Gjest Miso Skrevet 31. mars 2009 #2481 Del Skrevet 31. mars 2009 Tror jeg må lage et prøveeksemplar i kveld som jeg kan ta bilde av og legge ut så dere kan få se!! Bilder høres ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2482 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå har jeg bestilt time til aktfotografering!!!! IIIIIIIK!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 #2483 Del Skrevet 31. mars 2009 Wow! Du er tøff, det må jeg si! Når skal det skje? Og, det ble innendørs antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2484 Del Skrevet 31. mars 2009 Innendørs ja.. Jeg fant ei dame på nett som virket flink. Håper det stemmer... Dritt å kle av meg for ei uten at det blir noe jeg kan bruke i gave... Jeg har time 14. april, rett etter påske. Hun mente det var god nok tid til å lage et album til den store dagen. Hvis noen blir ekstra fine (og ansiktet ikke syns) tror jeg kanskje jeg bestiller et på et lerret også. Men litt skummelt er det jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2485 Del Skrevet 31. mars 2009 Er du en gammel traver i nytt skall?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 31. mars 2009 #2486 Del Skrevet 31. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2487 Del Skrevet 31. mars 2009 Jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mars 2009 #2488 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg syns også vinkork ideèn hans høres fin ut Dere kan jo spraylakkere dem i en farge slik at de står fint til resten av fargevalgene Og for tøffa som skal aktbildes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. mars 2009 #2489 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå har jeg bestilt time til aktfotografering!!!! IIIIIIIK!!!!!!!!!! Så tøff du er! Mannen blir nok veldig glad for den morgengaven. Syns vinkork-bordkort-idéen hørtes fin ut jeg. Koselig at han vil lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 31. mars 2009 #2490 Del Skrevet 31. mars 2009 Innendørs ja.. Jeg fant ei dame på nett som virket flink. Håper det stemmer... Dritt å kle av meg for ei uten at det blir noe jeg kan bruke i gave... Jeg har time 14. april, rett etter påske. Hun mente det var god nok tid til å lage et album til den store dagen. Hvis noen blir ekstra fine (og ansiktet ikke syns) tror jeg kanskje jeg bestiller et på et lerret også. Men litt skummelt er det jo.. Jaja, snøhuldra hadde vel blitt sølehuldra nå, så like greit å ta det inne Så fantastisk da!! Har du link til damens nettside? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 #2491 Del Skrevet 31. mars 2009 Sølehuldra, det kunne jo blitt litt som hun her det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mars 2009 #2492 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå har jeg bestilt time til aktfotografering!!!! IIIIIIIK!!!!!!!!!! Hurra for tøffe cypress!! Jaja, snøhuldra hadde vel blitt sølehuldra nå, så like greit å ta det inne Så fantastisk da!! Har du link til damens nettside? Hihi, sølehuldra.... Sølehuldra, det kunne jo blitt litt som hun her det.. Tenkte jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2493 Del Skrevet 31. mars 2009 Flaks at puppene mine er små og yndige, så dere ikke forveksler dem med fjell!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. april 2009 #2494 Del Skrevet 1. april 2009 Flaks at puppene mine er små og yndige, så dere ikke forveksler dem med fjell!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 1. april 2009 #2495 Del Skrevet 1. april 2009 Shakira var heldig med den!! SÅ kult at du skal ta aktbilder! Det har jeg lyst til å gjøre selv jeg...får kjempelyst hver gang jeg ser på How to look good naked Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. april 2009 #2496 Del Skrevet 1. april 2009 Nå har jeg bestilt time til aktfotografering!!!! IIIIIIIK!!!!!!!!!! du er råtøff!!!!!!!!! det blir sikkert kjempebra bra du fant en som kan ta bilder inne, er liksom ikke akkurat bare bare å ta det ute.. du hadde garantert fått oppmerksomhet da hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2497 Del Skrevet 1. april 2009 Hun her skal jeg til: fotograf Det koster 950 for selve fotograferingen, og så må jeg betale for det jeg vil ha fremkalt etterpå. Et album koster fra 1900 (16 bilder) og oppover. Hvis jeg får et ekstra fint blir det trykket på lerret, det spørs på størrelsen hva det koster. Prisliste her: prisliste Jeg syns ikke det var så gæærn pris? Jeg må riktignok kjøre til Sarpsborg, men det går jo greit. Gjør det du og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2498 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg syns også vinkork ideèn hans høres fin ut Dere kan jo spraylakkere dem i en farge slik at de står fint til resten av fargevalgene Og for tøffa som skal aktbildes! Hmm.... ja det er et bra tips! Jeg får se hva som blir nødvendig. Så tøff du er! Mannen blir nok veldig glad for den morgengaven. Syns vinkork-bordkort-idéen hørtes fin ut jeg. Koselig at han vil lage. Jeg håper han blir glad ja... Men er det nok??? Føler liksom at jeg må kjøpe noe i tillegg?? :klø: Er det en tullete tanke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. april 2009 #2499 Del Skrevet 1. april 2009 Flaks at puppene mine er små og yndige, så dere ikke forveksler dem med fjell!!!! Så bra med aktfotografering, du er supertøff! Det er morgengaven sin det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. april 2009 #2500 Del Skrevet 1. april 2009 Så gøy at du skal gjennomføre aktfortograferingen Tror din kjære kommer til å bli fra seg av begistring for den gaven, så noen ekstra gave trenger du nok ikke Forresten så er det jo innmari søtt av han å tenke på det med bordkortholdere da Så jeg skjønner hvorfor du gir etter og lar han få gjennomføre idèen sin Har dere prøvelaget noen ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg