TuttaV Skrevet 13. oktober 2008 #621 Del Skrevet 13. oktober 2008 cypress skrev: Hyggelig at du er innom _lene_!! Var innom mamma i går, og fant ut at det nok var smartest å legge igjen tiaraen der, sammen med de andre bryllups-tingene. Så slipper jeg å ødelegge noe på fylla.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. oktober 2008 #622 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jippi for flott tiara Tror nok det beste er å gjemme tingene godt vekk så man ikke ødelegger noe på fylla Godt at du ikke knakk den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 #623 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du? Når sender dere ut invitasjonene egentlig? :klø: og hvor lang s.u skal dere ha på de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #624 Del Skrevet 13. oktober 2008 dinedama skrev: Du? Når sender dere ut invitasjonene egentlig? :klø: og hvor lang s.u skal dere ha på de? Dette snakket vi faktisk om i går! Vi tenkte å sende ut invitasjonene i februar kanskje. Tenkte vi skulle høre med de vi leier lokale av (som også står for maten) om hvor lang tid i forveien de må vite antallet. Og så setter vi SU litt før det. Vi tenkte også å sette den litt tidlig, slik at hvis det er mange som ikke kan komme, kan vi invitere noen som i utgangspunktet blir invitert til kaffen. Vi har egentlig ikke lyst til å ha kaffe-gjester, men blir nødt, for det er ikke plass til alle vi ønsker til middag. (Har vært litt inne på en slem tanke om å sende invitasjonene sent, mens vi informerer alle de "viktigste" muntlig, med håp om at noen "uviktige" tanter osv ikke kan komme.... Vil ha vennene mine der!! Men innser at det ikke går an da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #625 Del Skrevet 13. oktober 2008 MaiL skrev: Jippi for flott tiara Tror nok det beste er å gjemme tingene godt vekk så man ikke ødelegger noe på fylla Godt at du ikke knakk den 20 minutters kjøretur unna håper jeg skal være trygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 #626 Del Skrevet 13. oktober 2008 Akkurat Ja det er jo nesten slemt, men jeg kjenner jeg har samme lysten som deg jeg.. Har flere venner jeg kunne ha tenkt meg å ha der, men som jeg ikke kan ha pga økonomien rett og slett.. Så om noen melder avbud så har vi mulighet å tilby de en plass ved middagsbordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #627 Del Skrevet 13. oktober 2008 dinedama skrev: Akkurat Ja det er jo nesten slemt, men jeg kjenner jeg har samme lysten som deg jeg.. Har flere venner jeg kunne ha tenkt meg å ha der, men som jeg ikke kan ha pga økonomien rett og slett.. Så om noen melder avbud så har vi mulighet å tilby de en plass ved middagsbordet Det er så kjipt at hvem jeg (vi) skal ha der styres av hvem vi "må" invitere!! Irriterende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #628 Del Skrevet 13. oktober 2008 Okay, trenger litt hjelp til å velge underskjørt... I tilfelle dere ikke husker kjolen min så er det bilde på side 19... Hvor stort underskjørt tror dere jeg skal ha?? I butikken prøvde jeg et som var 240, det var forsåvidt bra. Det så slik ut: Underskjørt, 240 cm Men I LIKE IT BIG! Kan jeg bestille dette f.eks.: Underskjørt, 270 cm For dette blir kanskje litt i overkant eller?? Ganske svært skjørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. oktober 2008 #629 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har null peil på underskjørt, så skal ikke prøve å hjelpe deg der. Vet ikke om jeg er så mye til hjelp når det gjelder innbydelser heller, men jeg lurer på endel av det samme. Vi har også noen venner som kanskje må vike plassen for slekt vi "må" be. Vi tenkte at vi kan be dem hvis/når noen sier de ikke kommer. Hvor tidlig er for tidlig å sette svarfrist? (Jeg har endel grunner til at jeg lurer på å sette svarfrist veldig tidlig. Kan se mer om det i boka mi.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #630 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor stor plass har du egentlig under der da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 #631 Del Skrevet 13. oktober 2008 cypress skrev: Det er så kjipt at hvem jeg (vi) skal ha der styres av hvem vi "må" invitere!! Irriterende!!! I know Folk man ellers ikke har noe kontakt med bortsett fra i selskap til familie rundt omkring MÅ man invitere fordi at de er slekt... jeez... Hvorfor skal folk bli snurte når de ikke blir invitert? Og når man ikke kjenner de en gang?? Nei å nei... Hvis jeg fikk bestemme så hadde jeg invitert de jeg bryr meg om, og ikke alle som man ikke har noe forhold til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #632 Del Skrevet 13. oktober 2008 Miss Shorty skrev: Hvor stor plass har du egentlig under der da? :klø: Øøøøøø... jeg vet ikke..... Fikk i hvert fall god plass til det som er 240, sikkert det som er 270 også. Vurderer faktisk å bestille begge... Dropper det aller største, innser at det blir litt overkill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. oktober 2008 #633 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #634 Del Skrevet 13. oktober 2008 Muffin! skrev: Jeg har null peil på underskjørt, så skal ikke prøve å hjelpe deg der. Vet ikke om jeg er så mye til hjelp når det gjelder innbydelser heller, men jeg lurer på endel av det samme. Vi har også noen venner som kanskje må vike plassen for slekt vi "må" be. Vi tenkte at vi kan be dem hvis/når noen sier de ikke kommer. Hvor tidlig er for tidlig å sette svarfrist? (Jeg har endel grunner til at jeg lurer på å sette svarfrist veldig tidlig. Kan se mer om det i boka mi.) Ja, har fått med meg det om bryllupet til broren til din forlovede. Merkelige greier, det er da helt sprøtt at de absolutt skal ha sitt bryllup akkurat da!!! Men hva er for tidlig... jeg vet i grunn ikke, men hvis dere skylder på at de dere skal leie lokale/kjøpe mat fra krever å vite det tidlig, må jo folk bare akseptere det, uansett hvor tidlig det er?? Jeg ville i hvert fall sendt ut invitasjonene tidlig hvis jeg var deg - de kan i alle fall ikke sendes ut "for tidlig"!! Jeg hadde sendt i november tror jeg! Hvor lenge etter selve bryllupet er festen deres igjen?? dinedama skrev: I know Folk man ellers ikke har noe kontakt med bortsett fra i selskap til familie rundt omkring MÅ man invitere fordi at de er slekt... jeez... Hvorfor skal folk bli snurte når de ikke blir invitert? Og når man ikke kjenner de en gang?? Nei å nei... Hvis jeg fikk bestemme så hadde jeg invitert de jeg bryr meg om, og ikke alle som man ikke har noe forhold til... I hear you!! Pappa har en drøss med søsken, som jeg ser én gang i året, som det forventes at jeg ber. Bare pappas side av familien er nesten 40 pers... Det er kjipt, det blir nesten hele min "andel" av gjester det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 #635 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ojjsann Ja det var litt mange du :dåne: Her blir vi vel 40 tilsammen til middag... men nærmere 80-90 til kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #636 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vi blir 95 til middag, og kanskje 20 til kommer til kaffen... Det er mange ja... Puh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #637 Del Skrevet 13. oktober 2008 cypress skrev: Øøøøøø... jeg vet ikke..... Fikk i hvert fall god plass til det som er 240, sikkert det som er 270 også. Vurderer faktisk å bestille begge... Dropper det aller største, innser at det blir litt overkill... Det er jo så billig, så det er jo bare å bestille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #638 Del Skrevet 13. oktober 2008 Miss Shorty skrev: Det er jo så billig, så det er jo bare å bestille! TAKK!!! AKKURAT DET JEG HÅPET DU VILLE SI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #639 Del Skrevet 13. oktober 2008 cypress skrev: TAKK!!! AKKURAT DET JEG HÅPET DU VILLE SI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 #640 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg