Store My Skrevet 3. mars 2009 #2221 Skrevet 3. mars 2009 Hun sa JAAA!!! Vi har toastmaster!!!!! så godt å høre. enda en ting ut av verden. og vips kan dere få innbydelsene ut av verden også.
Kanutten Skrevet 3. mars 2009 #2222 Skrevet 3. mars 2009 Så godt å høre at dere har toastmaster i boks, og nå kan bestille invitasjoner. Leit å høre om bestefaren din.
Sekretæren Skrevet 4. mars 2009 #2223 Skrevet 4. mars 2009 for toastmaster! Endelig kan invitasjoner sendes
¤Linda¤ Skrevet 4. mars 2009 #2225 Skrevet 4. mars 2009 Jihaaa!!Ååå,så bra... Vi bør vel prøve å finne en vi også :duskedame: :duskedame:
Mazilla Skrevet 4. mars 2009 #2226 Skrevet 4. mars 2009 Så bra at hun sa ja!! Skal dere ha nummeret hennes på invitasjonene eller noe sånt, siden dere måtte vite sikkert før dere kunne bestille?
cypress Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #2229 Skrevet 4. mars 2009 så godt å høre. enda en ting ut av verden. og vips kan dere få innbydelsene ut av verden også. Ikke sant! Det blir bra!! for toastmaster! Endelig kan invitasjoner sendes Skulle tro det ja!!! for toastmaster!!!!! Jippi!!! Hun syns til og med det var en ære å bli spurt!! Jihaaa!!Ååå,så bra... Vi bør vel prøve å finne en vi også :duskedame: :duskedame: Ja, kanskje på tide.. Så bra at hun sa ja!! Skal dere ha nummeret hennes på invitasjonene eller noe sånt, siden dere måtte vite sikkert før dere kunne bestille? Det var tanken ja! Vi skal ha skikkelig nazi-opplegg på talene skjønner du, ingen får tale som ikke har meldt fra på forhånd og sånn . Det er i hvert fall planen, så får vi se hvordan det blir i praksis...
cypress Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #2230 Skrevet 4. mars 2009 for toastmaster! for ny kjole ebay... Kom gjerne med tips til fin sommerkjole som er fin nok til bryllup hvis du tilfeldigvis skulle komme over en altså!! Det blir så gøy, jeg kommer jo rett fra Thailand når det bryllupet er, og er forhåpentligvis brun og fin og godt uthvilt!! Toastmaster Jess!! Deilig med ting som faller på plass!!
DDuck Skrevet 4. mars 2009 #2231 Skrevet 4. mars 2009 Ooo det er s åfint med orange, turkis og orkergult til sommerbrun hud Jeg skal holde øynene åpne
cypress Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #2232 Skrevet 4. mars 2009 Visste jeg kan stole på deg.. Skal kikke litt selv også altså..
DDuck Skrevet 4. mars 2009 #2233 Skrevet 4. mars 2009 Det er klart Uansett om det er vindusshopping til meg selv eller til andre er det like morsomt
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2009 #2235 Skrevet 4. mars 2009 Det var tanken ja! Vi skal ha skikkelig nazi-opplegg på talene skjønner du, ingen får tale som ikke har meldt fra på forhånd og sånn . Det er i hvert fall planen, så får vi se hvordan det blir i praksis... Vi har også tenkt å ha stramme tøyler på talene! Så blir ikke middagen evigvarende!! :dåne: Og så må jeg jo for toastmaster (og snart invitasjoner?? ) i boks! Lykke til på kjolejakt!
cypress Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #2236 Skrevet 5. mars 2009 jeg vil bli med til Thailand :dåne: Du kan få være med i kofferten!! Vi har også tenkt å ha stramme tøyler på talene! Så blir ikke middagen evigvarende!! :dåne: Og så må jeg jo for toastmaster (og snart invitasjoner?? ) i boks! Lykke til på kjolejakt! Fikk reklame-mail fra Optimalprint i går om at frem til 10. mars har de gratis frakt hvis man bestiller for over en viss sum. Så det tolket jeg som at det var meant to be at vi har vært så treige, men at vi i HVERT FALL må bestille før det tilbudet går ut!!!
Store My Skrevet 5. mars 2009 #2238 Skrevet 5. mars 2009 Du kan få være med i kofferten!! Fikk reklame-mail fra Optimalprint i går om at frem til 10. mars har de gratis frakt hvis man bestiller for over en viss sum. Så det tolket jeg som at det var meant to be at vi har vært så treige, men at vi i HVERT FALL må bestille før det tilbudet går ut!!! jippi. men kan hende du må betale bittelitt overvekt altså og hurra! så gøy med inbydelsene. jeg ble glad når jeg leste dette, jeg.
Disco Biscuit Skrevet 5. mars 2009 #2239 Skrevet 5. mars 2009 (endret) Det var tanken ja! Vi skal ha skikkelig nazi-opplegg på talene skjønner du, ingen får tale som ikke har meldt fra på forhånd og sånn . Det er i hvert fall planen, så får vi se hvordan det blir i praksis... Ser den og om noen blir snurt for at de ikke får skravle i evigheter kommer jeg rett og slett til å være dønn ærlig, og si at jeg ikke gidder å sitte tilbords hele kvelden Endret 5. mars 2009 av MaiL
cypress Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #2240 Skrevet 5. mars 2009 jippi. men kan hende du må betale bittelitt overvekt altså og hurra! så gøy med inbydelsene. jeg ble glad når jeg leste dette, jeg. Jeg blir enda gladere den dagen min kjære prioriterer å faktisk bestille invitasjonene.... Ser den og om noen blir snurt for at de ikke får skravle i evigheter kommer jeg rett og slett til å være dønn ærlig, og si at jeg ikke gidder å sitte tilbords hele kvelden Hvis det er én fest i hele mitt liv jeg har tenkt å bestemme hva andre skal gjøre er det faktisk denne!!!
Fremhevede innlegg