Sekretæren Skrevet 24. november 2008 #1021 Skrevet 24. november 2008 Å jippi, har du??!!? Så gøy!! PM skal bli!!! (Pass på å bli venn med Twisted nå da... Og husk å legge ut bilde av deg selv, hvis det ikke er gjort alt!! ) Gleder meg til å se deg, jeg tipper du er blond med rødt pannebånd. Jeg har et rødt pannebånd, men brukes kun når jeg fjerner sminke Og når jeg tar avatarbilder
cypress Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1022 Skrevet 24. november 2008 Dæven så mange venner du får Bare innom med en klem jeg! Ja, helt rått! Føler meg riktig så poppis her!! tilbake til deg søta! Jeg har et rødt pannebånd, men brukes kun når jeg fjerner sminke Og når jeg tar avatarbilder Jeee! Jeg hadde rett!! Og til dere som syns jeg var pen - dere skulle sett Shorty!
zilje_k Skrevet 24. november 2008 #1024 Skrevet 24. november 2008 Gikk visst glipp av 50 siders festen jeg også!! Kanskje vi kan bli venner på FB også??
cypress Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1025 Skrevet 24. november 2008 Her har det jo vært så mye snakk om FB og hvem som er pene, at jeg heeelt har glemt å fortelle det jeg logget meg på for å fortelle!! I dag fikk jeg hentelapp fra posten i, ehh.. posten! Det er underskjørtet mitt som er kommet fra Kina!! :hoppe: Gleder meg til å prøve, tror jeg må en tur til mamma (der kjolen henger) og prøve på onsdag. *gleder meg*
zilje_k Skrevet 24. november 2008 #1026 Skrevet 24. november 2008 Her har det jo vært så mye snakk om FB og hvem som er pene, at jeg heeelt har glemt å fortelle det jeg logget meg på for å fortelle!! I dag fikk jeg hentelapp fra posten i, ehh.. posten! Det er underskjørtet mitt som er kommet fra Kina!! :hoppe: Gleder meg til å prøve, tror jeg må en tur til mamma (der kjolen henger) og prøve på onsdag. *gleder meg* Det blir spennende å se hvordan det blir da Alltid morsomt å få pakke!!!
cypress Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1027 Skrevet 24. november 2008 Gikk visst glipp av 50 siders festen jeg også!! Kanskje vi kan bli venner på FB også?? Ja, her har vi feiret både det ene og det andre!! PM på vei!
cypress Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1028 Skrevet 24. november 2008 Det blir spennende å se hvordan det blir da Alltid morsomt å få pakke!!! Ja, det er sant! Uansett hva det er faktisk!!
TuttaV Skrevet 25. november 2008 #1029 Skrevet 25. november 2008 Hurra for pakke i posten og kjoleprøving med nytt underskjørt på onsdag!! Har så lyst til å bestille litt fra Ebay nå om dagen, men er så fattig etter all julehandelen...
Gjest Neferet Skrevet 25. november 2008 #1030 Skrevet 25. november 2008 :hoppe: :hoppe: Endelig underskjørt!! Blir spennende å høre hva du synes når du har fått prøvd kjolen med det, jeg var ihvertfall superfornøyd!!
cypress Skrevet 25. november 2008 Forfatter #1032 Skrevet 25. november 2008 Hurra for pakke i posten og kjoleprøving med nytt underskjørt på onsdag!! Har så lyst til å bestille litt fra Ebay nå om dagen, men er så fattig etter all julehandelen... Har du julehandlet allerede?? Jeg kjøpte bare noen smågaver i Budapest, men ellers har jeg det meste igjen av julegaver. :hoppe: :hoppe: Endelig underskjørt!! Blir spennende å høre hva du synes når du har fått prøvd kjolen med det, jeg var ihvertfall superfornøyd!! Ja, jeg gleder meg veldig til å se om det er stor forskjell! Hvis det ikke er som jeg ønsker, så får jeg vel sikkert solgt det på finn, og kan bestille meg et nytt på ebay.. Ååå pakke!! JA!!! Pakke er gøy!!!
Disco Biscuit Skrevet 25. november 2008 #1033 Skrevet 25. november 2008 For pakke! Håper underskjørtet passer bra Har du hatt en fin helg?
Gjest Ansjoni Skrevet 25. november 2008 #1034 Skrevet 25. november 2008 Pakke i posten Blir spennende å se hvordan det passer
cypress Skrevet 25. november 2008 Forfatter #1036 Skrevet 25. november 2008 Jeg kan ta før og etter-bilder jeg!! Det vil si, med og uten!
Gjest Neferet Skrevet 25. november 2008 #1037 Skrevet 25. november 2008 Jeg kan ta før og etter-bilder jeg!! Det vil si, med og uten! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
DDuck Skrevet 25. november 2008 #1038 Skrevet 25. november 2008 Med kjolen på? Jeg sitter å vurdere for og imot underskjørt... Jeg har aldri prøvd en kjole med underskjørt så jeg vet ikke om det er finere eller ikke.. :klø:
Gjest Ansjoni Skrevet 25. november 2008 #1039 Skrevet 25. november 2008 Før- og etter -bilder! Før- og etter-bilder!
cypress Skrevet 25. november 2008 Forfatter #1040 Skrevet 25. november 2008 Hmf... Nå driver min forlover og gjør seg vanskelig.. Jeg vil reise opp og prøve skjørtet i morgen - men hun vil ha meg med på stand up... Hmm... ikke bra prioritering der i gården altså!! Så da spørs det nok om det ikke blir noen dager til bilder kommer, dessverre... Men dere kan få se bilde av kun underskjørt litt senere i dag antar jeg - hvis jeg rekker posten før den stenger...
Fremhevede innlegg