Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt over Cypressmannen jeg :sjenert:

Hadde jeg vær deg, så hadde jeg gått bak ryggen på Cypressmannen, og fått signaturen til forloveren hans, og sendt inn papirene.

(bare å skrive ut ekstra kopier fra nettet) og latt de andre papirene ligget og ikke sagt noe om det til Cypressmannen.

Det hadde i allefall jeg gjort, hvis jeg var deg- så kanskje Cypressmannen hadde fått seg en liten vekker :lur:

MANNFOLK!! :dåne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agnethe, du er genial!!

:hoppe:

Skrevet
Agnethe, du er genial!!

:hoppe:

Signerer denne ;)

Skrevet
:enig: Thank you, thank you very much :enig:
Skrevet (endret)

Mannfolk :filer:

Endret av Miss Shorty
Skrevet

HELT ENIG HER OG......GENIALT!! :idesmil: er han virkelig tregere enn tregest.....huff :riste:

Skrevet

Nå kommer det til å løse seg i morgen fant jeg ut, for da skal hans forlover ha fest som vi skal på begge to. Gjett om jeg skal ha et eksemplar av skjemaet i veska a!!! :lur:

Skrevet

Hehe, ja, kjempesmarting!! :jepp:

Skrevet

Oi, nytt navn på dagboka og greier! :fnise:

Skrevet

Agnethe er superlur jo :dåne:

Skrevet
Oi, nytt navn på dagboka og greier! :fnise:

Ja, følte for litt forandring... :)

Skrevet

Forandring fryder. :) Tror dere blir ferdig i tide jeg. Men da må jo mannen få ut fingeren snart. Syns Agnethe var veldig lur jeg også. Satser på at du får gjennomført den planen. :lur:

Skrevet

Jada, vi blir nok ferdige. Men før det må jeg nok irritere meg litt.. Jaja.. de dumme tankene forsvinner nok når vi kommer til stranden i Thailand og jeg kan ha på meg den nye bikinien jeg akkurat bestilte fra Victorias Secret!!!!! :hoppe: :hoppe:

Bikini

Skrevet
Jada, vi blir nok ferdige. Men før det må jeg nok irritere meg litt.. Jaja.. de dumme tankene forsvinner nok når vi kommer til stranden i Thailand og jeg kan ha på meg den nye bikinien jeg akkurat bestilte fra Victorias Secret!!!!! :hoppe: :hoppe:

Bikini

ja, det blir braaa.

har du forresten strøket på de greiene på den gamle bikinien din?

Skrevet

Å nei, det har jeg faktisk helt glemt!! :hakeslepp: Da har jeg jo en "ny" bikini til, uten at jeg husket det!! Juhuu!!

Skrevet

Ny tittel, ny avatar :) Hvem er hunden?

Skrevet
Å nei, det har jeg faktisk helt glemt!! :hakeslepp: Da har jeg jo en "ny" bikini til, uten at jeg husket det!! Juhuu!!

flaks at du har meg :)

søta

:klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...