cypress Skrevet 25. april 2009 Forfatter #2741 Del Skrevet 25. april 2009 Nå må man vel si dagen er over, slik ble lista: trene skrive jobbsøknad besøke bestefar på sykehuset kjøpe te (var ikke til meg, og da ble det ikke prioritert gitt! ) ta ned tøy støvsuge - ny sjans i morgen finne noen som vil leke med meg i kveld - venninnen trakk seg pga sykt barn, så det ble middag hos mam&pap i stedet. Koselig! Høres ut som et koselig og fartsfylt utdrikningslag for din kjære Ja, gleder meg til å høre om det! Han har ikke kommet hjem enda, så jeg har ikke fått hørt noe om hvordan dette ble i praksis. Håper han kommer hjem forresten, forloveren hans sa at gjesterommet hans var ledig. Men det syns jeg strengt tatt er ganske unødvendig, i og med at vi bare bor 10 minutters gange fra hverandre... Jeg vil jo helst ha han hjem!! Og tipper han helst vil våkne i sin egen seng i morgen.. Wow, skal si de hadde planen klar for utdrikningslaget hans! :dåne: Kunne kanskje spart seg for strippeklubben men... Ja ja, de er jo gutter da! Helt enig! Strippeklubb er så sinnsykt harry! Tror verken brudgom eller forlover kommer til å pushe på å få til det, men vi får se da. Jeg stoler på at Kjære uansett vet hvor grensa går, at utdrikningslaget ikke er et "frikort" av noe slag. Bare se, ikke røre!! *** Var innom bestefar i dag og. Han virker i fin form, selv om jeg vet han ikke er det. Han skravler i vei, og er i godt humør. I dag sladret han til sykepleieren om at han syns mannen i nabosengen spiser for mye.. Det var ganske morsomt. Jeg er forsåvidt enig, naboen hans hadde flere poser potetgull og nøtter på nattbordet sitt, pluss at han satt lenge i spiserommet og dyttet i seg karbonader. Men bestefars bekymring er at de to deler do, og naboen visstnok ikke er helt god i magen. Så det syns han var litt ekkelt! Bra han er frisk nok til å irriterer seg over sånt da, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2009 #2742 Del Skrevet 26. april 2009 Så søt bestefaren din er! Kom din kjære hjem til slutt i natt eller? Håper han hadde en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. april 2009 Forfatter #2743 Del Skrevet 26. april 2009 Jada, han ramlet inn her sånn i 3-tiden tror jeg. Da sov jeg søtt allerede. Det hadde ikke blitt noe stripp da, det var visst ingen som hadde brydd seg om det når det kom til stykket. Lurt! Men de hadde hatt en morsom dag! I dag diskuterer vi bordpynt. Hvem skulle tro at valget telys vs. høye lys var så viktig for en mann??!!? Jeez.... Men vi blir nok enige til slutt. Han må bare skjønne at jeg har rett først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 26. april 2009 #2744 Del Skrevet 26. april 2009 Jada, han ramlet inn her sånn i 3-tiden tror jeg. Da sov jeg søtt allerede. Det hadde ikke blitt noe stripp da, det var visst ingen som hadde brydd seg om det når det kom til stykket. Lurt! Men de hadde hatt en morsom dag! I dag diskuterer vi bordpynt. Hvem skulle tro at valget telys vs. høye lys var så viktig for en mann??!!? Jeez.... Men vi blir nok enige til slutt. Han må bare skjønne at jeg har rett først.. Godt at mannfolkene tok til vett Gleder meg til å høre hvordan de har hatt det! Telys vs. høye lys - hvorfor bryr en mann seg om det? Må høre her hvem som mener hva... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 26. april 2009 #2745 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg er veldig spent på å få høre hvem som vil ha hvilke typer lys, og ikke minst - hvorfor! Men, det er jo morro når manfolkene bryr seg om slike detaljer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 26. april 2009 #2746 Del Skrevet 26. april 2009 da har jeg enda en bryllupsdagbok jeg gjerne vil følge med i håper dere finner ut av det med telys vs. høye lys... utrolig hvor mye småting som blir viktig og vanskelig å finne ut av når det gjelder bryllup Min kjære svigermor, for eksempel har bekymra seg i et par uker nå for hvordan vi skal få bært stolene inn i lokalet til middagen (vi skal ha vielsen ute) Masse lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. april 2009 #2747 Del Skrevet 26. april 2009 Så bra mannen hadde et bra utdrikningslag også. Og jeg er også spent på hvem som mener hva angående lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. april 2009 Forfatter #2748 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg mener vi må ha høye lys, fordi det er mer høytidelig etter min oppfatning. Han mener vi kan ha bare te-lys, fordi de høye lysene vil sperre utsikten til folk som sitter på andre siden av bordet! Jeg skjønner jo hva han mener, men tror han over-problematiserer det litt.. Det er jo ikke snakk om et digert høyt kubbelys, man ser jo fint rundt er normalt, tynt lys! Men jeg har vel egentlig fått det som jeg vil tror jeg... Jeg fant ut det lønte seg at han hadde fått bestemme bordkortene, for da var det liksom "min tur" til å bestemme nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. april 2009 Forfatter #2749 Del Skrevet 26. april 2009 da har jeg enda en bryllupsdagbok jeg gjerne vil følge med i håper dere finner ut av det med telys vs. høye lys... utrolig hvor mye småting som blir viktig og vanskelig å finne ut av når det gjelder bryllup Min kjære svigermor, for eksempel har bekymra seg i et par uker nå for hvordan vi skal få bært stolene inn i lokalet til middagen (vi skal ha vielsen ute) Masse lykke til videre Hei! Hyggelig at du stikker innom!! Ja, hvem hadde trodd på forhånd at sånne detaljer blir så viktige... :dåne: Jeg bryr meg jo egentlig VIRKELIG ikke om sånt, men plutselig innimellom popper Bridezillaen frem gitt.. Må le litt av svigermoren din og da.. Tenk å bekymre seg så masse for det - så lang tid i forveien!! Er det ikke bare å bære stolene da?? Er det så mange måter å gjøre det på?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. april 2009 #2750 Del Skrevet 27. april 2009 Vi hadde begge deler vi... tror jeg. ehm.. nå må jeg gå inn på facebook og se på bildene mine fra bryllupet.. jada. vi hadde begge deler. og folk klarte å snakke med hverandre likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. april 2009 Forfatter #2751 Del Skrevet 27. april 2009 Det tror nemlig jeg også at skal gå helt fint! Jeg skjønner ikke hans voldsomme motvilje mot høye lys.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 27. april 2009 #2752 Del Skrevet 27. april 2009 Hei cypress! Bare innom for å si Hei! etter et lite fravær fra KG. Ser det nærmer seg med stormskritt og at små detaljene blir mer og mer viktige. Håper dere har løst telys vs. stakelys-problemet. Jeg må ta meg selv i å tenke over sånne detaljer rett som det er jeg, men har enda ikke fattet noe standpunkt til det. Jeg skal bare legge frem en plan i fht bordpynting til kjære og enten så får han godta den eller finne en annen plan som han presentere for meg. Da tror jeg nemlig at det blir min plan som gjelder. Mandagsklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. april 2009 #2753 Del Skrevet 27. april 2009 Hei vennen!! hvordan går det med deg? ..høres ut som det var veldig koselig å være hos bestefaren din på sykehuset, det er godt å høre at han har humøret på rett plass og at humøren sitter lett det hjelper absolutt!! nå er det under en mnd til du skal gifte deg :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 27. april 2009 #2754 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Han mener vi kan ha bare te-lys, fordi de høye lysene vil sperre utsikten til folk som sitter på andre siden av bordet! Mannfolk er alt for praktiske... Endret 27. april 2009 av eleit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. april 2009 #2755 Del Skrevet 27. april 2009 Innom og leser litt hos deg Hehe, mannfolk altså. Han min driver stadig og skal mene et eller annet han også "Hør på sjefen" sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. april 2009 #2756 Del Skrevet 27. april 2009 Innom med en mandags Angående lysproblemet... altså... hvor høye er stakene og lysa da.... og folk er da ikke så smale at de klarer å gjemme seg bak et lys, hehe Og igjen.... greit at man vil se folk på andre siden av bordet, men... hvor ofte sitter man å nistirrer på noen? man har da fritt mulighet til å strekke på bena og gå rundt og hilse og prate etter middagen Dessuten blir te-lys fort veldig varme og brenner opp fort... bare sånn for å ha noen negativt å si om de Eller så kan dere jo møtes på halvvein da... kubbelys.... sette de oppp på noen danderte fat eller noe i litt forskjellige høyder... det er jo en ide... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. april 2009 #2757 Del Skrevet 27. april 2009 Eller så kan dere jo møtes på halvvein da... kubbelys.... sette de oppp på noen danderte fat eller noe i litt forskjellige høyder... det er jo en ide... eller? Må bare få opplyse om at det skal vi gjøre Bra mannen hadde et fint utdrikningslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 27. april 2009 #2758 Del Skrevet 27. april 2009 Hei! Hyggelig at du stikker innom!! Ja, hvem hadde trodd på forhånd at sånne detaljer blir så viktige... :dåne: Jeg bryr meg jo egentlig VIRKELIG ikke om sånt, men plutselig innimellom popper Bridezillaen frem gitt.. Må le litt av svigermoren din og da.. Tenk å bekymre seg så masse for det - så lang tid i forveien!! Er det ikke bare å bære stolene da?? Er det så mange måter å gjøre det på?? :klø: hehe, ja men hun er så redd for at hun må bære stolene (også i finkjole da gitt!), men prøver å si at det får mannfolk ta seg av Er forresten veldig enig med deg i de høye lysene. Er kjempekult med litt stilige lysestaker! Det skal vi ha hvertfall Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. april 2009 #2759 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg mener vi må ha høye lys, fordi det er mer høytidelig etter min oppfatning. Han mener vi kan ha bare te-lys, fordi de høye lysene vil sperre utsikten til folk som sitter på andre siden av bordet! Jeg skjønner jo hva han mener, men tror han over-problematiserer det litt.. Det er jo ikke snakk om et digert høyt kubbelys, man ser jo fint rundt er normalt, tynt lys! Men jeg har vel egentlig fått det som jeg vil tror jeg... Jeg fant ut det lønte seg at han hadde fått bestemme bordkortene, for da var det liksom "min tur" til å bestemme nå.. Luringen Jeg stemmer for høye lys! Godt å høre at mannfolka klarte seg uten strippeklubben - han hadde det nok kjempestas fordetom Godt å høre at bestefaren din har humøret i behold selvom formen ikke er fullt så bra Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. april 2009 Forfatter #2760 Del Skrevet 27. april 2009 :hoppe: Jeg skal på jobbintervju på torsdag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg