cypress Skrevet 29. september 2008 Forfatter #481 Del Skrevet 29. september 2008 Nå er det en liste på side 1 assa. Stjålet av Dinedama... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 29. september 2008 #482 Del Skrevet 29. september 2008 Bare inne og snoker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2008 #483 Del Skrevet 29. september 2008 Bra tips forresten. Skal passe på det!! Så gøy at dere møttes i et bryllup!! Han ble vel så sjarmert av hvor hjelpsom og søt du var da tenker jeg.... Ja jeg satte lista for hvordan det skulle bli med meg og han allerede da Eller svigermor gjorde faktisk det... Hun bestemte seg der og da for at jeg skulle være den nye svigerdatteren Nå er det en liste på side 1 assa. Stjålet av Dinedama... Jeg harnesten stjålet den jeg også... Ble inspirert av BryllupsTwisted til å lage den mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2008 Forfatter #484 Del Skrevet 30. september 2008 Bare inne og snoker litt Hyggelig med snokere!! Kom gjerne innom igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2008 Forfatter #485 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ja jeg satte lista for hvordan det skulle bli med meg og han allerede da Eller svigermor gjorde faktisk det... Hun bestemte seg der og da for at jeg skulle være den nye svigerdatteren Jeg harnesten stjålet den jeg også... Ble inspirert av BryllupsTwisted til å lage den mener jeg Så svigermor er happy med at hun fikk det som hun vil da tenker jeg... *historie slettet* Vet aldri hvem som snoker på nettet... Endret 1. oktober 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2008 #486 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg harnesten stjålet den jeg også... Ble inspirert av BryllupsTwisted til å lage den mener jeg Godt jeg kan være til inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #487 Del Skrevet 30. september 2008 Hmm... slitsomt med kritiske mennesker.. Men man må nesten bare bite det i seg og smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2008 #488 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg skjønner du ble litt frustrert cypress, det er ikke så greit å bli satt i sånne situasjoner. Litt unødvendig å spørre om noe så innlysende kanskje? Men må innrømme jeg trakk litt på smilebåndet av svaret ditt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. september 2008 #489 Del Skrevet 30. september 2008 Du skulle bare sagt: Neida, jeg vil ikke ha så langt slep, jeg har tenkt til å klippe litt! Ha en fin dag snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2008 Forfatter #490 Del Skrevet 30. september 2008 Vet jeg nok burde bite i meg litt mer, men hun er ALLTID sånn, så noen ganger bare bobler det over for meg... Hun tåler å høre det håper jeg. Min Kjære sier i fra til henne rett som det er, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #491 Del Skrevet 30. september 2008 Uff så slitsomt.. Jeg vet hvordan sånne folk er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 #492 Del Skrevet 30. september 2008 Godt kjæresten din er flink til å si ifra til ho da! Svigermødre er en egen rase altså..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 30. september 2008 #493 Del Skrevet 30. september 2008 Unnskyld cypress men ... Er det mulig ... Du må nok kjøpe ny kjole nå tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2008 Forfatter #494 Del Skrevet 30. september 2008 Unnskyld cypress men ... Er det mulig ... Du må nok kjøpe ny kjole nå tror jeg... Yeah right... :gjeiper: holder meg til den jeg har jeg tror jeg!! Uansett hva svigers måtte mene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #495 Del Skrevet 1. oktober 2008 Lurer på om jeg skal prøve meg på å kjøpe en tiara på ebay... aldri handlet der før, håper jeg har brains nok til å få det til... Er ikke denne fin?? Tiara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #496 Del Skrevet 1. oktober 2008 For ikke å snakke om litt billigere enn de 1000 kr de skulle ha for en nesten lik i brudesalongen... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #497 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Eller er denne finere?? (Jeg liker at ting glitreeeeer!!!!) Bred tiara Har byttet linken nå, så skal være riktig nå... Endret 1. oktober 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. oktober 2008 #498 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det ikke den samme? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #499 Del Skrevet 1. oktober 2008 Eller: Tre rader-tiara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 1. oktober 2008 #500 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kjempefin, den ene ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg