Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner å kjenne en liten antydning til en snikende forkjølelse. Æsj... Har ikke noe lyst til å bli syk nå!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*komme med kyllingsuppe* *krysse fingrene for at cypress kvikner til*

"bli bra igjen, du må du må bli bra igjen" :digge:

Skrevet
Begynner å kjenne en liten antydning til en snikende forkjølelse. Æsj... Har ikke noe lyst til å bli syk nå!! :(

Ta en cognac. Hvis det ikke hjelper, er det trøstende i det minste ;)

Evt løp til helsekosten og kjøp grapefruktkjerneekstrakt. Men gjør det nå! :klem:

Skrevet
*komme med kyllingsuppe* *krysse fingrene for at cypress kvikner til*

"bli bra igjen, du må du må bli bra igjen" :digge:

Søtingen!! Snill du er som synger sang for meg og greier!! :klemmer:

Ta en cognac. Hvis det ikke hjelper, er det trøstende i det minste ;)

Evt løp til helsekosten og kjøp grapefruktkjerneekstrakt. Men gjør det nå! :klem:

Liker ikke cognac noe særlig, tror du en Vodka Russian har sammen effekt?? :fnise:

Grapefruktkjerneekstrakt altså? Skal de funke om man begynner å ta det med en gang man merker antydning?? Jeg sverger til Coldizin, men er alltids åpen for nye ting. Har du prøvd det?

Skrevet

Håper du ikke blir ordentlig dårlig cypress!!!

:klemmer: og :kaffekopp: fra meg!

Skrevet
Håper du ikke blir ordentlig dårlig cypress!!!

:klemmer: og :kaffekopp: fra meg!

Tænk ju hønni! :klemmer:

Satser på å ta kvelden tidlig i kveld - selv om Kjære maser som bare det om at jeg bli med på kino og se James Bond. DET skjer ikke i kveld altså!!

Har forresten glemt å klage over at jeg har vært hos tannlegen i dag! Har hatt et par tenner som har iset som fryktelig i noen dager nå, så jeg fant ut det var lurt å sjekke det ut. Tannlegen sa at tannkjøttet er blitt dyttet litt opp av pussing, sånn at jeg har pusset på røttene. Så da iser det... Så nå er jeg på fluor-kur og Sensodyne tannkrem. Ganske udramatisk i grunn.. :) Men aldri noe gøy å være hos tannlegen!!

Skrevet
Søtingen!! Snill du er som synger sang for meg og greier!! :klemmer:

Liker ikke cognac noe særlig, tror du en Vodka Russian har sammen effekt?? :fnise:

Grapefruktkjerneekstrakt altså? Skal de funke om man begynner å ta det med en gang man merker antydning?? Jeg sverger til Coldizin, men er alltids åpen for nye ting. Har du prøvd det?

Jeg har prøvd grapefruktkjerneekstrakt, men jeg stod ved disken og snufset og nøys allerede da. Mannen bak disken sa at jeg skulle kommet et par dager før. Så jeg har ingen empiri å vise til :ler:

Coldizin har jeg ikke prøvd. Får du det på apoteket?

Skrevet
Jeg har prøvd grapefruktkjerneekstrakt, men jeg stod ved disken og snufset og nøys allerede da. Mannen bak disken sa at jeg skulle kommet et par dager før. Så jeg har ingen empiri å vise til :ler:

Coldizin har jeg ikke prøvd. Får du det på apoteket?

Nei, helsekost. De kaller det et kosttilskudd basert på ekstrakt av bokhvete. Jeg syns faktisk det hjelper mot forkjørelse hvis man begynner å ta det med én gang man merker symptomer.

Skrevet

Sykt, ser på Oprah nå, om en kar som holder pusten i over 16 minutter.. Gærne folk... :bond:

Skrevet

På oppfordring fra Shorty, her er ønskeliste til morgengave:

Ønsker "lånt" fra Miss Shorty:

- Spa

- Tag Heuer klokke :ler:

- Bli ny dag (Extreme makeover minus extreme)

Og noen egne:

- Bryllupsarrangør (dvs. det er jo litt sent å ønske seg til morgengave... ønsker meg det til jul i stedet!!)

- diamantanheng som matcher forlovelsesringen (innmari mye billigere enn klokke lissom... :sjenert: )

- et soverom til (altså større leilighet)

- ny madrass (ikke den ekle som har overlevd helt siden Kjære bodde med eksen... :sinna::kjefte: )

- vaskehjelp for et år

Fortsettelse følger....

Skrevet

Ny madrass burde dere hatt for lenge siden, så syns du bør få noe annet i morgengave. ;)

Håper ikke du blir syk, forresten. :kose: Bøtt nedpå med masse c-vitaminer. Det hjelper alltid. :jepp:

Skrevet

Jeg må si meg enig i at den madrassen skal du få utenom morgengaven ;)

Skrevet
Ny madrass :Nikke:

Ny madrass burde dere hatt for lenge siden, så syns du bør få noe annet i morgengave. ;)

Håper ikke du blir syk, forresten. :kose: Bøtt nedpå med masse c-vitaminer. Det hjelper alltid. :jepp:

Jeg må si meg enig i at den madrassen skal du få utenom morgengaven ;)

Hehe, okay!! :fnise: Er egentlig veldig enig!! Til mannens forsvar, så var han rask med å kjøpe ny overmadrass til oss da... Men jeg syns nok det er på tide med en ny ellers også...

Skrevet

Ælen hadde bare en madrass på gulvet han.. og jeg hadde en god brukt dobbeltseng :sjenert: Så vi plasserte senga mi hos mamma og madrassen i kjelleren og kjøpte oss heeelt ny seng :Nikke:

Skrevet
Ælen hadde bare en madrass på gulvet han.. og jeg hadde en god brukt dobbeltseng :sjenert: Så vi plasserte senga mi hos mamma og madrassen i kjelleren og kjøpte oss heeelt ny seng :Nikke:

fin løsning! :fnise:

Skrevet
Sykt, ser på Oprah nå, om en kar som holder pusten i over 16 minutter.. Gærne folk... :bond:

Seriøst, er det mulig? Trodde man hadde strøket med forlengst da jeg?

Og så må jeg bare si meg enig i at du fortjener en ny madrass altså :jepp:

Åssen er formen? :kose:

Skrevet

Ja, hvordan går det? Håper det står bedre til i dag. :) God bedring! Gleder meg til å følge med videre. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvordan er formen ? Blitt noe mer :forkjola: ?

Synes dere skal kjøpe madrass utenom ja, jeg var rimelig snar med å fjerne de ekle som min kjære hadde i sin seng da vi var sammen :fnise:

Skrevet

Ny madrass burde anskaffes før bryllup altså!! Haha, litt av et morgengaveønske :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...