cypress Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2541 Skrevet 3. april 2009 Jeg la forresten akkurat ut noen bilder på FB-gruppen, av meg med slør i diverse varianter. Vil gjerne høre deres meninger igjen!!
Disco Biscuit Skrevet 3. april 2009 #2542 Skrevet 3. april 2009 Jeg sparer også feriedager til bryllupsreisen, så det er lur tenkning cypress Hva for slags moro bringer denne helgen da?
Store My Skrevet 3. april 2009 #2543 Skrevet 3. april 2009 Drar dere på bryllupsreise med en gang etter bryllupet? Nå skal jeg inn på fb, kommer snart tilbake og kommenterer. Så nå kan du vente i spenning.
cypress Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2544 Skrevet 3. april 2009 Bryllup 23. mai, bryllupsreise 25. mai. Så ganske med en gang ja!! Nå er jeg spent!!
cypress Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2545 Skrevet 3. april 2009 Jeg sparer også feriedager til bryllupsreisen, så det er lur tenkning cypress Hva for slags moro bringer denne helgen da? I dag skal jeg bare spise sushi og trene, og slappe av hjemme på kvelden. I morgen tror jeg det blir middag med venner. Søndag middag hos mamma og pappa. Tror det blir en bra helg!! Særlig fornøyd med at vi vasket leiligheten i går, så den ser fin ut til helgen!
Store My Skrevet 3. april 2009 #2546 Skrevet 3. april 2009 Jeg synes Ett lag slør, 3 meter langt.. er finest.
cypress Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2548 Skrevet 3. april 2009 (endret) Ok, da har vi to stemmer på ett lag slør.... Edit: Ansjoni var innom med en stemme også gitt.. Endret 3. april 2009 av cypress
Gjest Ansjoni Skrevet 3. april 2009 #2549 Skrevet 3. april 2009 Ok, da har vi to stemmer på ett lag slør.... Edit: Ansjoni var innom med en stemme også gitt.. Det stemmer! Nå kan du bestemme deg for det!
Mazilla Skrevet 3. april 2009 #2550 Skrevet 3. april 2009 Jeg likte best det korte to-lags jeg. Men det lange enkle var fint det også! Gir visstnok litt ekstra lengde til bruden med langt slør, i følge Agapedama jeg snakka med. Det lange viser jo dessuten frisyren best. Det lange trelags var det jeg likte minst. Der drukna både kjolen og frisyren helt, synes jeg.. Så nå vet du det!
DDuck Skrevet 3. april 2009 #2551 Skrevet 3. april 2009 jeg stemme for 3meter sløret Meeeen det tar jo vekk mye av oppmerksomheten til kjolen... :klø: Så egentlig stemmer jeg kaaaansje heller for to-lags sløret
zilje_k Skrevet 3. april 2009 #2552 Skrevet 3. april 2009 Jeg har lagt igjen min stemme på FB, men kan skrive det her igså. Tror jeg syns ett lag-3 meter langt var finest. Men syns også det korte med 2 lag var fint.. :klø:
Store My Skrevet 3. april 2009 #2553 Skrevet 3. april 2009 jeg stemme for 3meter sløret Meeeen det tar jo vekk mye av oppmerksomheten til kjolen... :klø: Så egentlig stemmer jeg kaaaansje heller for to-lags sløret Dine har et poeng. jeg stemte vel egentlig mest på 3meter sløret fordi jeg synes det er finere med 1-lags slør. Men du har jo masse detaljer bakpå skjørtet, så det er kanskje dumt å ha 3meter sløret? Men på den andre siden så skal du jo ta det av på middagen.. hm..
Gjest Neferet Skrevet 3. april 2009 #2554 Skrevet 3. april 2009 Sikkert mange som reiser i dag og ja! Men jeg sparer fridagene mine til den o store Bryllupsreisen, så da må jeg jobbe nå.. Jaja, jeg tror det er verdt det!! You and me both cypress! Vi får holde hverandre med selskap hvis det blir stille på jobb til uka. Som om det noengang er stille hos meg... Men det er lov å håpe! Skulle gjerne sagt noe for eller imot de ulike slørene, men jeg har virkelig ikke peiling på sånt, så da stemmer jeg blankt! Ha en flott fredagskveld!
cypress Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2555 Skrevet 3. april 2009 Jeg ble jammen ikke noe klokere av å spørre dere!! Pokkern og... Bare for å oppklare: 3-lags-sløret er ikke et eget slør, det er det lange enkle sammen med tolagsen.. Twisted: Bra at vi er to!!! Da får vi underholde hverandre!!
cypress Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2556 Skrevet 3. april 2009 Ønsker alle som er innom en fin fredag, helg og påske!!!
Store My Skrevet 3. april 2009 #2557 Skrevet 3. april 2009 Jeg stemmer i alle fall mot trelagssløret. Sånn. Nå ble du litt klokere.
cypress Skrevet 4. april 2009 Forfatter #2558 Skrevet 4. april 2009 Ok.. takk for innspill... Jeg er blitt forkjølet, og det er noe dritt. Også nå i helgen da, det ødelegger jo alle helgeplanene mine! Mye bedre å være litt småsyk på jobb!!
Fremhevede innlegg