Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for jeg drakk :vin: og :ol: .......

og litt mer :ol:

og enda litt mer :ol: ......

:skaal: !!!

:fnise:

Skrevet

Håper ikke jeg må :spy: i morgen....

Skrevet

Oi, flere som er våkne!!!

Du skulle jo feste med Dinedama i dag, skulle du ikke??

Var det moro??

:klemmer:

Gjest Siripiri
Skrevet
Oi, flere som er våkne!!!

Du skulle jo feste med Dinedama i dag, skulle du ikke??

Var det moro??

Jepp er våken! :jepp:

Jepp har gjort det..

Vi har hatt det kjempemorro!! :jepp::skaal:

Gjest Neferet
Skrevet
I dag fikk jeg ebay-tiaraen i posten!!! :hoppe:

Den var veldig fin!!! Jeg var redd den skulle være litt plastic-fantastic, men det var den ikke i det hele tatt. :danse: Krystallene glitrer kjempefint!! Eneste er at jeg lurer på om den er litt stor.. jeg er ikke så tjukk i hodet (rent fysisk i hvert fall :sjenert: ), så den ligger ganske langt ut på kronen, hvis dere skjønner. Men jeg skal se hvordan det blir hvis jeg forsøker å sette opp håret - foreløpig har jeg bare prøvd den såvidt inne i en butikk etter jeg var og hentet den på posten.. Folk så litt rart på meg men.. pytt pytt. :Hehe:

:hoppe: for tiara i posten!!

Min er nok av samme typen som din, for den er også ganske mye større i omkrets enn hodet mitt. Jeg tror ikke det blir noe problem, for den skal jo festes i disse løkkene på enden, og da kan den strammes til riktig størrelse når frisøren har satt opp håret ditt!

(det er ihvertfall det jeg innbiller meg... :sjenert:)

Håper du får en ok søndag til tross for festing! :hug:

Skrevet

Ganske fin form faktisk!! :jepp: Litt trøtt bare!

I natt skulle jeg prøve tiaraen igjen (alene på badet kl 5 om morgenen... gleder meg litt til bryllupet da kan du si..), og da var jeg tydeligvis litt mer hardhendt enn vanlig, for da bøyde jeg den slik at den ikke var så stor lenger. Den var ganske myk i metallet, så den knakk heldigvis ikke.

Etterpå skal jeg i bursdag til datteren til hun som har ymtet frempå at hun vil ta hår og sminke for meg hvis jeg vil. Skal se om det blir tid og anledning til å snakke med henne om det da. :tommelopp:

Skrevet

Så bra at du hadde det gøy i går, og at formen ikke er sånn aller verst i dag! ;)

Skrevet

Hej ju drønki! :fnise:

Så bra du er i ålrei form idag da :nigo:

Håper du får ein super fin søndag og får snakket om hår og slikt i bursdagen :)

Og så gøy at tiaraen kom i posten! :hoppe: Bra du ikke knakk den i går da :fnise:

Skrevet

Flere som var ute og rocket dansegulvet i helga ja. :danse: og :skaal: passet bra som beskrivelse på meg også. ;)

:hoppe: for at tiaraen har kommet! (Og for at du ikke knakk den. :fnise: )

Skrevet
Så bra at du hadde det gøy i går, og at formen ikke er sånn aller verst i dag! ;)

Ja, fest er gøy - men ikke på mandag morgen... sliter litt i dag på jobb... :sukk:

Hej ju drønki! :fnise:

Så bra du er i ålrei form idag da :nigo:

Håper du får ein super fin søndag og får snakket om hår og slikt i bursdagen :)

Og så gøy at tiaraen kom i posten! :hoppe: Bra du ikke knakk den i går da :fnise:

Drønki??? Nå skjønner jeg ikke?!!? Jeg var bare sjarmerende full altså!! Heeeelt sant!! :jepp:

Vi fikk snakket om både hår og sminke, og alle er enige om at vi skal ta en prøvedag der vi ser hvor fnlik hun er, og hvis jeg vil ha noen hun ikke klarer, så bestiller jeg en annen. Den biffen syns jeg at ordnet seg bra!! :Nikke:

Flere som var ute og rocket dansegulvet i helga ja. :danse: og :skaal: passet bra som beskrivelse på meg også. ;)

:hoppe: for at tiaraen har kommet! (Og for at du ikke knakk den. :fnise: )

Godt å høre det ikke bare var meg som var ute og festet i helgen!! :)

Ja, tenk om jeg hadde knukket den da.. Da hadde jeg blitt lei meg... Men slapp det heldigvis da. :)

Jeg er sliten i dag ja... :sjenert:

Hehe... sånn går det... men det var verdt det eller?? :klemmer:

Skrevet

Joda morsomt var det, men hver gang jeg har vært å tulla sånn så tenker jeg liksom at: tro så godt det kunne vært å ikke ha drukket i går :fnise:

Skrevet

Jeg var på mini fylla på lørdag. Jeg oog kjære tok litt av med vin kosen :ler: Men var ikke noe dårlig på søndag heldigvis :sjenert:

Neste helg blir ei alkoholfri helg. Får ta det igjen til bryllupet :jepp:

Skrevet
Jeg var på mini fylla på lørdag. Jeg oog kjære tok litt av med vin kosen :ler: Men var ikke noe dårlig på søndag heldigvis :sjenert:

Neste helg blir ei alkoholfri helg. Får ta det igjen til bryllupet :jepp:

Ja, du må passe på å ikke være klein og sliten de siste dagene før Dagen!! Jeg tror jeg hadde vært stresset for at for mye fyll og fanteri skulle ødelegge huden min også jeg... Har liksom ikke helt kontroll på hvordan den oppfører seg etter et stort alkoholinntak... :)

Skrevet

Ja det er skummelt. Skal bare leve helt normalt framver nå, ikke for mye snop osv. Og passe på å drikke masse vann og ikke stresse unødig :jepp:

Skrevet

:strix: hurra for tiara i posten!! :strix:

og :hoppe: for at du ikke knakk den i fylla... da hadde det vært en kjip søndag :erter:

Veldig godt å høre at den glitret fint og ikke var plastic-fantastic! Betryggende! :jepp:

Må forresten le litt av deres sene natteinnlegg - moro lesing :fnise:

Skrevet

Så kjekt at du har fått tiaraen :) Skjønner godt at du må prøve den ofte ;) du får bare være litt mindre hardhendt neste gang :fnise:

Høres ut som du har hatt en fin helg :)

Skrevet

Hyggelig at du er innom _lene_!!

Var innom mamma i går, og fant ut at det nok var smartest å legge igjen tiaraen der, sammen med de andre bryllups-tingene. Så slipper jeg å ødelegge noe på fylla.... :flau:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...