Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi!! Fikk littepitt angst av å se den der, men det gikk fort over til glede!! Hurraa!! Nå er forberedelsene snart ferdig!!! Gleeeeder meg til festen, og til å bli koooone!! (og til å reise til Thailand!)

:strix::bolledeig: 2 MÅNEDER!!!! :strix::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje få panikk! ikkje få panikk!

Så lenge dere får send inn papirene tidsnok blir dere gift. Og maten og kjolen er i boks.. Og pyntinga. Bare send ut invitasjonene så er alt det viktigste i boks. Og dersom du ikke gidder å planlegge mer, så trenger du strengt tatt ikke det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk plingo!! Jeg har faktisk med meg invitasjonene i veska i dag, og skal snylte på jobbens frankeringsmaskin så snart sentralborddama har gått hjem i ettermiddag!! :jepp: Og noen ble delt ut personlig i helgen! Så vi er i gang!!

Ukens planer for bryllups-planlegging:

I dag: poste invitasjonene. Sende inn papirer til prøving (mannens oppgave)

Fredag: møte med blomsterfolket. Levere kjolen til skredder

Og selvfølgelig: TRENE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::skya:

2 måneder igjen!

:skya::bolledeig:

Så flink du har vært med invitasjonene! Da kan jo bare dagen komme ser det ut til :jepp: Må le litt da du sier at du skal "snylte" på frankeringsmaskinen, det hender det jeg gjør også :fnise:

:klem:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at det bare er tre måneder til St Hans, og da har du vært gift en måned allerede!! :strix:

..bare for å se på det på en litt alternativ måte.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ingen vei tilbake, invitasjonene er postet, og papirene sendt til prøving!!! :strix: Så her blir det gifting!!!!

:danser::bolledeig::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp: Får satse på at dere får lov å gifte dere av folkeregisteret også da ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:tommelopp: Får satse på at dere får lov å gifte dere av folkeregisteret også da ;)

:fnise: Vi satser på det!!! Jeg troooor i hvert fall ikke at vi er i nær familie eller at han ikke er gift fra før... Da ville jeg blitt innmari overrasket...

:bolledeig:

Ikke lenge til du blir kone nå!

I know!!! Gleder meg!! Regner med du anbefaler det?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...