Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Næh, hadde du?! Så gøy :hoppe: Hvem, hva hvor skulle jeg til og si, og hvorfor har du den ikke enda?

Vi får dra på samme aerobic/step-time en gang, så skal jeg vise deg grasiøsitet jeg :ler: Er forøvrig ganske sikker på at jeg aldri har sett deg på domus før, men skal holde utkikk fra nå av :jepp: Og hvis man ser hverandre, da hadde det jo vært hyggelig å si hei :Nikke:

Hmm, har ikke noe godt svar på det. Det var en del av ungdomsskolen ihvertfall. Sannsynligvis fikk jeg et anfall av overvoksenhet sånn rundt 17-18 og fant ut at jeg ikke skulle ha den. Hvem har vel ikke vært verdensmester i alt på den tida...

Men gjerne time altså, du skulle begynne pån igjen etter jul var det ikke sånn?? Og når det er sagt er jeg ikke spesielt grasiøs jeg heller altså. Mer liten og klumpete og tung i rumpa... :fnise:

Kanskje vi skal slutte og invadere boka til cypress?? Eller så må vi overtale cypress til å begynne å trene på Domus med oss!!! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig med invadering!! :tommelsmil:

Tror jeg holder meg til Sats jeg, selv om det virker veldig hyggelig der dere trener!! Ønsker meg flere treningsvenner! Har et par stykker, men det er liksom ikke full klaff på hva man ønsker å trene. Den ene er i MYYYYE bedre form enn meg, mens en annen er relativt mye dårligere (ja, det finnes! :jepp: )og den tredje er sinnsykt upålitelig, og dukker stort sett ikke opp... :murvegg:

Skrevet

Ikke meninga å kuppe boka di, cypress :sjenert:

Men syns det var en gode ide at du begynner å trene på domus sammen med oss :jepp:

Skrevet

Kan man det når man ikke er student lenger da??? :klø:

Skrevet

Det er åpent for alle ja, men det er jo endel dyrere for "almuen" da. Tror det er 2500,- for semesterkort.

Skrevet
Kan man det når man ikke er student lenger da??? :klø:

Jeg har ikke vært student siden 2005!

Skrevet
Det er åpent for alle ja, men det er jo endel dyrere for "almuen" da. Tror det er 2500,- for semesterkort.

Da står jeg i hver fall over.. Jeg har nemlig vennemedlemskap på Sats, så jeg betaler bare 260 kr måneden! Så da lønner det seg jo ganske mye å bare bli værende der jeg er!

Jeg har ikke vært student siden 2005!

Ja, selvfølgelig, jeg visste jo at du ikke er student... :klaske:

Skrevet

Å nei, jeg gikk glipp av 50-sidersfesten!

Får feste litt nå: :skaal::skya::bolledeig:

Så mye FB-snakk det var her da. Kan jeg være vennen din også, cypress? :sjenert:

Skrevet
Å nei, jeg gikk glipp av 50-sidersfesten!

Får feste litt nå: :skaal::skya::bolledeig:

Så mye FB-snakk det var her da. Kan jeg være vennen din også, cypress? :sjenert:

Synd du gikk glipp av festen.. Det var mye action her i går, så den kom litt brått på!

Men men, da får du heller bli med på Facebook-kjøret... :fnise:

Så klabert du får være min venn der!!! Sender deg en PM jeg..

Skrevet (endret)

Domus, Domus hei hei hei

Ingen er så bra som deg!

Cypress, cypress, kom igjen

Kom og bli vår treningsvenn!!

:duskedame: :duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Edit: Flau leif

Endret av Miss Shorty
Skrevet

Haha, herlig rim frk. Shorty!!!

:skratte::hoho:

....selv om det ikke hjelper...... De penga, ja de peeeengaaaa!!!! osv... :sjenert:

Skrevet

Takk for PM, nå har jeg sendt forespørsel. :)

Du har talent for cheerleading, Shorty! :duskedame:

Skrevet
Slenger meg med de andre; cypress er skikkelig fager :jepp:

Nå har jeg dannet meg et skikkelig bilde av cypress i hodet mitt som DEN skjønnheten - vanker jo så mye godord her at det er jo ikke måte på :fnise:

Jeg synes du var etter forventningene jeg!! :) Men av en eller annen grunn trodde jeg på forhånd du var litt alvisk... Men mest menneske, og det er praktisk!

Er ikke Ansjoni alvisk? :klø: Har sett for meg henne litt slik jeg og... :fnise:

Skrevet

Jeg vil også være med på fjesbok-kjøret! :jepp:

være venner på fb cypress!?! :sjenert:

Skrevet
Takk for PM, nå har jeg sendt forespørsel. :)

Du har talent for cheerleading, Shorty! :duskedame:

Vi er nå venner, og jeg er i full gang med snokinga!!! :fnise:

Nå har jeg dannet meg et skikkelig bilde av cypress i hodet mitt som DEN skjønnheten - vanker jo så mye godord her at det er jo ikke måte på :fnise:

Jeg tror de bare smisker... :sjenert: Søtingene... :klemmer:

Jeg vil også være med på fjesbok-kjøret! :jepp:

være venner på fb cypress!?! :sjenert:

Ja, seffern!!! PM på vei til Tutta nå!! :jepp:

Skrevet

PM til meg og? :sjenert:

Jeg har skaffet meg undercover-konto :ler:

Skrevet
PM til meg og? :sjenert:

Jeg har skaffet meg undercover-konto :ler:

Å jippi, har du??!!? :hoppe: Så gøy!! PM skal bli!!! (Pass på å bli venn med Twisted nå da... Og husk å legge ut bilde av deg selv, hvis det ikke er gjort alt!! :fnise: )

Gleder meg til å se deg, jeg tipper du er blond med rødt pannebånd. ;)

Skrevet

Hatt en fin helg? Jeg vil også være FB venn! :hoppe: Får jeg? :sjenert:

Skrevet
Hatt en fin helg? Jeg vil også være FB venn! :hoppe: Får jeg? :sjenert:

Ja, selvfølgelig!! PM til deg og på vei!

Skrevet

Dæven så mange venner du får :ler:

Bare innom med en klem jeg!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...