Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2009 #2341 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei cypress! Inne og hilser god helg, håper du har en fin kveld til tross for ex... Du får bare ignorere henne etter beste evne! Og så må jeg litt for ny bikini, den var kjempefin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. mars 2009 #2342 Del Skrevet 14. mars 2009 innom med en god lørdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #2343 Del Skrevet 14. mars 2009 Og veldig lov Det er bra!! Jeg pleier å late som at exen til Mannen ikke finnes. og så har vi sånn intern vits sånn at hver gang Mannen nevner at han bodde i Bergen (hvor han bodde med eksen) pleier jeg (eller han eller begge å si): neeei, du har aldri bodd i Bergen. Og så sier han: "nei. stemmer det. jeg mener; en gang jeg var på besøk i Bergen". Og så ler vi. Det er jo selvfølgelig mye letter å late som at hun ikke finnes når jeg aldri har møtt henne, og jeg slipper å dra på fest med henne. Vi gjør faktisk noe av det samme, han sier alltid, "jeg var jo jomfru da jeg traff Cypress"... Det er vel ikke akkurat heeeelt sant, men pytt... Kos deg på fæst Og du er smashing uansett du! Trenger jo ikke å fiffe deg så mye engang Takk søte deg!!! Og festen ble slett ikke så værst faktisk!! Han godeste skulle låne pcen min istad, også hadde jeg glemt å lukke vinduet med den lekre dama fra linken din... Syns han hun var fin?? Hei cypress! Inne og hilser god helg, håper du har en fin kveld til tross for ex... Du får bare ignorere henne etter beste evne! Og så må jeg litt for ny bikini, den var kjempefin!! Hun gjorde seg umulig å ignorerer, hun kom bort og pratet masse, og var irriterende hyggelig... Tror jeg bare må innse at hun faktisk er en bra dame... Men det gjør jo ingenting, hun var jo der med den nye mannen sin og snakket om at jeg måtte glede meg til å gifte meg, for det er så fantastisk!! Håper hun har rett!!! innom med en god lørdags Takk for god , her får du en tilbake: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #2344 Del Skrevet 14. mars 2009 I går var forresten mannen ute og ordnet siste restene til sitt antrekk. Han skal ha på seg gallauniformen sin fra forsvaret, og kjøpte ny lue og hvite skinnhansker. Han blir så fiiiin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2009 #2345 Del Skrevet 14. mars 2009 Så bra at kvelden gikk bra! Og tenk på det, hvis hun er ei bra dame må jo du være helt eksepsjonelt bra, siden han faktisk er sammen med deg og ikke henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #2346 Del Skrevet 14. mars 2009 Det må jo bare være sånn da ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 14. mars 2009 #2347 Del Skrevet 14. mars 2009 Så bra at du hadde en fin kveld. Tror nok mannen din blir skikkelig fin i uniformen sin ja. En lørdags til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 15. mars 2009 #2348 Del Skrevet 15. mars 2009 Bra du hadde en fin kveld da! Slev om x'en var der... Mannen din blir sikkert kjempefin i uniform!! Er jo så fint med menn i uniform da Forresten. Jeg har ingenting å legge til svaret til Dinedama.. Du fikk all den infoen du trengete der Men hvor lyst hår har du nå?? Har du ett bilde på FB som viser den hårfargen du har?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #2349 Del Skrevet 15. mars 2009 Bra du hadde en fin kveld da! Slev om x'en var der... Mannen din blir sikkert kjempefin i uniform!! Er jo så fint med menn i uniform da Forresten. Jeg har ingenting å legge til svaret til Dinedama.. Du fikk all den infoen du trengete der Men hvor lyst hår har du nå?? Har du ett bilde på FB som viser den hårfargen du har?? Jeg har den hårfargen nå som jeg har på profilbildet, og forsåvidt på bildene som ligger på gruppen av kjolen min. Men der ser håret kanskje litt mørkere ut enn det egentlig er, for det er ikke helt nyvasket... Nå skal jeg av gårde til hun jeg tror jeg skal bruke som frisør og ha prøvetime!!! :hoppe: Det blir gøy!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 15. mars 2009 #2350 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har den hårfargen nå som jeg har på profilbildet, og forsåvidt på bildene som ligger på gruppen av kjolen min. Men der ser håret kanskje litt mørkere ut enn det egentlig er, for det er ikke helt nyvasket... Nå skal jeg av gårde til hun jeg tror jeg skal bruke som frisør og ha prøvetime!!! :hoppe: Det blir gøy!!!!! Spennende!!! Får vi se bilder kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 15. mars 2009 #2351 Del Skrevet 15. mars 2009 OOooo! Mann i uniform er SEXY! Hvorfor har dere prøvetime så tildlig?? Da må du i allefall ta masse bilder, slik at frisørdama ikke glemmer det! Håper det går veldig bra Gleder meg veldig til prøvetime!! Og som zilje sier, så hadde det vært spennende med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2009 #2352 Del Skrevet 15. mars 2009 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. mars 2009 #2353 Del Skrevet 15. mars 2009 Litt irriterende å måtte innrømme at eksen er en hyggelig person. Men det er jo ingen fare når du er en mye bedre catch! for mannen og uniformen! Menn i uniform er ikke dumt, nei. Håper du koste deg på prøvetimen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2009 #2354 Del Skrevet 16. mars 2009 Prøvetime?? Så spennende!! Og slenger meg på bildeønskene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #2355 Del Skrevet 16. mars 2009 Spennende!!! Får vi se bilder kanskje?? Kommer etter hvert, når min forlover får sendt meg dem!! OOooo! Mann i uniform er SEXY! Hvorfor har dere prøvetime så tildlig?? Da må du i allefall ta masse bilder, slik at frisørdama ikke glemmer det! Håper det går veldig bra Gleder meg veldig til prøvetime!! Og som zilje sier, så hadde det vært spennende med bilder! Vi hadde det så tidlig fordi det vel egentlig også var en test for å finne ut om jeg i det hele tatt skulle bruke henne. Hun en en barndomsvenninne som har tatt frisør og makeupartisk-utdanning, men aldri jobbet med noen av delene. Så jeg ville gjerne se hvor flink hun var før jeg bestemte meg, og da helst så tidlig at jeg skulle rekke å finne en annen frisør hvis det skulle bli helt krise... Men det ble det ikke altså, hun var veldig flink!! Bilder Kommer etter hvert!! Litt irriterende å måtte innrømme at eksen er en hyggelig person. Men det er jo ingen fare når du er en mye bedre catch! for mannen og uniformen! Menn i uniform er ikke dumt, nei. Håper du koste deg på prøvetimen i dag. :dåne: Menn i uniform er slett ikke dumt nei... Prøvetimen var veldig bra!! Prøvetime?? Så spennende!! Og slenger meg på bildeønskene også! Skal bli!! Min forlover sender meg dem i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #2356 Del Skrevet 16. mars 2009 Prøvetimen i går var altså en suksess! Vi krøllet hele håret mitt, og dro håret i fronten bakover, tuperte litt på toppen slik at det skal bli volum. Hun lagde krøllene med rettetang, det har jeg aldri visst hvordan man gjorde, men det ble veldig fine krøller av det!! Jeg har ganske tykt hår, så det blir ganske stort. Men det passer veldig godt til kjolen min! Vi skal antagelig feste sløret ganske høyt oppe på hodet, hun sa at jeg kledde å ha det der, så da stoler jeg på det... Jeg følte meg veldig brudete og fin med sløret på! Og så tok vi på kjolen også, og fikk hele inntrykket, det så rett og slett kjempefint ut!!! Jeg gleeeeeder meg!!!!! Vi testet sminke også. Hun er myyyye flinkere enn meg til å sminke øynene (jeg tar en øyenskyggefarge på hele lokket og syns jeg er ferdig.. Sånn gjorde ikke hun det gitt!!). Så der stoler jeg fullt og helt på henne. Hun hadde en turkis liner som hun så gjerne ville prøve på meg. Bare en tynn strek da. Det så faktisk veldig kult ut, men jeg er litt usikker på om jeg ønsker å ha turkis liner i bryllupet.. Jeg kunne fint gått sånn på en fest, men.. hva tror dere om det?? Dumt å bruke noe jeg ikke er heelt sikker på kanskje? Det var i hvert fall veldig deilig å få bekreftet at jeg kan bruke venninnen min til den jobben. Hun var veldig nøye på å presisere at jeg bare måtte si fra hvis det var noe jeg ville hun skulle gjøre annerledes, og vi kunne godt ta både en to og tre prlvetimer til hvis jeg ville det! Pluss at på bryllupsdagen kommer hun dit jeg er, ikke omvendt, og det er jo ganske behagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #2357 Del Skrevet 16. mars 2009 Glemte å si at vi vurderer stooore øredobber, litt som de som er øverst til venstre her: øredobber. I så fall dropper jeg å ha noe rundt halsen. Hva syns dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 16. mars 2009 #2358 Del Skrevet 16. mars 2009 Glemte å si at vi vurderer stooore øredobber, litt som de som er øverst til venstre her: øredobber. I så fall dropper jeg å ha noe rundt halsen. Hva syns dere?? Spent på bilder jeg nå Jeg elsker øredobber jeg da!! Så jeg syns det er kjempefint. Men hva med å prøve det til kjolen og frisyren?? Skal du ha store øredobber, er jeg enig med deg at det er finest å droppe å ha noe i halsen. Skal gjøre det samme selv. Ettersom jeg har både tiara, slør og øredobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 16. mars 2009 #2359 Del Skrevet 16. mars 2009 Pluss at på bryllupsdagen kommer hun dit jeg er, ikke omvendt, og det er jo ganske behagelig! Høres veldig behagelig ut!! Jeg er veldig glad for at vi skal fikse håret på jobben min. Man blir nok mer avslappet når man er en plass man kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #2360 Del Skrevet 16. mars 2009 Spent på bilder jeg nå Jeg elsker øredobber jeg da!! Så jeg syns det er kjempefint. Men hva med å prøve det til kjolen og frisyren?? Skal du ha store øredobber, er jeg enig med deg at det er finest å droppe å ha noe i halsen. Skal gjøre det samme selv. Ettersom jeg har både tiara, slør og øredobber. Vi prøvde et gammelt par øredobber som hun hadde liggende til kjolen. De var ikke heeelt som jeg vil ha dem, men jeg fikk jo et visst inntrykk. Det er veldig kult, og passer godt til kjolen og håret. Det er bare det at jeg har inntrykka vat man liksom "skal" ha pene pyntelige små øredobber på en sånn dag..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg