Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Hun holder til like uten for Sarpsborg. Hvor er det du bor egentlig?? :klø:

Jobbsøknaden er til et forsikringsselskap.. Vi får se om det går, jeg vil bare bort fra der jeg er. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun holder til like uten for Sarpsborg. Hvor er det du bor egentlig?? :klø:

Jobbsøknaden er til et forsikringsselskap.. Vi får se om det går, jeg vil bare bort fra der jeg er. :spy:

Tuller du??

Jeg bor i Skjeberg... ergo.. Sarpborg kommune :nigo:

Viktig å trives i jobben sin, helt klart, så stå på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Jeg syns vi skal ta en ny brudedate snart igjen, så vi blir bedre kjent og tør ringe når vi trenger psykisk backing!! :ler:

Det syns jeg også :hoppe: Er klar for et hottiebride-treff nå snart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant?? Da er det jo meant to be!!! Grålum het det der hun holdt til helt nøyaktig, jeg hadde aldri hørt om stedet før, derfor skrev jeg ikke det med en gang, for jeg tenkte ingen andre hadde det heller. Men da har jo sikkert du det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg også :hoppe: Er klar for et hottiebride-treff nå snart :nigo:

Jaaaa!!! :hoppe: Møtes etter arbeidstid en dag slik som sist funket kjempebra, sikkert lettere å få til enn en helg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sant?? Da er det jo meant to be!!! Grålum het det der hun holdt til helt nøyaktig, jeg hadde aldri hørt om stedet før, derfor skrev jeg ikke det med en gang, for jeg tenkte ingen andre hadde det heller. Men da har jo sikkert du det!!

:lur::lur: jeg bodde på Grålum helt til 1 mars :nigo:

Men er det hos en privat person da eller? For jeg kan ikke huske at det er noe fotogreier i nærheten der..... og Grålum er ikke utenfor Sarpsborg, men en bydel av Sarpsborg :lol:

Hei... snakker dere om et treff? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Ja så klabert!!! Det er kjempehyggelig hvis du vil være med!! :jepp:

Jaaaa!!! :hoppe:

Jeg vil også være med på treff snart!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur::lur: jeg bodde på Grålum helt til 1 mars :nigo:

Men er det hos en privat person da eller? For jeg kan ikke huske at det er noe fotogreier i nærheten der..... og Grålum er ikke utenfor Sarpsborg, men en bydel av Sarpsborg :lol:

Hei... snakker dere om et treff? :hakeslepp:

Hehe, der ser du hvor lokalkjent jeg er... Jeg kjørte slavisk dit hvor GPSen sa jeg skulle.. :fnise:

Hun har studioet sitt i kjelleren på huset sitt, så det stemmer nok at du ikke har sett noe reklameskilt! :)

Ja, vi gjør visst det!! Du bor nærme nok til å bli med!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, der ser du hvor lokalkjent jeg er... Jeg kjørte slavisk dit hvor GPSen sa jeg skulle.. :fnise:

Hun har studioet sitt i kjelleren på huset sitt, så det stemmer nok at du ikke har sett noe reklameskilt! :)

Ja, vi gjør visst det!! Du bor nærme nok til å bli med!! :opplyser:

Klart jeg blir med!! :nigo:

Har du et nr til ho foto dama? tror jaggu jeg skal slå til med noe sånt og kanskje en liten ekstra ting. Lurte på mansjett knapper i morgen gave med initialene hans på, om det er mulig å få tak i et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Jaaaa!!! :hoppe: Møtes etter arbeidstid en dag slik som sist funket kjempebra, sikkert lettere å få til enn en helg også?

Etter arbeidsdag funker :jepp: Why change a winning recipe? :fnise: (ok, så er det egentlig team da, men nå ser det jo ut til at teamet blir utvidet, og det er :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her har det gått unna de siste par dagene! :dåne:

Så bra at fotograferinga gikk så fint! Håper bildene blir fine, men det høres jo ut som dere tok dere god tid, så da bør det vel bli noen brukbare bilder! :Nikke:

Lykke til med jobbsøking! :)

Og ikke minst - :skaal: for null hull hos deg og! Virker som vi er til tannlegen hele gjengen for tida... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wow, her har det gått unna de siste par dagene! :dåne:

Så bra at fotograferinga gikk så fint! Håper bildene blir fine, men det høres jo ut som dere tok dere god tid, så da bør det vel bli noen brukbare bilder! :Nikke:

Lykke til med jobbsøking! :)

Og ikke minst - :skaal: for null hull hos deg og! Virker som vi er til tannlegen hele gjengen for tida... :fnise:

Ikke jeg!!!!! har så tannlege skrekk..... må dopes :natti: ned og kidnappes om jeg skal dit..... huff. Vet det er noe man bør og må... men pokker heller....

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Jeg har også tannlegeskrekk av en annen verden, men må man så må man! :sukk: (Vet at det er lett for meg å si, nå som jeg ikke skal tilbake før om tidligst 364 dager...)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

nå er det altfor lenge siden jeg har besøkt boka di!! huff... Må si at det var utrolig moro å lese om fotoshooten, du er tøff :jepp: syns det høres veldig moro ut og skal nok gjøre det selv etterhvert :Nikke:

:hoppe: forresten for null hull!! kjempebra!!!

Leste også noe om ett treff??? :sjenert:

ha en god dag snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...