Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe: for pakke i posten!

Hvor skal dere på stand-up? Hvem skal dere se? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoppe: for pakke i posten!

Hvor skal dere på stand-up? Hvem skal dere se? :)

Anne Kath på Latter! Hun hadde fått gratisbilletter, så syns ikke jeg kunne prioriterer skjørteprøving.... :lol:

Skrevet

Har tatt noen bilder av meg med underskjørtet. Siden jeg ikke har brudekjolen her hos meg selv, prøvde jeg den med et annet skjørt jeg har, men det blir ABSOUTT ikke det samme som med kjolen da.. Jeg følte meg ærlig talt litt som en and som vagget bortover... Svære greier det underskjørtet altså!!! :dåne:

Skrevet (endret)

Dette er skjørtet jeg prøvde underskjørtet med, altså UTEN underskjørt.

Ville bare vise forskjellen! :jepp:

Edit: Slettet bilde. Fikk ikke opp det dere skulle sammenligne med, så da var liskom vitsen borte... :klaske:

Endret av cypress
Skrevet

Jeg er virkelig spent, altså ;) Lurer fremdeles på hvor mye plass du egentlig har under der :ler:

Skrevet (endret)

Og dette er skjørtet MED underskjørt! :)

Knurr... KG mener bildet er for stort... skal se hva jeg får gjort...

Endret av cypress
Skrevet
Og dette er skjørtet MED underskjørt! :)

Knurr... KG mener bildet er for stort... skal se hva jeg får gjort...

Skjørtet var for stort til å vises på KG :hoho:

Jeg er morsomt ass!!!

Skrevet

Jeg er morsomt ass!!!

:skratte:

Den var faktisk ganske bra!

Forresten er jeg sikker på at Anne-kath bør vike veien for kjoleprøving!! Det er sikkert kjempeartig. Noen veninner og jeg prøvde å få tak i billett, men alt var utsolgt før jul gitt, så satser på at det blir satt opp ekstraforestillinger :Nikke:

Skrevet

Jeg er morsomt ass!!!

Ja, det var det faktisk!! Jeg får det ikke til!!! Svarte, kun det dumme bildet av et fullstendig uinteressant skjørt fikk jeg lagt ut.. Juhu... :(

Skrevet

Jeg er morsomt ass!!!

:hoppe: for at cypress har fått underskjørtet sitt! :hoppe: Vi klarer å vente på bilder til du får prøvd med kjolen vi. :) Som kjent er vi jo en veldig tålmodig gjeng. :hoho:

Skrevet

Lurte litt på å legge ut bildet på FB i stedet, men der kan jo min Kjære gå inn og se på det!! Og det får han jo ikke lov til!! Da skønner han jo hvordan form kjolen har...

Skrevet

:hoppe: for at cypress har fått underskjørtet sitt! :hoppe: Vi klarer å vente på bilder til du får prøvd med kjolen vi. :) Som kjent er vi jo en veldig tålmodig gjeng. :hoho:

Bra! :klemmer: Da venter vi!!!

Skrevet
Lurte litt på å legge ut bildet på FB i stedet, men der kan jo min Kjære gå inn og se på det!! Og det får han jo ikke lov til!! Da skønner han jo hvordan form kjolen har...

Du kan jo sende message til FB-KG-folka med vedlegg? Det ser han jo ikke :)

Skrevet
Du kan jo sende message til FB-KG-folka med vedlegg? Det ser han jo ikke :)

Jeg tror du er en liten skap-Facebook-nerd, jeg!??! :lur:

Skrevet
Jeg tror du er en liten skap-Facebook-nerd, jeg!??! :lur:

En gang FBholiker, alltid FBholiker.... sukk... og jeg som trodde jeg hadde greid å slutte... tørrlagt et år, og nå dette :dåne:

Skrevet

Jeg er morsomt ass!!!

:hoho:

Skrevet
En gang FBholiker, alltid FBholiker.... sukk... og jeg som trodde jeg hadde greid å slutte... tørrlagt et år, og nå dette :dåne:

Kjenner til den... Og, nå merker jeg at jeg er på GOD vei til å bli KGholiker også! :klø:

Skrevet
Har tatt noen bilder av meg med underskjørtet. Siden jeg ikke har brudekjolen her hos meg selv, prøvde jeg den med et annet skjørt jeg har, men det blir ABSOUTT ikke det samme som med kjolen da.. Jeg følte meg ærlig talt litt som en and som vagget bortover... Svære greier det underskjørtet altså!!! :dåne:

Det er bare å avfinne seg med at du må lære deg å gå på nytt... For en omkrets vi får i det skjørtet der sier jeg bare!! Og jeg har forlengst skjønt at jeg må lære meg å sette meg igjen på nytt, og at jeg ikke kan ha sånn stol som resten av befolkningen, for de har armlener.... :dåne:

Men det gjør underverker med kjolen da!!

---------------------------------------------------------------------------------

Hvordan sender man melding med vedlegg til FB-KG-folk?

Kjenner jeg har litt lyst til å vise fram kjolen min, det bildet som ligger ute er jo strengt tatt ikke helt reelt i og med at jeg har endret farge....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...