Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi dro rett til svigerfar etter jobb i går, så jeg fikk ikke vært innom og fortalt om intervjuet! Men nå skal dere få høre.. :)

Det var et typisk førstegangs-intervju, bare for å bli litt kjent og sjekke kjemien. Ikke noen kjipe spørsmål eller testing av noe slag. Og da er det jo fort gjort å føle at det gikk bra! Jeg klarer jo stort sett å prate greit med folk jeg ikke kjenner, uten at jeg blir for bablete. Tror jeg.. :sjenert: Men jeg syns i hvert fall han som intervjuet meg virket veldig hyggelig og jobben virket interessant. Men de har fått over 100 søknader (!!), skal ha inn ca 20 på intervju, og ansette 6 stk. Så jeg er i grunn ganske happy med å i det hele tatt bli kalt inn jeg!! Det er 2. gangs intervjuer om et par uker, så vi får bare se om jeg blir kalt inn til det... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :popcorn:

Krysser fingrer og tær for at du er blandt de seks som får ny jobb :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :popcorn:

Krysser fingrer og tær for at du er blandt de seks som får ny jobb :jepp:

Tusen takk!! Det er veldig spennende ja!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at intervjuet gikk fint! Krysser fingrene for deg :)

Og nå er vi kommet til mai!! :hoppe: Ikke lenge igjen til bryllup nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på andregangsintervju og ansettelse!!! :tommelopp:

Tror jeg må prøve St. Tropez jeg og. Jeg blir jo ganske enkelt ikke brun noensinne. Jeg blir rød/solbrent, så flasser det av, og jeg er like hvit igjen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

En stund siden jeg var innom hos deg nå.. Altfor lenge om jeg får si det selv :fnise:

Så fin musikk dere har valgt til vielsen. Den trumpet Voluntary var så fin at jeg vurderer den som utgangsmarsj selv i dette sekund :jepp:

Menyen deres hørtes helt :sikle: smaskens ut! Blir en helt fantastisk dag kan jeg tenke meg :strix:

*krysser fingrene* for at du blir innkalt til 2gangs untervju :hoppe:

God helg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:vinke: Ble det sko på dere? Koselig å se deg i dag, blir snart en tradisjon å støte på deg når vi er på shoppern :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er denne måneden du gifter deg

JA!!! Tenk det du!! :nigo:

Så bra at intervjuet gikk fint! Krysser fingrene for deg

Og nå er vi kommet til mai!! :hoppe: Ikke lenge igjen til bryllup nå!

3 uker bare!!! :dåne:

Satser på andregangsintervju og ansettelse!!! :tommelopp:

Tror jeg må prøve St. Tropez jeg og. Jeg blir jo ganske enkelt ikke brun noensinne. Jeg blir rød/solbrent, så flasser det av, og jeg er like hvit igjen :gjeiper:

Med St.Tropez blir det i hvert fall ikke verken orange eller sjoldete, så det kan jeg anbefale! Jeg er fortsatt ganske brun etter 3 dager. Jeg har en flaske til hjemmebruk også, har aldri blitt ujevnt av det heller. Bra saker, med andre ord!

Jeg blir heller ikke normalt brun. Hvit-rød-flass-hvit høres kjent ut, hvis ikke jeg har laaang tid i sola..

:vinke:

En stund siden jeg var innom hos deg nå.. Altfor lenge om jeg får si det selv :fnise:

Så fin musikk dere har valgt til vielsen. Den trumpet Voluntary var så fin at jeg vurderer den som utgangsmarsj selv i dette sekund :jepp:

Menyen deres hørtes helt :sikle: smaskens ut! Blir en helt fantastisk dag kan jeg tenke meg :strix:

*krysser fingrene* for at du blir innkalt til 2gangs untervju :hoppe:

God helg vennen :klemmer:

Hei!! Hyggelig at du er innom! Det har vel skjedd en del her i det siste. Sånn må det vel nesten bli, nå som det nærmer seg såpass.. :)

Jeg liker også Trumpet Voluntary! Tror det blir en fin avslutning!

