Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt å høre at det har gått bra i retten med deg!! :klemmer:

Flinke cypress! :duskedame:

Man føler seg så absolutt litt mer voksen når man har gjort noe man har gruet-gledet seg til lenge, tror jeg vil få samme følelse til kommende eksamen! Blir første skikkelige muntlige eksamen hvor vi skal gjøre det vi faktisk kommer til å gjøre når vi kommer ut i jobblivet! Blir spennende!

Og ang. maten så må jeg bare si :skratte:

Men du er ikke alene.. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ansjoni
Skrevet

Det der med Carbonaraen har jeg gjort en gang også, så mer ut som små biter av omelett som lå og disset oppå spaghettien :fnise:

Håper du får en fin dag!!

Skrevet
Det der med Carbonaraen har jeg gjort en gang også, så mer ut som små biter av omelett som lå og disset oppå spaghettien :fnise:

Skjønner ikke problemet jeg altså... :filer:

Toro ferdigpose sier nå jeg :ler:

(ok, ikke heeeeelt det samme da - men jeg innser iallfall mine begrensninger :ler:)

Skrevet
:fnise: det er så kjedelig når matlagingen går i dass.. Har nok skjedd en gang eller flere her også :gjeiper:
Skrevet

Huff ja, det er fort gjort. :gjeiper: I morgen har jeg planer om å lage noe ekstra godt til kjære kommer hjem fra jobb på kvelden, så håper jeg ikke klarer å ødelegge det. :fnise:

Fredags :klem: til deg.

Skrevet
Når får du vote hvordan saken gikk da?

Har glemt å svar på denne.. Det er eeegentlig krav om at dom skal foreligger innen to uker, men det er ikke alltid det blir fulgt da... Dommeren antydet at det kunne gå 3-4 uker. Blir VELDIG spennende!! :hoppe:

Jeg laget flytende muffins her for et par uker siden... Var ikke spesielt fornøyd med det heller.... Så vi er nok mange i samme båt. Spørs vel om tålmodighet er en dyd når det gjelder carbonara, men jeg skal ikke si noe, for jeg har aldri prøvd!

Ha en fin dag cypress!!

:fnise: Flytende muffins... Hvordan klarte du det?? :klø: Glemte du å steke dem? ;) Kan jo late som det var fondant du forsøkte deg på da eller? De skal jo være flytende inni i hvert fall... :hoho:

Godt å høre at det har gått bra i retten med deg!!

Flinke cypress!

Man føler seg så absolutt litt mer voksen når man har gjort noe man har gruet-gledet seg til lenge, tror jeg vil få samme følelse til kommende eksamen! Blir første skikkelige muntlige eksamen hvor vi skal gjøre det vi faktisk kommer til å gjøre når vi kommer ut i jobblivet! Blir spennende!

Og ang. maten så må jeg bare si

Men du er ikke alene.. ;)

Skal du ha eksamen nå snart?? (klarer ikke helt å følge med på alle... sorry... :sjenert: ) Lykke til når den tid kommer i hver fall!!! Heier på deg!! :jepp:

Det der med Carbonaraen har jeg gjort en gang også, så mer ut som små biter av omelett som lå og disset oppå spaghettien

Håper du får en fin dag!!

Ja, nettopp!! Skikkelig kvalmt! :spy::fnise:

Ha en fin dag du og!!! Og fin helg!!! :hoppe:

Skjønner ikke problemet jeg altså...

Toro ferdigpose sier nå jeg

(ok, ikke heeeeelt det samme da - men jeg innser iallfall mine begrensninger :ler:)

Hehe, det gjør jeg også nå!!! Kun Toro fra nå! :hoho:

:fnise: det er så kjedelig når matlagingen går i dass.. Har nok skjedd en gang eller flere her også

Heldigvis lagde jeg bare til meg selv da, så det var jo ikke så farlig. Men ble litt irritert på at det er mulig å suge så innmari på å lage mat... :hoho: Men men, kan jo ikke være god på alt!! ;)

Huff ja, det er fort gjort. I morgen har jeg planer om å lage noe ekstra godt til kjære kommer hjem fra jobb på kvelden, så håper jeg ikke klarer å ødelegge det.

Fredags :klem: til deg.

Får ikke håpe det da!! Du er sikkert flinkere enn med (det skal ikke så mye til så... :sjenert: ) Jobber han på lørdager han stakkars!?!

:klem: til deg og!!

Skrevet
Får ikke håpe det da!! Du er sikkert flinkere enn med (det skal ikke så mye til så... :sjenert: ) Jobber han på lørdager han stakkars!?!

:klem: til deg og!!

Ja, han jobber annenhver lørdag. Men da får han fri en annen dag i uka da. Vanligvis jobber han bare til fire, men i morgen må han jobbe helt til åtte. Så da får jeg være litt snill og ha klar middag. :Nikke: Jeg er ikke så veldig flink, men jeg klarer meg! :fnise:

Skrevet
Ja, han jobber annenhver lørdag. Men da får han fri en annen dag i uka da. Vanligvis jobber han bare til fire, men i morgen må han jobbe helt til åtte. Så da får jeg være litt snill og ha klar middag. :Nikke: Jeg er ikke så veldig flink, men jeg klarer meg! :fnise:

Ja ok, det er ikke så ille da, når han får fri en annen dag i uken.

Jeg tror jeg skal ønske meg kokkekurs i julegave! Det er en nyttig gave som jeg trenger!! :fnise:

Dessverre/heldigvis er kjære veldig flink til å lage mat. Bra når han lager mat til meg, dumt når jeg skal lage til han. Husker første gang jeg skulle lage mat til han, jeg fikk SÅ prestasjonsangst, at jeg nesten droppet hele greia... Huff.. :fnise:

Skrevet

Jeg skal forresten trene i dag!! *flink* Tar noen styreøvelser i studio, da blir jeg nok fin og fjong... (særlig siden jeg skal på fest etterpå, og drikke masse sunn alkohol... :sjenert: )

Skrevet
God helg, cypress! :skya:

Takk og bukk!! Du og!! :klemmer:

Skrevet

:fnise:

Du kan jo kanskje lære litt når du lager mat med han da? Eller, det var kanskje carbonara-saken et eksempel på at ikke gikk så bra. :fnise:

Det skal jo ikke være så vanskelig å lage mat da. Det er bare det å tørre å prøve, og ta seg tid. Men det er ikke alltid bare bare det. :gjeiper:

Skrevet
:fnise:

Du kan jo kanskje lære litt når du lager mat med han da? Eller, det var kanskje carbonara-saken et eksempel på at ikke gikk så bra. :fnise:

Det skal jo ikke være så vanskelig å lage mat da. Det er bare det å tørre å prøve, og ta seg tid. Men det er ikke alltid bare bare det. :gjeiper:

Huff ja, jeg forsøker j o å følge med når han mekker mat da, men det er så lett å bare la han ordne alt når han er i gang... :sjenert: Men jeg må nok bare prøve og feile litt ja!! :jepp:

Skrevet

I morgen skal forresten endelig min forlover få se kjolen min. Hun var jo ikke med da jeg kjøpte den, så i morgen skal vi reise hjem til mine foreldre, der den henger, så skal hun få se.. :) Det blir hyggelig! :jepp:

Det er vel det som skal skje av bryllupsrealterte ting nå i helgen.. :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet
:fnise: Flytende muffins... Hvordan klarte du det?? :klø: Glemte du å steke dem? ;) Kan jo late som det var fondant du forsøkte deg på da eller? De skal jo være flytende inni i hvert fall... :hoho:

Jeg prøvde meg på glutenfrie blåbærmuffins, skulle få ei venninne på besøk. Så var det kanskje litt lite melblanding igjen, og det hadde nok gått greit hadde jeg bare brukt små former... Men så tenkte jeg at det var bra med stoooore, amerikanske muffinsformer. Når de så stekte og lysebrune ut på utsiden, tok jeg de ut, de hadde stekt litt lenger enn de skulle, men så rant innholdet ut igjen.... Neste gang blir det små former!!!

Og fondant er jeg faktisk god på!! :jepp:

Fortsatt god helg!!!

Gjest Ansjoni
Skrevet

Nå fikk jeg lyst på sjokoladefondant! :sikle:

Fortsatt god helg, cypress :) Kos deg med forlover!

:klemmer:

Skrevet

Det kan jeg faktisk lage! :Nikke:

Det ser ganske fancy ut, men er utrolig enkelt og kjapt.

Kan tro jeg er populær i familien når jeg slår til med sjokoladefondant med vaniljeis og friske bær. :sikle: :sikle: :sikle:

Jeg later som det er skikkelig vanskelig da naturligvis ;)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Har laget det en gang jeg også, utrolig godt :sikle: Det ser jo skikkelig avansert ut da, alltid greit med noen plusser i margen :tommelopp:

Og så var det det vi hadde til dessert første gang jeg var på middagsdate med mannen :hjerte:

Skrevet

Det er faktisk en oppskrift på sjoko-fondant i en artikkel her på KG, som ligger på forsiden nå: Sjoko-nam...

Kanskje en idé til farsdagen i morgen... :lur:

Pappa nekter nemlig å gi etter for "handelsstandens lure triks for å selge mer ting" - og vil IKKE ha gaver!! Men en kake kan han nok ikke si nei til... :opplyser:

Skrevet

Fortsatt god helg, cypress :) Kos deg med forlover!

:klemmer:

Jeg har akkurat kommet hjem fra forlover nå. Vi har spist taco og masse sjokolade, så fondant får jeg ikke så lyst på akkurat nå.. Men i morgen har jeg sikkert greit lyst på det igjen.. :jepp:

Det kan jeg faktisk lage! :Nikke:

Det ser ganske fancy ut, men er utrolig enkelt og kjapt.

Kan tro jeg er populær i familien når jeg slår til med sjokoladefondant med vaniljeis og friske bær. :sikle: :sikle: :sikle:

Jeg later som det er skikkelig vanskelig da naturligvis ;)

Smarting!! :fnise: Det skal jeg jammen prøve en gang!! Nå fant jeg jo oppskrift her på KG, men du som er proff har kanskje noen triks eller hemmelige ingredienser som kan røpes?? :lur:

Har laget det en gang jeg også, utrolig godt :sikle: Det ser jo skikkelig avansert ut da, alltid greit med noen plusser i margen :tommelopp:

Og så var det det vi hadde til dessert første gang jeg var på middagsdate med mannen :hjerte:

Oi, husker du det fortsatt du?!? Så romantisk.. :) Jeg husker nesten ingenting fra første kvelden jeg møtte kjære jeg... (fylla har skylda... :flau: )

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...