Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

:strix: for invitasjoner!

Veldig lurt å begynne å gå inn skoene nå. :Nikke: Det finnes veldig mange fine "puter" og ting man kan putte inni skoene. Jeg gikk innom en skobutikk og kjøpte litt sånt før vi dro til Roma, selv om skoene mine kjentes gode ut, for det må være utrolig kjedelig å gå rundt med gnagsår eller andre vondter i foten på bryllupsdagen.

Håper dere får det fint på kurset. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det høres veldig lurt ut!! Tror faktisk jeg har en liggende et sted.. Den må letes frem og tas med!! :jepp:

Nå har jeg og Kjære kollokvie hjemme i stua. Det er litt koselig, selv om det er slitsomt.. Jeg er i alle fall glad jeg slipper å gjøre dette alene!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er :) Tror ikke jeg og min kjære hadde klart å samarbeide sånn :fnise: Det er ikke for ingenting at jeg var superstolt over at vi klarte å stå sammen på kjøkkenet i 3 minutter da vi skulle lage nyttårsmiddag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det glemte jeg å si noe om!! :strix: Jeg har jo hentet invitasjonene!! De var veldig fine, jeg er absolutt fornøyd!! Vi valgte størrelsen større enn den dere har Twisted, så det er litt mer luft og større skrift. Men kvaliteten er kjempefin! Det blir gøy å sende ut!!

Litt flaut at i postkassa i dag lå invitasjon til min fetters bryllup som er i slutten av juni... Og de har satt svarfrist før vi har.. Jaja, juni er mer presset enn mai da, da har jo skoleferien begynt og sånn. Jeg tror jeg ville sendt ut invitasjon nå jeg og, om jeg skulle hatt bryllupet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lur du er :) Rare blikk kan man leve med!

Hvis de gnager på en bestemt plass, så prøv compeed sin gnagsårstift! Funker veldig bra på å forebygge gnagsår :Nikke: Ei venninne av meg som giftet seg i fjor sommer hadde foresten god hjelp av den. Kjolen hannes hadde borderi og perler oppe, og det gnagde veldig under armene hennes. :fnise: Så det skal i allefall min forlover ha med i veska på bryllupsdagen!

Så kjempelurt med gangsårstift!! :jepp:

Det er masse perler og broderi på overdelen min å, så det tipset er skrevet ned nå som "må-ha" i veska til bryllupsdagen :Nikke:

Å ja, det glemte jeg å si noe om!! :strix: Jeg har jo hentet invitasjonene!! De var veldig fine, jeg er absolutt fornøyd!! Vi valgte størrelsen større enn den dere har Twisted, så det er litt mer luft og større skrift. Men kvaliteten er kjempefin! Det blir gøy å sende ut!!

Litt flaut at i postkassa i dag lå invitasjon til min fetters bryllup som er i slutten av juni... Og de har satt svarfrist før vi har.. Jaja, juni er mer presset enn mai da, da har jo skoleferien begynt og sånn. Jeg tror jeg ville sendt ut invitasjon nå jeg og, om jeg skulle hatt bryllupet da!

Så bra at dere er fornøyd med invitasjonene! :hoppe:

Man skal jo helst sende ut invitasjonen til bryllup som er om sommeren skikkelig tidlig, så er nok derfor dere allerede har fått invitasjon! Vi har et vennepar som skal gifte seg 8. august, og vi fikk invitasjonen av de for en uke siden, så det er flere som er tidlig ute med å invitere til sommerbryllup :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du ble fornøyd!! Og jeg tenker at det er bedre med før enn senere når det gjelder invitasjoner :fnise: Vi vil jo at flest skal komme!! Vi postet våre på lørdag,har s.u. 1.mai. Så er bryllupsfesten 6.juni.Men vi trengte jo ikke så lang s.u.,siden det er en mer uformell sak med buffet og at det er før ferien begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er fornøyd med invitasjonene :hoppe:

Får vi se bilder av de kanskje...? :sjenert:

Noterer meg tips om gnagsårstift! Tror nemlig kjolen min kan gnage litt under armene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da var jeg tilbake igjen, etter noen dagers fravær herfra. Jeg var, som jeg vel nevnte, på kurs onsdag til fredag, og det var en del å forberede på kvelden etter kurset også. Så da måtte KG nedprioriteres, selv om jeg ikke liker det... :ler:

Av bryllupsrelatert kan jeg fortelle at jeg har fått forlovelsesringen tilbake på finger'n. Etter at den var blitt pusset og fikset ser den jo helt ny ut, så det var fint å få gjort. Godt å ha den på fingeren igjen også.. Samtidig hentet vi gifteringene våre, de er så fiine!! Gleder meg til dagen vi kan sette dem på!! :strix:

Mannen var forresten på cafe med en venn som er kokk og diskuterte menyen med han. Han mente det vi har fått forslag om hørtes veldig bra ut. Så da tror jeg vi går for det!

Ellers har det ikke blitt tid til så mye annet enn kurs og jobb. Men vi kommer nok i mål.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha ringen tilbake på fingeren, der den hører hjemme. :strix:

Jeg har allerede fått et par småriper i gifteringen min. Kjære trøster og sier at det er sånn det blir, men jeg vil at den alltid skal være like blank og fin! :lol:

Godt å ha fagpersoner man kan spørre om råd og bekreftelser så alt blir bra. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha ringen tilbake på fingeren, der den hører hjemme. :strix:

Jeg har allerede fått et par småriper i gifteringen min. Kjære trøster og sier at det er sånn det blir, men jeg vil at den alltid skal være like blank og fin! :lol:

Godt å ha fagpersoner man kan spørre om råd og bekreftelser så alt blir bra. :Nikke:

Hihi. Min er snart mere riper enn glatt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...