cypress Skrevet 2. april 2009 Forfatter #2521 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg spurte han i går da.. Så sa han: Hvorfor det? Jeg har jo så hårete bein! også magen da... nei nei nei... Han skjønte ikke poenget med det nei... hehe.. Wow! Så tøff du er! Kan jo nesten ikke finnes no bedre morgengave Og, fotografen har jo tatt masse bra bilder!! Hadde ikke turt det jeg Og, så bra at du har fått prutet ned prisen på syinga.. Synes også sånt er flaut, så lenge man ikke er i syden. Bruker å få kjære til å ta seg av sånt Jeg og! Det er hans oppgave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. april 2009 Forfatter #2522 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Kikker på kjole til et annet bryllup jeg skal i nå i sommer, og vil gjerne ha deres meninger. Hva syns dere om denne: Rosa kjole Eller denne: Gul kjole Endret 2. april 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 2. april 2009 #2523 Del Skrevet 2. april 2009 TUSEN takk for nyyydelig dans i dagboka mi!! Jeg stemmer for den gul,men det er jo fordi den nesten er som min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. april 2009 #2524 Del Skrevet 2. april 2009 I vote GUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. april 2009 #2525 Del Skrevet 2. april 2009 Den gule var søt og uskyldig, den rosa får frem kurvene dine mer. Think pink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. april 2009 #2526 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg stemmer på den gule. eller den rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. april 2009 #2527 Del Skrevet 2. april 2009 Har du? Men uten å faktisk bruke henne eller? :klø: Siden funket ikke hos meg heller, når jeg er logget på jobb-nettverket. Så jeg måtte bruke gode gamle hurtigtast Shift + F2, og så funka det... Antar jeg ikke lærte deg noe som helst nytt nå. Ikke brukt henne nei - vi hadde allerede bestemt oss for en annen fotograf på det tidspunktet Tror grunnen til at det ikke funka her var dårlig kompatibilitet med os'et vårt. På jobben ble det litt mye musikk og popup så ville ikke sitte med den for mye der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2009 #2528 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg synes den gule var klart finest! Den var nydelig! Synes kanskje den rosa ble litt vel dristig i ryggen til å gå med i bryllup... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. april 2009 #2529 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg stemmer også for den gule. (Den ligner veldig på den kjolen jeg skal ha på lørdag, bare at min er svart. Fargen er klarert med bruden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. april 2009 #2530 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg tenkte også dristig rygg.. Men den gule er vel nesten like lav kansje? :klø: Men den ser ikke like dristig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. april 2009 #2531 Del Skrevet 2. april 2009 Syns jeg har sett mange dristige rygger i bryllup, jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. april 2009 #2532 Del Skrevet 3. april 2009 Ha en riktig god påske, Cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. april 2009 #2533 Del Skrevet 3. april 2009 Hmm, jeg tror faktisk jeg likte den gule best! Og forresten, det er vel ingen som forventer at du skal legge ut bilder verken her eller der?? Ikke jeg ihvertfall, skjønner det ville vært i overkant fjernt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2534 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Her var det mange stemmer for gul.. Hmmm.. Jeg viste dem til min kjære i går, han kicket ikke på noen av dem.. Så jeg tror jeg leter videre gitt!! Og Twisted, neida, det er ingen som har bedt om at jeg legger dem ut altså! Jeg hadde vel ikke fått det til om jeg hadde ønsket det heller, for jeg får dem ikke digitalt. Håper bildene blir fine... Agnethe: er det ikke litt tidlig å ønske god påske?? :klø: Jeg skal jobbe tre dager neste uke og jeg.. Endret 3. april 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. april 2009 #2535 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg synes den gule var kjempefin, akkurat noe sånt jeg vil ha i bryllupet jeg skal i i mai...Men jeg vil ha den i coralfarge jeg da..Har sendt mail til jkdress for å høre om de kan sy noe sånt jeg da... Ha en herlig dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2536 Del Skrevet 3. april 2009 Jkdress ja, det var lurt!! De hadde jeg glemt!! Si fra hva de svarer da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. april 2009 #2537 Del Skrevet 3. april 2009 [quote Agnethe: er det ikke litt tidlig å ønske god påske?? :klø: Jeg skal jobbe tre dager neste uke og jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2538 Del Skrevet 3. april 2009 Sikkert mange som reiser i dag og ja! Men jeg sparer fridagene mine til den o store Bryllupsreisen, så da må jeg jobbe nå.. Jaja, jeg tror det er verdt det!! God helg!!! Og jeg kan jo ønske deg god påske, hvis din begynner i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. april 2009 #2539 Del Skrevet 3. april 2009 Vil også påstå at bryllupsreisefri er vel verdt å vente på - og i ditt tilfelle er det jo ikke så lenge til heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2540 Del Skrevet 3. april 2009 Vil også påstå at bryllupsreisefri er vel verdt å vente på - og i ditt tilfelle er det jo ikke så lenge til heller Nei det er sant!! Det er veldig snart faktisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg