DDuck Skrevet 25. februar 2009 #2161 Skrevet 25. februar 2009 Bestill invitasjoner Han trenger ikke å bry seg med det Og blir han når de kommer så smeller du bare i han at han ikke brydde seg, så da gjorde du det Det årner sæi
cypress Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2162 Skrevet 25. februar 2009 Plutselig ble alt satt litt i perspektiv... Fikk melding nå om at bestefaren min har fått kreft med spredning. Jeg tror det er lungene. Og her driver jeg og baler med dusteproblemene mine.
DDuck Skrevet 25. februar 2009 #2163 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Åååå... kjære deg Vet ikke hva jeg skal si... Bare Jeg har en bestefar som hadde kreft i lungene med spredning... Så hvis du vil snakke, så vet du hvor du finner meg Endret 25. februar 2009 av dinedama
Gjest Ansjoni Skrevet 25. februar 2009 #2165 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Nei, så utrolig leit å høre! Ord blir fattige i en sånn situasjon,vet ikke hva jeg skal si, men føler med deg Endret 25. februar 2009 av Ansjoni
zilje_k Skrevet 25. februar 2009 #2166 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Så trist... Føler med deg!! Og du vet hvor du har oss hvis du trenger å snakke!! Endret 25. februar 2009 av zilje_k
¤Linda¤ Skrevet 25. februar 2009 #2167 Skrevet 25. februar 2009 (endret) SÅ fryktelig trist å høre..... Endret 25. februar 2009 av ¤Linda¤
cypress Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2169 Skrevet 25. februar 2009 Takk alle sammen! Innom en liten tur bare, skal straks dra på sykehuset. Det har vært mye frem og tilbake etter at jeg fikk nyheten, fikk det jo bare på sms, så har prøvd å ringe rundt for å få greie på noe mer, men ikke fått tak i noen som visste noe. Utrolig frustrerende. Til slutt fikk jeg tak i pappa, han sa det visst er prostatakreft han har, ikke lungekreft. Jeg vet ikke hva som er verst jeg? Uansett - det har visst spredt seg til brystbenet. Huff. Han er jo 86 år, og ut fra det jeg har lest på nettet nå om prostatakreft, så opererer de visst ikke så gamle folk. Jeg får vel vite mer etterpå.
Sekretæren Skrevet 25. februar 2009 #2170 Skrevet 25. februar 2009 Nei, det fikk jeg ikke!! Buhu.. Hun sa hun jobbet alt for mye, og ikke kunne prioritere sånne oppdrag nå.. Søren og... Ja.... har hatt inntrykk av at det er mye å gjøre... Har flere tips, men det er menn.... Ellers blir det snøhuldra Mener du det? At jeg bør bestille invitasjonene alene?? Det tror jeg ville overrasket han ganske mye... Oh yeah, go for it. Den som ikke bidrar selv, kan ikke klage i ettertid. Hadde ikke kostet meg en kalori å gjøre det. Plutselig ble alt satt litt i perspektiv... Fikk melding nå om at bestefaren min har fått kreft med spredning. Jeg tror det er lungene. Og her driver jeg og baler med dusteproblemene mine. Ikke så mye fornuftig å si, men håper at bestefaren din ikke har det vondt, og vil også gi deg en og en og en
zilje_k Skrevet 25. februar 2009 #2173 Skrevet 25. februar 2009 Kjipt å ikke sikkert vite hva som skjer.. Håper du får flere svar på sykehuset da..
cypress Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #2175 Skrevet 25. februar 2009 Tilbake fra sykehuset nå. Han er jo ved utrolig godt mot da, med tanke på at han faktisk kommer til å dø av den kreften. Så lenge det har spredt seg til sjelettet er det ikke mer de får gjort enn å bremse spredningen og lindre smerter. Så han skal begynne med strålebehandling på mandag, i tillegg til en hormonkur han begynte med i dag. Vi aner ikke hvor lang tid han har igjen, men de snakket da om at han skulle få hormonsprøyter hver tredje måned, og det tolker jeg dithen at vi i alle fall snakker måneder.. Men han er så utrolig søt, han sa at han var så fornøyd med å bo på enerom, for da kunne han snorke og prompe akkurat som han ville! Så han har humøret i behold!! Jeg syns det hjalp å være på sykehuset og se han, han er litt tynn, men ellers fin, og helt klar i toppen. Det kommer til å bli forferdelig trist når han går bort, men nå får vi i alle fall forberedt oss litt på det. Jeg skal i alle fall passe på å være masse på besøk hos han fremover, så lenge vi har han. Og tusen takk for alle støttende ord, det varmer!!
DDuck Skrevet 25. februar 2009 #2176 Skrevet 25. februar 2009 Så fint å høre at det er høvelig bra under omstendighetene Håper dere får ha han med dere lengst mulig
zilje_k Skrevet 25. februar 2009 #2177 Skrevet 25. februar 2009 Så godt å få vite litt mer da!! Har utrolig mye å si når humøret er bra!! Han høres morsom ut da
¤Linda¤ Skrevet 26. februar 2009 #2178 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg synes det er så beundringsverdig av dem som blir SÅ syke,og fremdeles klarer å holde på humøret! Så bra dere får tid sammen med han,det tror jeg nok betyr veldig mye for han Endret 26. februar 2009 av ¤Linda¤
Muffin! Skrevet 26. februar 2009 #2179 Skrevet 26. februar 2009 Så trist med bestefaren din, cypress. Men det er veldig bra at han fortsatt har humøret og humoren i behold. Dere får ta vare på den tiden dere har sammen.
Mazilla Skrevet 26. februar 2009 #2180 Skrevet 26. februar 2009 Har ikke så mye fornuftig å si, bortsett fra å slutte meg til det de andre har sagt her!
Fremhevede innlegg