Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Det har jeg faktisk tenkt også, at jeg hadde lyst til å se deg i kirken, men visste ikke om det var litt stalkerish :sjenert: Men hvis jeg er i oslo den lørdagen kommer jeg gjerne altså :jepp:

Jeg har også tenkt tanken.... :sjenert: men slått det fra meg av samme grunn..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært og hatt test-time på spray-tan! Sitter her nå med brune striper på halsen og inni albuene, og generelt lite lekker... Men jeg satser på at det blir veldig fint i morgen tidlig, etter dusjen!! :jepp:

Ellers sitter jeg og prøver å bestemme hva fetter-pianist skal spille i kirken. Vi har lyst på noe litt vårlig av Grieg, og han har da sendt oss tre forslag. Dere kan selvfølgelig gjerne være med og velge!! ;)

Jeg heller kanskje litt til den siste... Fetter-pianist er superflink, går på musikkhøyskolen og greier.. :jepp: Flaks å kjenne sånne folk!!

I tillegg har jeg en trompetist-fetter som jeg har spurt om vil spille Trumpet Voluntary som utgangsmarsj for oss. Det ville han gjerne!

Det blir i grunn mye musikk i kirken. I tillegg har vi jo, som tidligere fortalt, booket en syngedame som skal synge to sanger. Den ene er skikkelig klisjé og over-oppbrukt, men jeg syns den er nydelig, så pytt sann. Det er You raise me up.

Jeg er litt glad for at de to mest kjente versjonene av den er med herrestemmer (Josh Groban og Westlife), slik at vår versjon ikke blir helt lik. Den er nydelig med sopran også!! Eksempel på damer som synger

Forspillet blir med trompet i stedet for fiolin.

Sang nr to er denne: http://www.youtube.com/watch?v=biEKOFGMetQ. Lukk øynene hvis du skal se på linken, så ikke Tor ødelegger... :ler: Og forestill deg den med damestemme! :jepp:

Ellers har vi fått på plass salmer, tekststykker og valg av liturgi. Har nesten klar bestillingen av program til Optimalprint. Skal bare bestemme hvilket Grieg-stykke det blir først!

Menyen er også spikret nå. Har jeg fotalt om den?? Tror ikke det.. Here goes:

Forrett: Olienposjert hellebarn (som jeg nylig har lært er en fisk.. :flau: ) med Blomkålcreme, løyrom og baconsirup

Hovedrett: Gjøkalventrecôte, selleripurre, vårgrønnsaker, rosmarinpotet og sitron/timiansky

Dessert: Vaniljepannacotta m/friske bær og coulis

NAM!!! :gjeiper:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG gikk bananas plutselig...? Flere som har opplevd at alle mellomrom i innlegg blir byttet ut med "%20" ??? Ikke noe særlig irriterende...

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt tanken.... :sjenert: men slått det fra meg av samme grunn..... :fnise:

Neinei, ikke slå fra seg!!! :frown: Komme!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsdag på Troldhaugen er min favoritt :jepp:

Edit: hvilken spraytan testet du?? har lyst til å prøve St.Tropez..

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, ikke slå fra seg!!! :frown: Komme!!! :jepp:

Det hadde jo vært hyggelig... men da må noen flere komme, ellers tør jeg ikke :fnise:

*foreslår KG-treff i cypress' kirkebryllup* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllupsdag på Troldhaugen er min favoritt :jepp:

Edit: hvilken spraytan testet du?? har lyst til å prøve St.Tropez..

Det var St.Tropez jeg prøvde!! Skal melde fra i morgen om hvordan det blir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var St.Tropez jeg prøvde!! Skal melde fra i morgen om hvordan det blir!!

Supert!! Blir det bra bestiller jeg time når jeg skal på spa snart :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært hyggelig... men da må noen flere komme, ellers tør jeg ikke :fnise:

Jaaa!! Jeg kommer!!! :jepp:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Det har jeg faktisk tenkt også, at jeg hadde lyst til å se deg i kirken, men visste ikke om det var litt stalkerish :sjenert: Men hvis jeg er i oslo den lørdagen kommer jeg gjerne altså :jepp:

Hehe, neida, absolutt ikke stalkerish!! Hyggelig!! :jepp:

Oooo, hvis det ikke er stalkerish, kommer jeg gjerne!!!! :jepp:

Kan så og si garantere at jeg ikke drikkes ut da også, for forloveren min drar til USA. Så sant hun ikke har funnet på hele turen for å lure meg... :fnise:

Lykke til i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!! Blir det bra bestiller jeg time når jeg skal på spa snart :popcorn:

Hei!

Nå har jeg dusjet av meg overskuddfargen, og om jeg må si det selv, så ser det veldig bra ut!! Uvandt selvfølgelig, men selv gutta på jobb kommentere at det var fint!! Kjære sa jeg kunne vært med i Pusscat Dolls.. :fnise: Vet ikke heeelt hvordan jeg skal tolke det, men...

