Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hun sa JAAA!!!

Vi har toastmaster!!!!! :strix:

så godt å høre.

enda en ting ut av verden. og vips kan dere få innbydelsene ut av verden også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at dere har toastmaster i boks, og nå kan bestille invitasjoner. :strix:

Leit å høre om bestefaren din. :kose:

:klemmer:

Skrevet
:tommelopp: for toastmaster! Endelig kan invitasjoner sendes :hoppe:
Skrevet

Jihaaa!!Ååå,så bra... Vi bør vel prøve å finne en vi også :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Skrevet

Så bra at hun sa ja!! :strix:

Skal dere ha nummeret hennes på invitasjonene eller noe sånt, siden dere måtte vite sikkert før dere kunne bestille?

Skrevet

:strix: for toastmaster!

:strix: for ny kjole :lur:

:hjerte: ebay...

Skrevet
:hoppe: Toastmaster :hoppe:
Skrevet
så godt å høre.

enda en ting ut av verden. og vips kan dere få innbydelsene ut av verden også.

Ikke sant! Det blir bra!!

:tommelopp: for toastmaster! Endelig kan invitasjoner sendes :hoppe:

Skulle tro det ja!!! :)

:bolledeig: for toastmaster!!!!!

Jippi!!! Hun syns til og med det var en ære å bli spurt!!

Jihaaa!!Ååå,så bra... Vi bør vel prøve å finne en vi også :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Ja, kanskje på tide.. ;)

Så bra at hun sa ja!! :strix:

Skal dere ha nummeret hennes på invitasjonene eller noe sånt, siden dere måtte vite sikkert før dere kunne bestille?

Det var tanken ja! Vi skal ha skikkelig nazi-opplegg på talene skjønner du, ingen får tale som ikke har meldt fra på forhånd og sånn . Det er i hvert fall planen, så får vi se hvordan det blir i praksis...

Skrevet
:strix: for toastmaster!

:strix: for ny kjole :lur:

:hjerte: ebay...

Kom gjerne med tips til fin sommerkjole som er fin nok til bryllup hvis du tilfeldigvis skulle komme over en altså!! Det blir så gøy, jeg kommer jo rett fra Thailand når det bryllupet er, og er forhåpentligvis brun og fin og godt uthvilt!! :strix:

:hoppe: Toastmaster :hoppe:

Jess!! Deilig med ting som faller på plass!! :strix:

Skrevet

Ooo det er s åfint med orange, turkis og orkergult til sommerbrun hud :jepp: Jeg skal holde øynene åpne :fnise:

Skrevet

Visste jeg kan stole på deg.. :fnise:

Skal kikke litt selv også altså.. :jepp:

Skrevet

Det er klart :ler:

Uansett om det er vindusshopping til meg selv eller til andre er det like morsomt :jepp:;)

Skrevet

jeg vil bli med til Thailand :dåne:

Gjest Neferet
Skrevet
Det var tanken ja! Vi skal ha skikkelig nazi-opplegg på talene skjønner du, ingen får tale som ikke har meldt fra på forhånd og sånn . Det er i hvert fall planen, så får vi se hvordan det blir i praksis...

Vi har også tenkt å ha stramme tøyler på talene! Så blir ikke middagen evigvarende!! :dåne:

Og så må jeg jo :hoppe: for toastmaster (og snart invitasjoner?? ;) ) i boks!

Lykke til på kjolejakt!

Skrevet
jeg vil bli med til Thailand :dåne:

Du kan få være med i kofferten!! :jepp:

Vi har også tenkt å ha stramme tøyler på talene! Så blir ikke middagen evigvarende!! :dåne:

Og så må jeg jo :hoppe: for toastmaster (og snart invitasjoner?? ;) ) i boks!

Lykke til på kjolejakt!

:fnise: Fikk reklame-mail fra Optimalprint i går om at frem til 10. mars har de gratis frakt hvis man bestiller for over en viss sum. Så det tolket jeg som at det var meant to be at vi har vært så treige, men at vi i HVERT FALL må bestille før det tilbudet går ut!!! :tommelopp:

Skrevet
Du kan få være med i kofferten!! :jepp:

:fnise: Fikk reklame-mail fra Optimalprint i går om at frem til 10. mars har de gratis frakt hvis man bestiller for over en viss sum. Så det tolket jeg som at det var meant to be at vi har vært så treige, men at vi i HVERT FALL må bestille før det tilbudet går ut!!! :tommelopp:

jippi. men kan hende du må betale bittelitt overvekt altså :fnise:

og hurra! så gøy med inbydelsene. jeg ble glad når jeg leste dette, jeg.

Skrevet (endret)

Ser den :lur: og om noen blir snurt for at de ikke får skravle i evigheter kommer jeg rett og slett til å være dønn ærlig, og si at jeg ikke gidder å sitte tilbords hele kvelden :jepp:

Endret av MaiL
Skrevet
jippi. men kan hende du må betale bittelitt overvekt altså :fnise:

og hurra! så gøy med inbydelsene. jeg ble glad når jeg leste dette, jeg.

Jeg blir enda gladere den dagen min kjære prioriterer å faktisk bestille invitasjonene....

Ser den :lur: og om noen blir snurt for at de ikke får skravle i evigheter kommer jeg rett og slett til å være dønn ærlig, og si at jeg ikke gidder å sitte tilbords hele kvelden :jepp:

Hvis det er én fest i hele mitt liv jeg har tenkt å bestemme hva andre skal gjøre er det faktisk denne!!! :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...