Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres sannsynelig ut!! :jepp:

Hva gjør du forresten ranglende oppe kl 03:39 Dinedama?? Skulle ikke du :sove: nå?

Skrevet

Ser vi har et levende matleksikon blant oss! Dinedama har mange talenter altså! :fnise: Men det å legge seg i menneskelig tid er tydeligvis ikke et av dem... :sjenert:

Skrevet

:ler:

Jeg hadde vært å besøkt en venninne som var hjemme i bygda, så drakk vi litt :vin: og sånt bare :Nikke: Så jeg er faktisk helt normal enda :strix:

Bortsett dra disse skjulte talentene som dukker opp i tid og utide :klø:

Hva er det egentlig jeg kan nå?

*Matleksikon

*KG ekpert

*Operasynger

*Tegner

*Dikting

:vetikke: Har jeg glemt noe?

:hoho:

Skrevet

Det er visst ikke den ting Dinedama ikke kan. :fnise:

Cypress, nå er det bare :hjerte: 6 måneder igjen! :hjerte:

:strix: :strix: :strix:

Skrevet
:ler:

Jeg hadde vært å besøkt en venninne som var hjemme i bygda, så drakk vi litt :vin: og sånt bare :Nikke: Så jeg er faktisk helt normal enda :strix:

Bortsett dra disse skjulte talentene som dukker opp i tid og utide :klø:

Hva er det egentlig jeg kan nå?

*Matleksikon

*KG ekpert

*Operasynger

*Tegner

*Dikting

:vetikke: Har jeg glemt noe?

:hoho:

Ja, du har glemt Ebay-ekspert!!! :jepp:

Skrevet (endret)
Det er visst ikke den ting Dinedama ikke kan. :fnise:

Cypress, nå er det bare :hjerte: 6 måneder igjen! :hjerte:

:strix: :strix: :strix:

Oh my god, det er det jammenmeg!!!

6 MÅNEDER!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

edit: trengte litt flere smileyer... :fnise:

Endret av cypress
Skrevet

Ja, tida flyr!! :hoppe: Et halvt år kommer til å gå fort, det er sikkert og visst. Og når året snart heter 2009, kan vi ikke lenger si: "Neste år" når noen spør! :fnise:

Skrevet
Ja, tida flyr!! :hoppe: Et halvt år kommer til å gå fort, det er sikkert og visst. Og når året snart heter 2009, kan vi ikke lenger si: "Neste år" når noen spør! :fnise:

Nei, det er sant!! Når det blir 2009 er det under 5 mnd igjen for meg (oss...)!!

:dåne:

Skrevet

:strix:

:strix::strix:

:strix::strix::strix:

:strix::strix::strix::strix:

:strix::strix::strix:

:strix::strix:

6 månder igjen bare!!!

Det med at plutselig om en mnd omtrent kan vi si at vi skal gifte oss i år har jeg også tenkt på.. :overrasket: det er helt surrealistisk!! Det er ikke lenge siden jeg gikk rund og sa at det er enda to år til.. :dåne:

Skrevet

Hmf... :( Spurte akkurat kjære om han gleder seg til om 6 måneder fra i dag. "Nei" svarte han!!! :dåne: :kjefte::sinna:

Han satt midt i et playstation-spill, og ville nok helst at jeg ikke skulle forstyrre, og tenkte det ville få meg til å være stille. Dårlig plan... Han skjønte ganske fort at jeg ble litt muggen, så da spurte han om det var 6 mnd til bryllupet. "Vi får se!" (underforstått - dersom det blir noe bryllup...) svarte voksne meg da.

Men da fikk jeg beskjed om jeg måtte få meg litt humor!??!

God stemning, og hæla i taket her i gården altså.. :sur:

Skrevet

:hoppe: :rødme: :danser: :danser: :rødme: :hoppe:

6 MÅNEDER IGJEN!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Hmf... :( Spurte akkurat kjære om han gleder seg til om 6 måneder fra i dag. "Nei" svarte han!!! :dåne: :kjefte::sinna:

Han satt midt i et playstation-spill, og ville nok helst at jeg ikke skulle forstyrre, og tenkte det ville få meg til å være stille. Dårlig plan... Han skjønte ganske fort at jeg ble litt muggen, så da spurte han om det var 6 mnd til bryllupet. "Vi får se!" (underforstått - dersom det blir noe bryllup...) svarte voksne meg da.

Men da fikk jeg beskjed om jeg måtte få meg litt humor!??!

God stemning, og hæla i taket her i gården altså.. :sur:

Hihi, skjønner jeg svarte uten god timing der....

Men jeg har lært fra mine kolleger at det ikke er lurt å stille viktige spørsmål når den utkårede spiller...

Har også lært fra en mannlig kollega at han stadig vekk skal være med på ting han ikke egentlig kunne tenke seg, fordi hans samboer har spurt og fått klarsignal mens han spiller WoW... :fnise:

Skrevet
Hihi, skjønner jeg svarte uten god timing der....

Men jeg har lært fra mine kolleger at det ikke er lurt å stille viktige spørsmål når den utkårede spiller...

Har også lært fra en mannlig kollega at han stadig vekk skal være med på ting han ikke egentlig kunne tenke seg, fordi hans samboer har spurt og fått klarsignal mens han spiller WoW... :fnise:

Hehe, vi blir nok snart venner igjen skal du se. Og bryllup blir det!! :jepp:

Bra tips det der med å spørre om litt upopulære ting når den andre er mentalt opptatt... :lur:

Skrevet (endret)
Sto forresten hårfargen min til forventningene?? ;)

Ja, så absolutt!!! :jepp: Skjønner ikke hva Dinedama dreiv med... :fnise: Det var jo helt åpenbart at det var sånn!! *fornøyd med å ha gjettet riktig*

Hva med min forresten? Hadde du noe bilde i hodet på forhånd?? Og var det i så fall riktig??

Edit: Måtte rette en skrivefeil...

Endret av cypress
Skrevet
Ja, så absolutt!!! :jepp: Skjønner ikke hva Dinedama dreiv med... :fnise: Det var jo helt åpenbart at det var sånn!! *fornøyd med å ha gjettet riktig*

Hva med min forresten? Hadde du noe bildet i hodet på forhånd?? Og var det i så fall riktig??

Dinedama var nok litt ute på vidda... :lur:

Godt fornøyd med at cypress hadde riktig forutanelse.. :kose:

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde noe bevisst bilde i hodet, men da jeg så deg var det helt riktig... :) Så da kan jeg ikke ha vært helt ute av det jeg heller?? :)

Jeg kjenner at nå som det begynner å bli litt fb-modus, må jeg gjennom dagbøkene igjen og se på kjoler og detaljer som har vært svevende før... Blir mye jobb dette! Men kjempekoselig da!!

Skrevet

OIIIIIII bare 6 mnd. igjen nå

Skrevet
Dinedama var nok litt ute på vidda... :lur:

Godt fornøyd med at cypress hadde riktig forutanelse.. :kose:

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde noe bevisst bilde i hodet, men da jeg så deg var det helt riktig... :) Så da kan jeg ikke ha vært helt ute av det jeg heller?? :)

Jeg kjenner at nå som det begynner å bli litt fb-modus, må jeg gjennom dagbøkene igjen og se på kjoler og detaljer som har vært svevende før... Blir mye jobb dette! Men kjempekoselig da!!

Ja, enig! Det blir litt enklere å huske detaljene av hva den enkelte skal ha når man har et ansikt å sette det på!! Kjempegøy, men litt jobb ja.. :)

Skrevet

OIIIIIII bare 6 mnd. igjen nå

I know, nå flyr tiden!!! :hoppe: :hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...