Så jeg kan anbefale St.Tropez!!! :tommelopp:

Oooo, hvis det ikke er stalkerish, kommer jeg gjerne!!!! :jepp:

Kan så og si garantere at jeg ikke drikkes ut da også, for forloveren min drar til USA. Så sant hun ikke har funnet på hele turen for å lure meg... :fnise:

Lykke til i morgen! :klemmer:

Jamen da sier vi det sånn da!! Sees 23. mai!! :jepp:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og hatt test-time på spray-tan! Sitter her nå med brune striper på halsen og inni albuene, og generelt lite lekker... Men jeg satser på at det blir veldig fint i morgen tidlig, etter dusjen!! :jepp:

Ellers sitter jeg og prøver å bestemme hva fetter-pianist skal spille i kirken. Vi har lyst på noe litt vårlig av Grieg, og han har da sendt oss tre forslag. Dere kan selvfølgelig gjerne være med og velge!! ;)

Jeg heller kanskje litt til den siste... Fetter-pianist er superflink, går på musikkhøyskolen og greier.. :jepp: Flaks å kjenne sånne folk!!

I tillegg har jeg en trompetist-fetter som jeg har spurt om vil spille Trumpet Voluntary som utgangsmarsj for oss. Det ville han gjerne!

Det blir i grunn mye musikk i kirken. I tillegg har vi jo, som tidligere fortalt, booket en syngedame som skal synge to sanger. Den ene er skikkelig klisjé og over-oppbrukt, men jeg syns den er nydelig, så pytt sann. Det er You raise me up.

Jeg er litt glad for at de to mest kjente versjonene av den er med herrestemmer (Josh Groban og Westlife), slik at vår versjon ikke blir helt lik. Den er nydelig med sopran også!! Eksempel på damer som synger

Forspillet blir med trompet i stedet for fiolin.

Sang nr to er denne: http://www.youtube.com/watch?v=biEKOFGMetQ. Lukk øynene hvis du skal se på linken, så ikke Tor ødelegger... :ler: Og forestill deg den med damestemme! :jepp:

Ellers har vi fått på plass salmer, tekststykker og valg av liturgi. Har nesten klar bestillingen av program til Optimalprint. Skal bare bestemme hvilket Grieg-stykke det blir først!

Menyen er også spikret nå. Har jeg fotalt om den?? Tror ikke det.. Here goes:

Forrett: Olienposjert hellebarn (som jeg nylig har lært er en fisk.. :flau: ) med Blomkålcreme, løyrom og baconsirup

Hovedrett: Gjøkalventrecôte, selleripurre, vårgrønnsaker, rosmarinpotet og sitron/timiansky

Dessert: Vaniljepannacotta m/friske bær og coulis

NAM!!! :gjeiper:

Ååå! Det høres så fint ut med all den musikken. Jeg håper på bra opplegg i kirken selv. Skulle ønske jeg hadde noen musikk-fettere selv. Og den menyen høres helt smask ut! :spise: Skal bli så spennende å høre rapport når det er overstått.;) Klem og go`helg!

Endret av Honey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Nå har jeg dusjet av meg overskuddfargen, og om jeg må si det selv, så ser det veldig bra ut!! Uvandt selvfølgelig, men selv gutta på jobb kommentere at det var fint!! Kjære sa jeg kunne vært med i Pusscat Dolls.. :fnise: Vet ikke heeelt hvordan jeg skal tolke det, men...

Så jeg kan anbefale St.Tropez!!! :tommelopp:

Jamen da sier vi det sånn da!! Sees 23. mai!! :jepp:

:strix:

:nigo: Da blir det St. Tropez her også :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på intervjuet i dag :klemmer: Flaks at bruninga ble bra, slik at du ikke ser rar ut når du skal dit :fnise:

Ja, gjett om jeg var bekyret for det a.... Jeg lagde "unnskyldningene" klare i hodet og alt.. :fnise:

Takk for lykkeønskning!! Håper selv det går bra og.. Nå gjenstår bare å finne på en unnskyldning til å gå tidlig fra jobb for å rekke intervjuet... Møte med blomsterdekoratør, høres det sannsynelig ut?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: til den søteste søte.

Jeg stemmer virkelig for Bryllupsdag på Troldhaugen. Den er nydeligst i verden. Jeg har frysninger enda, og nesten tårer i øynene.

Og vi hadde også Trumpet Voluntary som utgangsmarsj. Den er fin, og sånn passe glad. Vi hadde ikke trompet da, bare orgel. Men det var fint det også.

Og møte med blomsterdekoratør høres ut som en god unnskyldning.

Lykke til i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke vært med og sett deg i kirken, vi skal ha planleggingsmøte med cateringen da :trist:

Lykke til i dag! :duskedame:

Nooooo! :klaske: Det var synd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...