Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:vinke:

Her er det lenge siden jeg har vært innom! :sjenert:

Men sånn går det når man har mye å styre med..

Tiaraen din var nydelig! :jepp:

Akkurat noe slikt jeg kunne tenke meg! :rødme:

Takk, jeg syns også den er fin!! Kanskje selgeren har en til?? Syns å huske at det stod de hadde 5 stk faktisk, da jeg kjøpte den... Men du har kanskje noe annet du skal bruke?? Hvis ikke kan du alltids låne min når jeg er ferdig med den!! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Siripiri
Skrevet
Takk, jeg syns også den er fin!! Kanskje selgeren har en til?? Syns å huske at det stod de hadde 5 stk faktisk, da jeg kjøpte den... Men du har kanskje noe annet du skal bruke?? Hvis ikke kan du alltids låne min når jeg er ferdig med den!! :jepp:

:fnise:

Takk for tilbudet! Ja såg ut som de hadde flere.. Men jeg kunne faktisk tenkt meg en i lignende stil men med enda mindre perler og slikt på. Vil ha det ganske enkelt tror jeg, hvis jeg ender opp med den frisyren jeg tror jeg vil ha :jepp:

Skrevet

Jeg ble også dumpet på sms :ler:

Det var tider det :skratte:

Skrevet
Jeg ble også dumpet på sms :ler:

Det var tider det :skratte:

Ja, fy søren... Husker jeg syns det var så barnslig måte å gjøre det på at jeg ikke ble lei meg en gang.. :hoho:

Skrevet

Jeg var helt knust jeg :hoho: Det var min stooooore kjærlighet :skratte: Og jeg kunne ikke leve uten han trodde jeg!! :ler:

Der tok jeg temmelig feil :fnise:

Skrevet

hadde du ikke truffet Ælen er det ikke sikkert du hadde møtt oss :strix: :strix:

:hoppe: :hoppe: for Ælen :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Innom for å ønske deg en riktig

GOD HELG :hug:

Takker og bukker! :klem1:

Skrevet

I dag fikk jeg ebay-tiaraen i posten!!! :hoppe:

Den var veldig fin!!! Jeg var redd den skulle være litt plastic-fantastic, men det var den ikke i det hele tatt. :danse: Krystallene glitrer kjempefint!! Eneste er at jeg lurer på om den er litt stor.. jeg er ikke så tjukk i hodet (rent fysisk i hvert fall :sjenert: ), så den ligger ganske langt ut på kronen, hvis dere skjønner. Men jeg skal se hvordan det blir hvis jeg forsøker å sette opp håret - foreløpig har jeg bare prøvd den såvidt inne i en butikk etter jeg var og hentet den på posten.. Folk så litt rart på meg men.. pytt pytt. :Hehe:

Skrevet

Så gøy!! :hoppe: Det gikk fort, gjorde det ikke? Synes du nettopp bestilte den jeg! :fnise:

Har du bestilt noe mer ebaygreier enda eller har du klart å styre deg? ;)

Skrevet

Er forresten så driiitsliten i dag!! :dåne: Var på fest i går, overraskelses 30 års lag, som ble holdt på et spa der vi kunne sitte i badstu og i kaldkulp, og fikk massasje. Det var kjempegøy, men det jeg ikke tenkte på var at å kun drikke champagne i badstuen ikke er så innmari lurt.... :murvegg: Har hatt så vondt i hodet i dag jeg.. Eneste grunnen til at jeg har beveget meg ut var for å hente den tiaraen!

Og så skal jeg på ny fest om et par timer! Jeg vil ikke!!! (men har allerede brukt penger på gave, så jeg skal) Men det blir nok bare vors på meg, ingen bytur!!

Skrevet
Så gøy!! :hoppe: Det gikk fort, gjorde det ikke? Synes du nettopp bestilte den jeg! :fnise:

Har du bestilt noe mer ebaygreier enda eller har du klart å styre deg? ;)

Ja, det gikk fort! Tror jeg bestilte den forrige helg? Så den selgeren kan jeg anbefale! :)

Ikke bestilt noe mer enda, siden det var første gang ville jeg bare se at alt gikk greit med den først, før jeg la inn ny bestilling. Men det gikk jo kjempefint, så underskjørt er neste på listen nå.

Skrevet

:ler: Ikke ta ting på forskudd her nå! Plutselig er det du som holder ut lengst av alle, med både bytur og nachspiel og hele pakka! Det skjer vel som regel når man minst venter det! :sjenert:

Jeg hadde forresten også en badstu/bad-fyll for et par uker siden. Veldig deilig mens det stod på, ikke fullt så deilig å stå opp halv ni neste morgen (eller skal jeg si senere på morgenen..) for å ta toget hjemover..! :dåne:

Det er godt vi er unge og spreke! :jepp:

Skrevet

Hehe, ja vi får se da!! :) Kanskje jeg er dancing queen i dag, og bare MÅ ut! :Hehe:

Blir ikke akkurat uthvilt og klar til en ny jobbuke av slike helger... :(

Skrevet

hi hi, er man klar for ny jobbuke i det hele tatt?? :klø:

:fnise:

Skrevet

Ehh... nei det er man kanskje ikke... :Hehe:

Skrevet
:ler: Ikke ta ting på forskudd her nå! Plutselig er det du som holder ut lengst av alle, med både bytur og nachspiel og hele pakka! Det skjer vel som regel når man minst venter det! :sjenert:

Jeg hadde forresten også en badstu/bad-fyll for et par uker siden. Veldig deilig mens det stod på, ikke fullt så deilig å stå opp halv ni neste morgen (eller skal jeg si senere på morgenen..) for å ta toget hjemover..! :dåne:

Det er godt vi er unge og spreke! :jepp:

Sjekk tiden... og gjett hva som skjedde... :fnise: Pokker og, jeg kommer til å være så sliten på mandag (og i morgen...)

Men det var gøy da, dette var meg i kveld på byen: :danse::danser:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...