Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snacksy bikini! :jepp:

Ha en fin fredag! Helg rett rundt hjørnet nå! :hoppe:

:hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voffsen er min "nevø", og mine foreldres foreløpig eneste barnebarn. Når jeg ser hvordan de skjemmer bort den hunden, blir jeg litt tvilende til å la dem sitte barnevakt hvis jeg noengang får barn. Det blir en feit unge, for å si det sånn!! :fnise:

:strix: Snart helg!!!

Skrevet
flaks at du har meg :)

søta

:klemmer:

Ja, det er flaks!! Glad for det!!! :strix:

Skrevet

Goood helg Cypress :hoppe: Og så satser vi på at Cypressmannen snart får ut fingeren og skjønner at det ikke er sååå lenge til den store dagen!!

Nice bikini :Nikke:

Skrevet

Bare innom for å legge igjen et lite livstegn fra meg og si at jeg ikke har glemt gjengen her inne på bryllupsdagboksidene. :vinke: Ha en strålende helg Cypress! :klem:

Skrevet

hei vennen :klem:

innom for å ønske deg en riktig god helg :klemmer:

Skrevet
Gooooood helg,Cypress!! :kose:

Takk det samme tilbake!!

Goood helg Cypress :hoppe: Og så satser vi på at Cypressmannen snart får ut fingeren og skjønner at det ikke er sååå lenge til den store dagen!!

Nice bikini :Nikke:

Vi får satse på det... Ellers regner jeg med dere backer meg med å :slår: han?? ;)

Bare innom for å legge igjen et lite livstegn fra meg og si at jeg ikke har glemt gjengen her inne på bryllupsdagboksidene. :vinke: Ha en strålende helg Cypress! :klem:

Så koselig!! Alt bra med deg?? :klemmer:

hei vennen :klem:

innom for å ønske deg en riktig god helg :klemmer:

Hei søta! Takk for det, god helg til deg og!!! :kose:

Skrevet

Som nevnt tidligere skal vi på fest til forloveren til kjære i dag. Av en eller annen grunn insisterer han på å fortsette å være kompis med kjæres eks (hun noen av dere kanskje husker dukket opp med verdens største hatt i sommer... :dåne: ). Så vi fikk melding i går om at vi ikke måtte bli overrasket om vi møtte henne der... :sur: Blæææ... Skjønner ikke hvorfor han absolutt må be henne?? :klø:

Så pluteslig ble utgangspunktet for kvelden et litt annet for meg, nå må jeg jo hjem og stashe meg og se smashing ut.. :klaske: Pokker, jeg som hadde tenkt å bare komme uten å pynte meg så mye og være litt avslappet.. :sukk:

Skrevet

Du ser sikkert smashing ut uansett du! :Nikke: Synd hvis hun dukker opp, høres litt unødvendig ut å invitere henne, men du får bare gjøre det beste ut av det! Prøv å kose deg i kveld likevel da! :kristin:

Fredags- :klemmer:

Skrevet
Vi får satse på det... Ellers regner jeg med dere backer meg med å :slår: han?? ;)

jeg er i alle fall med!

Skrevet
Du ser sikkert smashing ut uansett du! :Nikke: Synd hvis hun dukker opp, høres litt unødvendig ut å invitere henne, men du får bare gjøre det beste ut av det! Prøv å kose deg i kveld likevel da! :kristin:

Fredags- :klemmer:

Jada, det blir sikkert gøy! Særlig når jeg forteller meg selv at jeg er hundre ganger mer interessant enn henne og ser hundre ganger bedre ut... :jepp::fnise:

jeg er i alle fall med!

Bra!! :tommelopp:

Skrevet

Nå bærer det av sted på trening! Og så hjem og så på fæst... :vin::danser:

God helg til alle som er innom!!!! :klemmer:

Skrevet

Ligner hun på Celina Midelfart, kanskje? :filer:

Skrevet
Ligner hun på Celina Midelfart, kanskje? :filer:

Ååååååå........ du er grei!! :hjerte: Nei, ikke i det hele tatt!!!! Hun ligner på hun her: stygge damen

:hoho:

Skrevet

Neida, det var slemt... :sjenert:

(men gøy!!) :fnise:

Skrevet

Jeg pleier å late som at exen til Mannen ikke finnes. og så har vi sånn intern vits sånn at hver gang Mannen nevner at han bodde i Bergen (hvor han bodde med eksen) pleier jeg (eller han eller begge å si): neeei, du har aldri bodd i Bergen. Og så sier han: "nei. stemmer det. jeg mener; en gang jeg var på besøk i Bergen". Og så ler vi.

Det er jo selvfølgelig mye letter å late som at hun ikke finnes når jeg aldri har møtt henne, og jeg slipper å dra på fest med henne.

Skrevet

:hoho:

Kos deg på fæst :jepp: Og du er smashing uansett du! Trenger jo ikke å fiffe deg så mye engang :klemmer:

Skrevet

Han godeste skulle låne pcen min istad, også hadde jeg glemt å lukke vinduet med den lekre dama fra linken din... :sjenert::ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...