Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Tror jeg må lage et prøveeksemplar i kveld som jeg kan ta bilde av og legge ut så dere kan få se!! :jepp:

Bilder høres ut som en god plan :popcorn:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! :sexy: Du er tøff, det må jeg si! :jepp: Når skal det skje? Og, det ble innendørs antar jeg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innendørs ja.. :) Jeg fant ei dame på nett som virket flink. Håper det stemmer... Dritt å kle av meg for ei uten at det blir noe jeg kan bruke i gave... Jeg har time 14. april, rett etter påske. Hun mente det var god nok tid til å lage et album til den store dagen. Hvis noen blir ekstra fine (og ansiktet ikke syns) tror jeg kanskje jeg bestiller et på et lerret også. Men litt skummelt er det jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også vinkork ideèn hans høres fin ut :jepp:

Dere kan jo spraylakkere dem i en farge slik at de står fint til resten av fargevalgene :lur:

Og :klappe: for tøffa som skal aktbildes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt time til aktfotografering!!!! IIIIIIIK!!!!!!!!!! :haar:

Så tøff du er! Mannen blir nok veldig glad for den morgengaven. :jepp:

Syns vinkork-bordkort-idéen hørtes fin ut jeg. Koselig at han vil lage. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innendørs ja.. :) Jeg fant ei dame på nett som virket flink. Håper det stemmer... Dritt å kle av meg for ei uten at det blir noe jeg kan bruke i gave... Jeg har time 14. april, rett etter påske. Hun mente det var god nok tid til å lage et album til den store dagen. Hvis noen blir ekstra fine (og ansiktet ikke syns) tror jeg kanskje jeg bestiller et på et lerret også. Men litt skummelt er det jo..

Jaja, snøhuldra hadde vel blitt sølehuldra nå, så like greit å ta det inne ;) Så fantastisk da!! Har du link til damens nettside? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hurra for tøffe cypress!!

Jaja, snøhuldra hadde vel blitt sølehuldra nå, så like greit å ta det inne ;) Så fantastisk da!! Har du link til damens nettside? :)

Hihi, sølehuldra.... :skratte:

Sølehuldra, det kunne jo blitt litt som hun her det.. ;)

Tenkte jeg også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks at puppene mine er små og yndige,

så dere ikke forveksler dem med fjell!!!!

:danser::danse::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Shakira var heldig med den!!

SÅ kult at du skal ta aktbilder! Det har jeg lyst til å gjøre selv jeg...får kjempelyst hver gang jeg ser på How to look good naked ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er råtøff!!!!!!!!! :jepp: det blir sikkert kjempebra :jepp: bra du fant en som kan ta bilder inne, er liksom ikke akkurat bare bare å ta det ute.. du hadde garantert fått oppmerksomhet da :Nikke:

hva koster det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun her skal jeg til: fotograf

Det koster 950 for selve fotograferingen, og så må jeg betale for det jeg vil ha fremkalt etterpå. Et album koster fra 1900 (16 bilder) og oppover. Hvis jeg får et ekstra fint blir det trykket på lerret, det spørs på størrelsen hva det koster. Prisliste her: prisliste

Jeg syns ikke det var så gæærn pris? Jeg må riktignok kjøre til Sarpsborg, men det går jo greit.

Gjør det du og!! :jepp::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også vinkork ideèn hans høres fin ut :jepp:

Dere kan jo spraylakkere dem i en farge slik at de står fint til resten av fargevalgene :lur:

Og :klappe: for tøffa som skal aktbildes!

Hmm.... ja det er et bra tips! Jeg får se hva som blir nødvendig. :)

Så tøff du er! Mannen blir nok veldig glad for den morgengaven. :jepp:

Syns vinkork-bordkort-idéen hørtes fin ut jeg. Koselig at han vil lage. :Nikke:

Jeg håper han blir glad ja... Men er det nok??? Føler liksom at jeg må kjøpe noe i tillegg?? :klø: Er det en tullete tanke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Flaks at puppene mine er små og yndige,

så dere ikke forveksler dem med fjell!!!!

:danser::danse::duskedame:

:skratte:

Så bra med aktfotografering, du er supertøff! :tommelopp: Det er morgengaven sin det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du skal gjennomføre aktfortograferingen :jepp: Tror din kjære kommer til å bli fra seg av begistring for den gaven, så noen ekstra gave trenger du nok ikke :riste:

Forresten så er det jo innmari søtt av han å tenke på det med bordkortholdere da ;) Så jeg skjønner hvorfor du gir etter og lar han få gjennomføre idèen sin :jepp: Har dere prøvelaget noen ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...