Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei snuppa :klem:

hvorfor hater du jobben din idag?? :klø: skal vi ta den :slår:

så bra at papirene er sendt :strix: nå er det ikke lenge til du blir kone :strix: gleder meg til å se bildene fra dagen deres :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er dum.... Jeg er så lei av faktureringspress og duste sjefer!!

Forrige uke var jeg jo på kurs i 3 dager - og det var en del å forberede til det kurset. Dette er et obligatorisk kurs som jeg MÅ ha. Jeg brukte derfor arbeidstiden på å forberede meg. Dette fører selvsagt til lavere timetall jeg bruker på klienter. Så i går fikk jeg plutselig beskjed om at jeg kunne IKKE bruke arbeidstiden på sånt!! Helloooooo! Jeg sa jo som sant var at det var jo litt sent å si det da! Da var jo kurset ferdig allerede! Sånt irriterer meg så utrolig... :sinna:

Skrevet

Det skjønner jeg godt!! Når forventer de at du skal gjøre det da, på fritiden din!!!!!???? halloooo.. uansett så må de gi beskjed om sånt på forhånd og ikke komme med det når kurset er ferdig!! dumme sjefer :kjefte:

Skrevet
:kjefte: litt på nissesjefene dine jeg også!!!! Argh..
Skrevet

:roll:

Snakker om god kommunikasjon med ansatte ... :riste:

Skrevet

Om du må bruke fritiden din på forberedelser til kursing så får du skrive timer på det :Nikke: For de kan ikke kreve av deg at du skal bruke fritid på det, nemlig.

:kjefte: på dumme sjefene...

Skrevet

ARGH! de derre sjefene dine, altså! :kjefte:

Skrevet

Takk!!! Dere og jeg er i hvert fall helt på linje angående dette!!! Dusteidioter!!! :sinna:

Heldigvis har jeg masse å gjøre i dag, så jeg ikke får tenkt noe særlig på det. Men jeg gleder meg til trening etterpå, da skal jeg gi det jeg har, og få ut litt aggresjon!! :jepp:

Skrevet
:hoppe: for trening :hoppe: en genial måte å få ut aggresjon!!!
Skrevet
I know!!! Gleder meg!! Regner med du anbefaler det?? ;)

Nå har jeg ikke så lang erfaring med det å være kone ;) , men anbefaler det på det sterkeste. Det har vært veldig fint å være kone hittil, og jeg syns alle fortjener en slik drømmedag som bryllupsdagen er. Og jeg blir så glad av å se ringen på fingeren til mannen min, og tenke på at han vil være sammen med meg resten av livet. :rødme:

Håper du fikk ut masse aggresjon på treningen i går! :hoppe:

Skrevet

Må bare si meg enig med Muffin :jepp: det er en deilig følelse å være gift :jepp: trodde ikke det kom til å føles så annerledes, men det gjorde det!! en utrolig deilig og herlig følelse :strix: smiler når jeg ser på ringen min å vet at han som satt den på er min for alltid :rødme:

gled deg :strix: :strix:

Skrevet

Så bra!

Jeg tror forresten det har gått opp for min tilkommende ektemann hvor kort tid det er igjen nå, så HAN tok opp at han ønsket at vi setter oss ned i kveld og ser over hvilke ting som står igjen og ser på budsjettet og sånn!!! :dåne: :dåne: :dåne:

Skrevet

:dåne: :dåne:

men det er jo kjempebra!!!! på tide at det synker inn hvor kort tid det er igjen, for den tiden som er igjen kommer til å gå utrolig fort!!

bra han tar initiativ :jepp:

Skrevet

Nå står ikke verden til påske... :riste:

:ler:

Skrevet

Så bra at han engasjerer seg (endelig kanskje?) Vet jo at du har stresset endel med å få han til å ordne med ting osv :strix:

Skrevet

Ja, det er helt fantastisk!!! Jeg sa i dag tidlig at jeg hadde lyst til å se på Ungkaren i kveld, men da fikk jeg beskjed om at det måtte vi vurdere om vi hadde tid til. For først måtte vi gå gjennom listene våre!!! :jepp: Amazing....

Skrevet
Jeg tror forresten det har gått opp for min tilkommende ektemann hvor kort tid det er igjen nå, så HAN tok opp at han ønsket at vi setter oss ned i kveld og ser over hvilke ting som står igjen og ser på budsjettet og sånn!!! :dåne: :dåne: :dåne:

Nå ble jeg glad. Jippi for at mannen våkna litt. :)

Skrevet
Nå ble jeg glad. Jippi for at mannen våkna litt. :)

Ja, kjempejippi! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet

Så bra cypressmannen endelig har skjønt at det ikke er så mye tid igjen!!! :hoppe:

Vi får håpe det holder helt inn! :Nikke:

:klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...