:klemmer: tilbake

:vinke: Ble det sko på dere? Koselig å se deg i dag, blir snart en tradisjon å støte på deg når vi er på shoppern :ler:

Hei!! :fnise: Hyggelig å se deg og!! Morsomt at vi dumper tilfeldig borti hverandre så ofte. Mamma endte med å kjøpe sko som egentlig er brudesko, men som de skal farge for henne så de blir perfekt match til resten av tilbehøret hennes. Så da slipper vi å utsette bryllupet allikevel.. :fnise: Flaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Cypress... :strix: Det står 20 dager på tickeren din! :hakeslepp:

Blir du ikke litt nervøs? :bryllup:

Dette har du helt sikkert sagt noe om før, men skal du holde tale, og har du den klar? Det har begynt å snike seg inn en erkjennelse om at jeg må sete igang med noe sånt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal begynne... :klø:

Ha en fantastisk søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stund siden jeg har vært her nå, så tenkte bare jeg skulle kommentere en haug av småting:

- Så gøy med så mye fine musikkinnslag! Vi fikk beskjed om at vi bare kunne ha to vi, så blir ikke mer enn det - men det blir to nydelige! :hjerte: Er veldig ålreit å kjenne musikk folk i sånne sammenhenger ja :Nikke: Jeg kjenner også mange musikkfolk, eneste problemet er at en del av dem har ganske sentrale roller i bryllupet (type forlover, mor) - så jeg har fått beskjed om at de ikke kan gjøre noe, for de har planer om å ikke være i stand til det på en sånn dag :fnise:

- Flott at det vellykket test av spray-tan! Jeg ville tatt det å være med i Pussycat dolls som et kompliment - det kan ikke skyves under en stol at de damene er ganske heite.

- Menyen hørtes deilig ut! :sikle: men hva er egentlig vårgrønnsaker?

- Så det var foreslått KG-treff i bryllupet ditt her - :hoppe: rundt i stolen min her, frem til jeg innså at bryllupet ditt er helgen før muntlig eksamen :sur:

Det er ikke lenge til nå... har nervene begynt å komme?

:skratte:

Jeg mener vi må ha høye lys, fordi det er mer høytidelig etter min oppfatning. Han mener vi kan ha bare te-lys, fordi de høye lysene vil sperre utsikten til folk som sitter på andre siden av bordet! Jeg skjønner jo hva han mener, men tror han over-problematiserer det litt.. Det er jo ikke snakk om et digert høyt kubbelys, man ser jo fint rundt er normalt, tynt lys!

Men jeg har vel egentlig fått det som jeg vil tror jeg... :lur: Jeg fant ut det lønte seg at han hadde fått bestemme bordkortene, for da var det liksom "min tur" til å bestemme nå.. :fnise:

Jeg skal innrømme at jeg ser argumentet til din kjære... jeg var nemlig i et bryllup hvor de bare hadde pyntet med høye lys - og i hvert bilde så fanger blitsen bare det j**** lyset, mens ansiktet til personen på andre siden av bordet bare blir helt mørkt. Så du får passe på at du ikke setter de alt for tett! Lurt å ha spart en "tur" til å bestemme ;)

Vi skal ha en blanding av høye lys og fat med kubbelys i forskjellige høyder. Kanskje det hadde vært noe å tenke på?

Hei!! :fnise: Hyggelig å se deg og!! Morsomt at vi dumper tilfeldig borti hverandre så ofte. Mamma endte med å kjøpe sko som egentlig er brudesko, men som de skal farge for henne så de blir perfekt match til resten av tilbehøret hennes. Så da slipper vi å utsette bryllupet allikevel.. :fnise: Flaks!

:hoho:

*edit: måtte legge inn quote av gammel post.

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare på det du skrev om musikk tidligere: Vi skal ha Bryllupsdag på Troldhaugen av Grieg enten som inngang eller utgang, synes den er helt nyyydelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cypress... :strix: Det står 20 dager på tickeren din!

Blir du ikke litt nervøs?

Dette har du helt sikkert sagt noe om før, men skal du holde tale, og har du den klar? Det har begynt å snike seg inn en erkjennelse om at jeg må sete igang med noe sånt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal begynne...

Ha en fantastisk søndag!

Og nå er det bare 19 dager!!!!

Tale... :sukk: Tror ikke jeg har nevnt det før, for jeg hadde en klar plan om å ikke holde tale selv... Men da min tilkommende fikk snusen i det, ble han skikkelig skuffa, og sa at det syns han var veldig dårlig, og at det måtte jeg bare! :hakeslepp: Jeg hadde syns det var behagelig å slippe å bekymre meg for det, men det virker ikke som jeg slipper unna... Mulig jeg blir glad for det etterpå, men nå syns jeg det bare er stress... Jeg har på en måte ikke noe behov for å stå foran hele slekta og utbasunere min kjærlighet - utover det faktum at jeg jo faktisk gifter meg.. Vi i familien har ikke for vane å si til hverandre at vi er glade i hverandre - og enda mindre noe om hvem man elsker.. Derfor blir det nesten litt unaturlig og flaut for meg å skulle fortelle det til alle.. Rart kanskje, men sånn er det nå..

Jeg hadde mer lyst til å holde velkomst-talen, for da kunne jeg benytte anledningen til å takke mamma og pappa osv.. Så det er ikke det at jeg ikke tør å snakke foran alle folka. Det er bare det med kjærlighetserklæringene...

Nå er det ikke lenge igjen :hoppe:

Nei, det er det ikke!!!! :dåne:

En stund siden jeg har vært her nå, så tenkte bare jeg skulle kommentere en haug av småting:

- Så gøy med så mye fine musikkinnslag! Vi fikk beskjed om at vi bare kunne ha to vi, så blir ikke mer enn det - men det blir to nydelige! :hjerte: Er veldig ålreit å kjenne musikk folk i sånne sammenhenger ja :Nikke: Jeg kjenner også mange musikkfolk, eneste problemet er at en del av dem har ganske sentrale roller i bryllupet (type forlover, mor) - så jeg har fått beskjed om at de ikke kan gjøre noe, for de har planer om å ikke være i stand til det på en sånn dag :fnise:

- Flott at det vellykket test av spray-tan! Jeg ville tatt det å være med i Pussycat dolls som et kompliment - det kan ikke skyves under en stol at de damene er ganske heite.

- Menyen hørtes deilig ut! :sikle: men hva er egentlig vårgrønnsaker?

- Så det var foreslått KG-treff i bryllupet ditt her - :hoppe: rundt i stolen min her, frem til jeg innså at bryllupet ditt er helgen før muntlig eksamen :sur:

Det er ikke lenge til nå... har nervene begynt å komme?

Jeg skal innrømme at jeg ser argumentet til din kjære... jeg var nemlig i et bryllup hvor de bare hadde pyntet med høye lys - og i hvert bilde så fanger blitsen bare det j**** lyset, mens ansiktet til personen på andre siden av bordet bare blir helt mørkt. Så du får passe på at du ikke setter de alt for tett! Lurt å ha spart en "tur" til å bestemme ;)

Vi skal ha en blanding av høye lys og fat med kubbelys i forskjellige høyder. Kanskje det hadde vært noe å tenke på?

:hoho:

*edit: måtte legge inn quote av gammel post.

Hei! Oi, her var det litt av hvert å svare på.. :fnise:

Vårgrønnsaker: veldig godt spørsmål.. De fleste grønnsaker kommer jo unektelig på høsten... Jeg må bare innrømme at jeg ikke har peiling.. :vetikke:

Skjønner i grunn godt at eksamen får prioritet foran mitt bryllup... Glad jeg er ferdig med alt som heter skolegang...

Nerver: Nei, merkelig nok ikke!!! Tror ikke det helt har gått opp for meg hvor nært forestående dette egentlig er... Dessuten er de aller aller fleste detaljer på plass, så jeg kan nesten bare kose meg fremover!! Pluss at jeg heldigvis ikke er av typen som må ha alt PERFEKT for å kunne slappe av og nyte dagen, så jeg bekymrer meg i grunn ingenting for at noe skal gå galt. Jeg klarer rett og slett ikke se hva det skal være som kan gå såå galt at dagen blir ødelagt??? :klø: Om jeg går på trynet opp kirkegulvet, så er det selvfølgelig sjukt flaut, men da må jeg jo bare reise meg opp igjen og gå videre. Det blir ikke noe bedre av å gå og bekymre seg for det masse på forhånd!

Jeg har ikke tenkt på at flammene kan ødelegge for fotografering... Men det er nok litt sant. Jaja, vi får se hva det blir til. Jeg kjenner at dette ikke spiller så stor rolle for meg sånn egentlig.. :ler:

Glemte å svare på det du skrev om musikk tidligere: Vi skal ha Bryllupsdag på Troldhaugen av Grieg enten som inngang eller utgang, synes den er helt nyyydelig! :)

Ja, det blir sikkert kjempefint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Bra det ble sko!

Min kjære kom med den geniale ideen til meg at jeg kan jo ha svarte sko, i og med at jeg har svarte detaljer på kjolen, så da økte jo valgmulighetene enormt, også i forhold til bruksmuligheter seinere :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg bekymrer meg litt for nå, er om vi får sizofloren vi har bestilt fra en nettbutikk i Tyskland i tide. De begynte i forrige uke med noe mas om at de måtte ha mitt "Personalausweisnummer", og da jeg sa at jeg ikke har noe annet enn nummeret på passet mitt, ble de litt usikre på om det gikk bra å sende det.. Hæ?? Raringer, kan de ikke bare putte det i postkassa da??

Det blir garantert stoppet i tollen også, så jeg håper den behandlingen går fort!! Men hvis vi får det i tide sparer vi masse penger! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...