Muffin! Skrevet 20. april 2009 #2701 Skrevet 20. april 2009 Det hørtes ut som et supert utdrikningslag! Så søte og oppfinnsomme venninner du har. Å ta hele russetida på én dag er ikke bare bare.
cypress Skrevet 20. april 2009 Forfatter #2702 Skrevet 20. april 2009 Nei, det var rimelig slitsomt faktisk!!! I hvert fall dagen etterpå!!! Jeg er fortsatt utrolig stolt over at jeg faktisk badet altså.. Hørte noen sa de hadde målt vannet til å holde 7 grader... :dåne:
Muffin! Skrevet 20. april 2009 #2703 Skrevet 20. april 2009 Du er en tøffing for tiden du. Da vi gikk på ungdomsskolen og vidergående pleide jeg og venninnene mine å bade før 1. mai hvert år. Skjønner ikke hva vi tenkte på.
TuttaV Skrevet 21. april 2009 #2705 Skrevet 21. april 2009 Han som fikk det ærefulle oppdrag - en eldre herre på Bygdøy som kjørte en sporty liten veteranbil - tok seg god tid da han signerte, for å si det sånn!! Jeg er fortsatt utrolig stolt over at jeg faktisk badet altså.. Hørte noen sa de hadde målt vannet til å holde 7 grader... :dåne: Hørtes ut som du har hatt en minnerik og bra dag! Så gøy med sånne symbolske handlinger og all mimringa på festen på kvelden.... Kommer det fb-bilder?
cypress Skrevet 21. april 2009 Forfatter #2706 Skrevet 21. april 2009 Bilder ja! Fikk oversendt noen få tidligere i dag, skal se om jeg får lagt dem ut..
cypress Skrevet 21. april 2009 Forfatter #2707 Skrevet 21. april 2009 7 grader? Var du full da du bada eller? Faktisk ikke noe særlig!! Sinnsyk i gjerningsøyeblikket bare tror jeg..
cypress Skrevet 22. april 2009 Forfatter #2709 Skrevet 22. april 2009 I dag fikk jeg mail om at bildene til morgengaven er ferdig!!! :hoppe: Jeg har bare såvidt kikket bittelitt på dem - er tross alt på jobb, ikke bare bare å åpne nude bilder av meg selv her.... Men det lille jeg så ser bra ut! Det vil si, jeg ble litt deppa av å få dokumentert så tydelig at jeg jo IKKE har verken pupper eller rumpe. Men kvaliteten på selve bildene ser bra ut!
Store My Skrevet 22. april 2009 #2711 Skrevet 22. april 2009 Jeg har vært på facebook og sjekka, og jeg har funnet ut at du har pupper. Men jeg vet ikke om du har rumpe eller ikke. Jeg tipper du har. Og jeg vet at du er lekker.
Muffin! Skrevet 22. april 2009 #2713 Skrevet 22. april 2009 Å, så gøy at bildene er ferdige! Skjønner at du ikke ville flashe dem på skjermen på jobb. Jeg har ikke sett deg irl, men ut ifra bildene på fb å dømme så er du jo smashing, med pupper og rompe som passer kroppen din. Og du vet: Du er alt din kommende mann kan ønske seg.
cypress Skrevet 22. april 2009 Forfatter #2714 Skrevet 22. april 2009 Takk jenter, dere er søte... Vi har vel alle våre hang-ups. Er man ikke for tykk, så er man for tynn etc... Huff, jeg fikk akkurat dårlige nyheter om bestefaren min. Han har, som jeg har fortalt før, prostatakreft. I dag viste det seg at noe av behandlingen han har fått ikke fungerer så bra, og kreften er av en hissig type. Han har fått spredning til nyrene, og skal inn og operere enten i morgen eller fredag. Jeg er så lei meg nå. Jeg vil ikke at han skal dø... Men jeg skjønner jo at det er det som kommer til å skje. Jeg skal hjem til han nå en tur, jeg må bare sørge for å få så mye tid sammen med han som mulig nå før han blir borte.
Gjest Neferet Skrevet 22. april 2009 #2717 Skrevet 22. april 2009 Så trist med bestefaren din cypress! Det er en stygg sykdom, kreft, samme hvor og hvem den rammer. Håper dere ihvertfall rekker å se hverandre mye fremover!! Og så må jeg jo litt i det stille for at bildene er ferdige også!! Og jeg slutter meg til de andre som mener at de sannsynligvis er smashing, med eller uten hangups!!
Gjest Ansjoni Skrevet 22. april 2009 #2719 Skrevet 22. april 2009 Veldig leit å høre om bestefaren din. Håper det går greit med deg, og at dere får brukt tiden fremover godt sammen Og: jeg er helt sikker på at bildene dine er fantastiske. Du har akkurat passe av både pupper og rompe
Fremhevede innlegg