Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2009 #2581 Del Skrevet 7. april 2009 Her er det også stille og kjedelig Tydelig at alle andre har tatt ferie iallefall. Så vi får underholde hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2582 Del Skrevet 7. april 2009 Her er det også stille og kjedelig Tydelig at alle andre har tatt ferie iallefall. Så vi får underholde hverandre Det får vi gjøre!! Er du på jobb?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2009 #2583 Del Skrevet 7. april 2009 Det får vi gjøre!! Er du på jobb?? Jepp, teller timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. april 2009 #2584 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg teller også timer for sanger forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2585 Del Skrevet 7. april 2009 Tid for å oppdatere listen!! Til Dagen! Rødt- ikke klart Grønt- Ferdig Orange- Under konstruksjon Brud Kjole – Benjamin Roberts Sko Slør Tiara Kjøpt på ebay!! Takk til Dinedama for hjelp!! Øreringer Smykke Strømper Undertøy Strømpebånd Sminkør Venninnne H Frisør Venninne H. Bestilt time hos frisør uken før for å ordne fargen Skredder Kjolen hentes hos skredderen i dag! Håper den er blitt fin! Brudgom Antrekk Hærens gallauniform!! Sko Kjøpt nye lakksko Frisør Blomster Brudebukett Bestilt Knapphullsblomster Bestilt Dekorasjoner til bordene Ordner selv Blomster i kirken Ordner selv Trykksaker invitasjoner Optimalprint bordkort Optimalprint. meny kirkeprogram Sende invitasjoner Til bordet Lokalet stiller med alt av lys og servietter, vi bestiller blomster. Maten Bestemme forrett, hovedrett, dessert Avgjørelsen er delegert til mannen!! Kaker Noen tanter og mødre har meldt seg "frivillig". Bryllupskake er bestilt Drikke Vin Delegert til mannen Brus Øl Sprit – har foreløpig kjøpt fire flasker cocgnac Lokale Booket og betalt depositum Kirken Booket – ikke enda betalt Prest - onkel Organist - følger med kirken Inngangsmarsj - Mendelsohns Utgangsmarsj Salmer Har fått navn på organist, og beskjed om at vi må ringe han for å avtale. Haster ikke. Underholdning Trompetist til kirken - fetter 1 Pianist til kirken - fetter 2 Solist i kirken Pianist til taffel mellom kirke og selskap Fetter 2 mente han kjenner noen DJ - sendt mail til utleieselskap, venter svar (må nok purres på) - Delegert til mannen Hjelperene våre Forlover til meg Forlover til Cypressmannen Fotograf – Link til hjemmeside Toastmaster Kokk følger med lokalet, og de ordner også med serveringsfolk og vaskefolk Gaveåpnere Transport til-fra kirke og lokale: Rolls Roys En av disse... Annet Bryllupsreise - Thailand, bestilt og betalt Hjemmeside Ringer enkle glatte ringer i hvitt gull, 5 mm brede. Ordne de offisielle papirene Innsendt, venter på å få dem i retur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2586 Del Skrevet 7. april 2009 Er det bare meg, eller var det nesten ikke noe rødt igjen på den listen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. april 2009 #2587 Del Skrevet 7. april 2009 Det er ikke bare deg Cypress! Du er jo så godt som gifteklar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2009 #2588 Del Skrevet 7. april 2009 Grønt lys for bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 7. april 2009 #2589 Del Skrevet 7. april 2009 Blir dere ferdige i tide mon tro? JA DERE BLIR FERDIGE I TIDE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. april 2009 #2590 Del Skrevet 7. april 2009 Du kan bare nyte påsken, for nesten alt er på plass til den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. april 2009 #2591 Del Skrevet 7. april 2009 Bare småting igjen å ordne på lista jo! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. april 2009 #2592 Del Skrevet 8. april 2009 Så bra med sangerinne! Og ja, det er nok ikke noe problem for dere å bli ferdige i tide! GOD PÅSKE CYPRESS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 8. april 2009 #2593 Del Skrevet 8. april 2009 God påske Cypress Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. april 2009 Forfatter #2594 Del Skrevet 8. april 2009 Hei og takk til alle som har vært innom!!! (orker ikke sitere... ) Nå er det bare bittelitt jobbing igjen, så er det FERIE!!! Drar til Hemsedal i morgen, det blir deilig, selv om det ikke er meldt noe fint vær. Vet ikke om jeg får kommet innom her igjen før mandag. Ønsker alle en GOD PÅSKE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. april 2009 #2595 Del Skrevet 8. april 2009 Så bra at det ordnet seg med sanger!! Digg å bare få en sånn telefon, vips! så var det fikset Kos deg masse i Hemsedal!! God påske! :sol: :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. april 2009 #2596 Del Skrevet 8. april 2009 God tur til Hemsedal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. april 2009 Forfatter #2597 Del Skrevet 8. april 2009 På mandag lagde forresten min Kjære 95 bordkortholdere av vinkorker!!!! :dåne: Det gikk kjempefort, han satt og holdt på med det mens vi så på Paradise, og vips var han ferdig!! Så nå blir det det vi skal ha!! Siden KG er bæsj (tror i hvert fall det er derfor. Jeg tror ikke det er jeg som gjør noe feil... ) får jeg ikke lagt ut bilde her, men for interesserte vil det snart være å finne på FB. Er det litt bridezilla å tro at noen er interessert i å se sånt?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. april 2009 Forfatter #2598 Del Skrevet 8. april 2009 Forresten hentet jeg kjolen hos skredderen i går. Jeg ble litt sånn *smelt* da jeg prøvde den på på nytt. Nå sitter den akkurat som den skal, må bare tilpasse litt pupper inni , så er den purrrrfect!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 8. april 2009 #2599 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Åh! Så hærlig!! Skjønner godt det ble *smelt* Den er jo NYDELIG!! GOD PÅSKE, og kos deg i hemsedal! Endret 8. april 2009 av eleit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. april 2009 Forfatter #2600 Del Skrevet 8. april 2009 Oi, ny påsketicker?? Hvor fant du den?? :klø: Nå har vi kost oss med vin og biff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg