Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvis det er én fest i hele mitt liv jeg har tenkt å bestemme hva andre skal gjøre er det faktisk denne!!! :jepp:

:tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet
Å, denne syns jeg var fin!! Kjole

Tror den ville vært utrolig fin på deg!! :jepp:

Skrevet

Den kjolen var knallfin! :jepp: Ikke mange som kler sånt, men tror du er blant de få som trygt kan gå med den! Og det bør du jo utnytte! :lur:

Skrevet

Takk søtinger!! Det er forsåvidt mye som kan gå galt hvis man tar på seg en grå sekk, det KAN jo bli kjipt!! ;)

Skrevet
Takk søtinger!! Det er forsåvidt mye som kan gå galt hvis man tar på seg en grå sekk, det KAN jo bli kjipt!! ;)

:hoho:

tror den blir fin på deg, jeg.

Skrevet

Helt enig, tror den kjolen er knallfin på deg! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

Og så er det noen som kan ta på seg en grå sekk og likevel se ut som 1 million dollars, slik som deg :hoppe: Tror det blir veldig bra :strix:

God helg!

:klemmer:

Endret av Ansjoni
Skrevet

Jeg stemmer også for at Cypress blir rålekker i den kjolen :jepp:

God helg scnuppa :klemmer:

Skrevet

Kjolen var kjempestilig!!

Jeg føyer meg i rekken blant de andre her - den vil se lekker ut på deg! :jepp:

God helg! :hug:

Gjest Neferet
Skrevet

Cypress!! Jeg har funnet den røde snirkelboka uten offerlys, billigere og med shipping til Norge! :bond: Se her!

Men... fortsatt litt dyrt eller?? Hva synes du?

og.... :sjenert: Tror nesten jeg likte den svarte bedre.....

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjj............. det var ikke dyyyyyyyyyyyyyyyyrt!!!!!

:hoppe:

:skya:

Gjest Neferet
Skrevet
Neeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjj............. det var ikke dyyyyyyyyyyyyyyyyrt!!!!!

:hoppe:

:skya:

Godt du er enig med meg Shorty! Og du er vel kanskje ikke overrasket over fargevalget heller? :lur:

Skrevet

Ikke overrasket i det hele tatt ;) Men synes fremdeles at offerlysene var en god idé :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet
Ikke overrasket i det hele tatt ;) Men synes fremdeles at offerlysene var en god idé :fnise:

:fnise:

Så de visst egentlig het unity candles, så da ble det jo litt dobbel betydning....

Skrevet

Ikke dyrt, jeg syns du skal kjøpe den!! :jepp: Ser at den jo finnes i masse forskjellige farger! Uten de ubrukelige lysene... Når skal man bruke dem liksom?? :klø:

Gjest Neferet
Skrevet
Ikke dyrt, jeg syns du skal kjøpe den!! :jepp: Ser at den jo finnes i masse forskjellige farger! Uten de ubrukelige lysene... Når skal man bruke dem liksom?? :klø:

It's already done... :fnise:

Skrevet
It's already done... :fnise:

Skrevet

Gjett hva vi har gjort.... :lur:

Nei, grisejenter, ikke DET!!

:klaske:

Vi har bestilt invitasjoner!!!!

Bølgen.... :klappe::hoppe:

Skrevet

:skratte: