Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Hei,snuppers!

Takk for mld i boka mi :kose: Hvordan går planlegginga? Er SÅ kult du fikk tatt de bildene,han kommer nok til å bli riiimelig hæppi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å slappe av!!! Det pleier å bli veldig moro :hoppe:

Gleder meg til referat allerede jeg :popcorn:

...hvordan klarte du å finne ut dette da, og er det sikkert at det er da? Min forlover lurte meg flere helger.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeey :hoppe:

Hvordan fant du ut det da? :)

Jeg sitter å planlegger utdrikningslag jeg også.. :lur: Har skal SiriPiri drikkes ut :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover ringte og fortalte det. Jeg har nemlig en oppgave som skal leveres på mandag og hadde planlagt å jobbe med den på lørdag.. Da hadde de funnet ut at de måtte bare fortelle meg det, slik at jeg la opp løpet litt annerledes.. Litt kjedelig å vite om det, men jeg vet jo ingenting om hva som skal skje da, så det er fortsatt spennende!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det gikk fint hos fotografen, og at hun var så hyggelig og profesjonell :hoppe: Få håpe kvaliteten på bildene er like bra :jepp:

Dere har jo fått unnagjort så masse nå at nå kan jo bryllupet bare komme :strix:

Så forresten bordkortholderene til din kjære på FB, stilig!

Så gøy med utdrikningslag!!!! Det gleder jeg meg ihvertfall til å høre om :Nikke: Spennende altså :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende!!! :hoppe: Regner med vi får både referat og bilder, det er i grunnen et krav! :Nikke:

Skjønner godt at du er litt spent, men det går nok så fint atte! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både bilder og referat kommer selvfølgelig etter den store begivenheten! :jepp:

Tror dette blir moro jeg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult!!!! :hoppe: Det kommer til å bli svinaktig gøy!

(Jeg skal faktisk i utdrikkingslag selv, til ei venninne av meg. Er visst høysesong :fnise: )

Gleder meg til å få referat! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrikningslag!!!!! :hoppe: så moro... gru gleder meg til mitt... om det blir et da...det vet man jo aldri... men kjenner jeg de gale venninnene mine så koker de i sammen noe skikkelig sprell.. hvor jeg blir bra driti ut... huff.. godt det bare er en gang :lur::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en stråååålende helg søta :klemmer: å så tror jeg nok at du får det kjempemoro med utrdrikkningslaget :jepp:

Kooooos deg masse!!!! og ha det moro!!!!!!!!!!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIHAAAA!SÅ gøy!

Kjempespent på å høre hva de har funnet på for deg!

Må kose deg MASSE,og skriv fullt referat etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøffa som har tatt bilder!

Og du må kose deg massemasse på utdrikningslaget. Jeg visste også om mitt på forhånd, men jeg fant det ut med vilje for jeg liker ikke overraskelser. Så jeg fant ut at det var bedre for alle parter om jeg fant det ut og var fit for fight ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...