Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra tips forresten. Skal passe på det!! :)

Så gøy at dere møttes i et bryllup!! Han ble vel så sjarmert av hvor hjelpsom og søt du var da tenker jeg.... :jepp:

Ja jeg satte lista for hvordan det skulle bli med meg og han allerede da :ler: Eller svigermor gjorde faktisk det... :sjenert: Hun bestemte seg der og da for at jeg skulle være den nye svigerdatteren :fnise:

Nå er det en liste på side 1 assa. Stjålet av Dinedama... :sjenert:

:lur:

Jeg harnesten stjålet den jeg også... Ble inspirert av BryllupsTwisted til å lage den mener jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg satte lista for hvordan det skulle bli med meg og han allerede da :ler: Eller svigermor gjorde faktisk det... :sjenert: Hun bestemte seg der og da for at jeg skulle være den nye svigerdatteren :fnise:

:lur:

Jeg harnesten stjålet den jeg også... Ble inspirert av BryllupsTwisted til å lage den mener jeg :jepp:

Så svigermor er happy med at hun fikk det som hun vil da tenker jeg... :lur:

*historie slettet* Vet aldri hvem som snoker på nettet... :lur:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner du ble litt frustrert cypress, det er ikke så greit å bli satt i sånne situasjoner. Litt unødvendig å spørre om noe så innlysende kanskje?

Men må innrømme jeg trakk litt på smilebåndet av svaret ditt da...

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg nok burde bite i meg litt mer, men hun er ALLTID sånn, så noen ganger bare bobler det over for meg... Hun tåler å høre det håper jeg. Min Kjære sier i fra til henne rett som det er, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld cypress men ... :hoho:

Er det mulig ... :skratte:

Du må nok kjøpe ny kjole nå tror jeg... :vetikke:

Yeah right... :gjeiper: holder meg til den jeg har jeg tror jeg!! Uansett hva svigers måtte mene!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal prøve meg på å kjøpe en tiara på ebay... aldri handlet der før, håper jeg har brains nok til å få det til... :vetikke:

Er ikke denne fin?? Tiara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om litt billigere enn de 1000 kr de skulle ha for en nesten lik i brudesalongen... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller er denne finere?? (Jeg liker at ting glitreeeeer!!!!)

Bred tiara

Har byttet linken nå, så skal være riktig nå...

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...