Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #541 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer som ebay bruker velkommen skal du være gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #542 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har kjøpt både tiara, underskjørt og sko på ebay.... (og kjolen da, men den er sydd etter mål ) Du har det ja? Sko har jeg allerede kjøpt, så det trenger jeg ikke flere av.. Men underskjørt skal jeg prøve på. Litt usikker på størrelsen bare. Husker jeg prøvde et i butikken da jeg kjøpte kjolen, det var sånn med en ring nederst, som jeg tror var 240 cm. Virket som det var ganske standard - så da gjelder det bare å finne et som passer i livet også. Men det skal jeg vel klare å måle meg til... Ebay er GØY!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #543 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer som ebay bruker velkommen skal du være gooood helg God helg til deg og!!! I kveld skal vi ha fest med jobben, så da blir det ingen KG på meg... Jeg fikk forbud mot å logge meg på i går av min kjære forresten!!! Han sier jeg er blitt avhengig!!!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #544 Del Skrevet 3. oktober 2008 :fnise: da kan du hilse fra meg å si at det er jeg også!! men kjære har funnet ut at mye bryllupsprat for jeg ut her så han slipper unna med en del velkommen som avhengig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2008 #545 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er bare å til kjære altså Ingen mann skal få bestemme hva en kvinne kan eller ikke kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #546 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er bare å til kjære altså Ingen mann skal få bestemme hva en kvinne kan eller ikke kan Prinsippielt enig... Men han ville nok bare ha meg litt for seg selv, så vi kunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2008 #547 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ååååja Cypress har nananananaaaanaaaa (det er sånn ertestemme.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 3. oktober 2008 #548 Del Skrevet 3. oktober 2008 fjaseDinedama Også duskedame da God helg cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2008 #549 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fjasedama... kansje det må bli mitt nye nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 3. oktober 2008 #550 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ååååja Cypress har nananananaaaanaaaa (det er sånn ertestemme.. ) Haha du altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #551 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dina slår til med rumpehumor her også knallbra :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #552 Del Skrevet 4. oktober 2008 Rumpehumor er velkommen!! Jeg er såååå sliten i dag!!!! Var ute med jobben i går, og drakk og danset masse... Lenge siden jeg har vært på byen til det stengte, men i går syns vi det var en kjempegod idé! Det var morsomt der og da, men angrer bittelitt i dag kan du si... Og vi er invitert på fest til en venninne i kveld igjen, så jeg tror dette blir en slitsom helg totalt sett... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. oktober 2008 #553 Del Skrevet 4. oktober 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. oktober 2008 #554 Del Skrevet 4. oktober 2008 OooOoo morsomt Jeg kan godt gå på fest for deg i kveld Jeg har så lyst jeg.... er kjempe lenge siden jeg har vært ute å danset siden den dumme uteplassen her slo seg konk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #555 Del Skrevet 5. oktober 2008 Så kjedelig med bare en uteplass - og særlig når den også legger ned!! Tror du ikke noen vil starte det opp igjen snart? Får håpe det da. Ellers får du komme på Oslo-besøk, så får vi gå på byen her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. oktober 2008 #556 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vi har en til da, men det er bare en liten pub med plass til ca 120stk Ikke noe dansegulv eller noe sånt... Når jeg drar ut så drar jeg ut for å danse Jeg håper at noen vil starte opp igjen... Jeg jobbet der nå når de slo seg konkurs, men nå har banken solgt alt inventaret og hele varelageret som var igjen der, så hvis noen skal starte opp nå kan det fort bli veldig dyrt for dem Lokalet er ikke helt egenet for den type drift heller... Det er altfor stort og plassen jeg bor for er for liten... Jeg har vært ute på byen i Oslo et par ganger før jeg Det var litt gøy Man kjenner jo INGEN så man kan gi totalt f*** og gjøre som man vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. oktober 2008 #557 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei du cypress vennen min! Så gøy med ebay shopping! Jeg har ennå ikke helt skjønt hvordan man byr og sånn, men jeg har hvertfall greid å registrere meg Har du det bra sånn ellers a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #558 Del Skrevet 6. oktober 2008 Takk som spør, rekis, jeg har det bare bra!! Sitter på jobb og er skikkelig lite effektiv!! Prøver å komme meg etter en helg med festing. Heldigvis ikke bare jeg som er litt sliten i dag da.. Gleder meg til tiaraen min kommer i posten!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 6. oktober 2008 #559 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bare inne med en Er også sliten i dag etter helga Har heldigvis fri i dag. Men skal med mamma senere og handle mat til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #560 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bare inne med en Er også sliten i dag etter helga Har heldigvis fri i dag. Men skal med mamma senere og handle mat til bryllupet Er vel ikke så rart at du er sliten - utdrikningslag og greier!! Så moro å lese om!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg