Lilywhite Skrevet 22. april 2009 #2721 Del Skrevet 22. april 2009 Huff, så trist at bestefaren din har blitt dårligere... Håper dere får en fin tid sammen nå på slutten. Gruer meg så sinnsykt til den dagen mormor og morfar blir borte at jeg tør nesten ikke tenke på det, så skjønner at du har det leit nå... (men bra du koste deg på lørdag da! Og litt for at bildene er ferdig, høres kjempestilig ut! Har tenkt litt på det samme, men vet ikke om jeg tør...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 22. april 2009 #2722 Del Skrevet 22. april 2009 Så trist med bestefaren din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. april 2009 #2723 Del Skrevet 23. april 2009 Hei vennen huff, så trist å lese om bestefaren din.. sender deg masse masse vet hvordan det er å ha en besteforelder som er dårlig og som man vet ikke har lenge igjen.. tenker masse på deg vennen sender deg varme tanker og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. april 2009 Forfatter #2724 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Tusen takk for alle tanker og klemmer, jenter!! I dag skulle jo egentlig være dagen da jeg feiret at det bare er én måned igjen.. Tar en liten feiring i parentes bare ( ) Da vi var hos han i går, var han veldig interessert i å høre om bryllupet, hva vi skal servere av mat og hvor mange vi blir etc.. Jeg fikk litt følelsen av at han spurte om det, i tilfelle han ikke skulle få oppleve det selv. Tidligere har han sagt at han i alle fall skal leve til da, men i går sa han plutselig at "vi får jo se".. Ikke at han selv bestemmer det, selvsagt, men det var en litt annen holdning å spore. Det syns jeg var så trist å høre. Og så tenkte jeg videre på at vi jo reiser på bryllupsreise nesten umiddelbart etter dagen. Hva gjør jeg med det, hvis det skjer noe med han? Hvis han dør mens vi er borte føler jeg det blir helt feil å ikke skulle være i begravelsen. Huff, jeg trenger jo ikke ta den sorgen på forskudd, men... Endret 23. april 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. april 2009 #2725 Del Skrevet 23. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. april 2009 #2726 Del Skrevet 23. april 2009 huff vennen skjønner veldig godt at du tenker sånn, gjorde nøyaktig det samme med mormor!! huff, det er ikke lett.. men det er koselig at han er så interessert i bryllupet og vil vite mest mulig om det!! og du vet jo at hvis han hadde fått velge hadde han jo ikke tvilt!! uansett hva som skjer så er han med deg den dagen, men krysser alt jeg har for at han blir værende til dagen og at han er her når du kommer hjem også sender deg masse søtnosen.. tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. april 2009 #2727 Del Skrevet 23. april 2009 Fine ord fra Miso der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. april 2009 Forfatter #2728 Del Skrevet 23. april 2009 Ja, enig. Takk for de ordene Miso. Det er ikke så lett det her. Jeg har aldri opplevd å miste noen så nær meg. Tenker bare på hvor lei meg jeg er nå, hvordan det kommer til å bli den dagen han faktisk dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. april 2009 #2729 Del Skrevet 23. april 2009 Ja, enig. Takk for de ordene Miso. Det er ikke så lett det her. Jeg har aldri opplevd å miste noen så nær meg. Tenker bare på hvor lei meg jeg er nå, hvordan det kommer til å bli den dagen han faktisk dør. det er vanskelig vennen min, det er veldig vanskelig!! men det beste rådet jeg kan gi deg er å være så mye som mulig sammen med han, så du har gode minner å tenke tilbake på!! han setter garantert pris på å være masse sammen med deg, og du vil være glad for det senere! og ta vare på hver dag!! husk også at du ikke er alene, du har mannen som er hos deg, du har familien og du har oss vi er her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. april 2009 #2730 Del Skrevet 23. april 2009 Syns Miso sier mye fint, så har ikke så mye annet å tilføye enn å sende deg noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. april 2009 #2731 Del Skrevet 23. april 2009 Huff, skjønner du har det vanskelig nå. Mamma og pappa opplevde noe av det samme, at oldemor (farmor til mamma) ble veldig syk ganske kort før bryllupet. Dessverre døde hun 3 uker før bryllupet. De vurderte å avlyse/utsette, men gjennomførte bl.a. fordi morfar ville det. Det ble selvfølgelig en demper på stemningen, men det er jo også sånn livet er, gode og vonde ting om hverandre... Så for deres del ble det mest naturlig å la ting gå som planlagt... Håper ting går annerledes i deres tilfelle, at bestefaren din lever til etter bryllupet, at han får se deg bli gift og at dere rekker hjem igjen etter bryllupsreisen også før hans tid er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 24. april 2009 #2732 Del Skrevet 24. april 2009 En STOOOOOOOR til deg !!! Håper du får en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. april 2009 #2733 Del Skrevet 24. april 2009 Først, veldig leit å høre at bestefaren din har blitt dårligere Vet ikke helt hva jeg skal si, føler de andre jentene har sagt det som er å si, håper jo på at han overlever bryllupet deres Så til litt mer happy ting, siden jeg ikke har vært innom på en stund.... Utdrikningslaget ditt hørtes kjempe arti ut Skal si at venninnene dine har planlagt godt der Og nå er det faktisk under en måned igjen Bra at du er fornøyd med aktbildene Ønsker deg en god helg vennen, tenker på deg i den vanskelige tiden med bestefaren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. april 2009 #2734 Del Skrevet 24. april 2009 Her var det mye blandete følelser... F.o.f. - så leit å høre om bestefaren din! Miso har sagt så mye fint, vet ikke helt hva annet jeg kan tilføye enn at du bare får tilbringe så mye tid som han som mulig, og at det virker som om han ønsker dere alt godt til bryllupet og ser frem til det - så ikke ta sorgene helt på forskudd Over til litt hyggeligere emner - så gøy med aktbilder i posten! Jeg har trua på at bildene ser helt smashing ut fordi ut i fra bildene jeg har sett på fb av deg, så er du jo skikkelig heit! Din kjære kommer nok til å storkose seg Håper du får en relativt bra helg cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. april 2009 #2735 Del Skrevet 24. april 2009 Love on you my friend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. april 2009 #2736 Del Skrevet 24. april 2009 Stor klem til deg!! Har ikke så mye mer fornuftig å si, annet enn å signere alt det andre fine som har blitt sagt her! Håper ting roer seg, slik at dere kan nyte tiden sammen til fulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. april 2009 Forfatter #2737 Del Skrevet 25. april 2009 Til alle jentene mine: Igjen: takk for all omtanke. Det varmer! Nå er mannen akkurat blitt hentet for sitt utdrikningslag. Jeg tror de får det kjempegøy. Først skal han få kjøre en Ferrari som de har lånt, så blir det frokost på Bølgen og Moi, så skal de på paintball, og så skal han kjøre ribb (? heter det det? Sånn plastbåt som går fort fort). Etter det skal de hjem til en av gutta der det venter en kokk som lager mat til dem. Og så blir det visst karaoke ute på byen. (og hvis noen av gutta får det som de vil, strippeklubb helt til sist.. De har vært gift litt for lenge, og desp etter å se noe nytt.. ) For meg er planene for dagen: trene skrive jobbsøknad besøke bestefar på sykehuset kjøpe te ta ned tøy støvsuge finne noen som vil leke med meg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. april 2009 Forfatter #2738 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Planene for dagen: trene skrive jobbsøknad besøke bestefar på sykehuset kjøpe te ta ned tøy støvsuge finne noen som vil leke med meg i kveld Endret 25. april 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. april 2009 #2739 Del Skrevet 25. april 2009 Høres ut som et koselig og fartsfylt utdrikningslag for din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. april 2009 #2740 Del Skrevet 25. april 2009 Wow, skal si de hadde planen klar for utdrikningslaget hans! :dåne: Kunne kanskje spart seg for strippeklubben men... Ja ja, de er jo gutter da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg