cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2041 Skrevet 20. februar 2009 Hei cypress! Håper du har en fin fredag!! Jeg har det, verdens mest ineffektive dag på jobb, men det er jo fredag!! Gleder meg til helg!! Lovey lovey God helg God helg til deg og!! Min tur til å være manneløs i helgen, men.. Kjære skal reise på guttetur.. God helg søta! God helg du og!! Koselig å se deg innom!!
cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2042 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Det er vel normalt å innimellom blir DRITT LEI hele bryllupsplanleggingen??!!? I går ble jeg så utrolig irritert på Kjære, for at jeg føler at han ikke gidder å ta initiativ til noen ting! Hvis det ikke hadde vært for meg så hadde vi IKKE sendt inn papirer til prøving, ikke fått kontakt med kakebaker, ikke fått ordnet pynt eller band eller noen til å spille i kirken eller noe som helst!! Det eneste han er opptatt av er hva slags vin vi skal drikke! Faen (unnskyld)! Det er sånn at jeg egentlig har lyst til å legge alt dødt selv også, og se hva som skjer, men da vet jeg jo at resultatet bare blir at vi ikke får til det vi har lyst til.. :slår: :slår: Godt å få det ut... Endret 20. februar 2009 av cypress
Gjest Reka Skrevet 20. februar 2009 #2043 Skrevet 20. februar 2009 Nå har ikke jeg så mye bryllups erfaring å skryte av, men jeg har masse på lager!
Kanutten Skrevet 20. februar 2009 #2044 Skrevet 20. februar 2009 Cypress. Huff da. Tror kanskje de fleste føler det sånn innimellom. Jeg har innfunnet meg med at det blir mest å gjøre på meg jeg. Kjære har noe få oppgaver. Ordne til bryllupsnatta, bil, prøve klær, og betale Resten gjør jeg glatt for at jeg koser meg med det. Men klart, skjønner at man får lyst til å blåse ut litt. God helg til deg.
Store My Skrevet 20. februar 2009 #2045 Skrevet 20. februar 2009 Det er vel normalt å innimellom blir DRITT LEI hele bryllupsplanleggingen??!!? I går ble jeg så utrolig irritert på Kjære, for at jeg føler at han ikke gidder å ta initiativ til noen ting! Hvis det ikke hadde vært for meg så hadde vi IKKE sendt inn papirer til prøving, ikke fått kontakt med kakebaker, ikke fått ordnet pynt eller band eller noen til å spille i kirken eller noe som helst!! Det eneste han er opptatt av er hva slags vin vi skal drikke! Faen (unnskyld)! Det er sånn at jeg egentlig har lyst til å legge alt dødt selv også, og se hva som skjer, men da vet jeg jo at resultatet bare blir at vi ikke får til det vi har lyst til.. :slår: :slår: Godt å få det ut... som sagt i Ansjonis bok: det er heeelt normalt. jeg måtte også gjøre nesten alt selv. av og til klikka jeg og kjefta og smelte, og sa at mannen vær så god fikk gjør det og det.. og så måtte jeg mase og sjekke at det faktisk ble gjort. var så sinna noen ganger. spesielt fordi jeg ikke ville ha stort bryllup i det hele tatt. så det kan nok hende at det ble ytret: "ordne det jævla bryllupet ditt selv" et par ganger.. men da hadde det ikke blitt store bryllupet, for mannehjernen tenker ikke på alle detaljene damehjernen tenker på. tror ikke vi hadde hatt servietter for eksempel.. delegerte bort en del oppgave (til min slekt og mine venner, for da ble det gjort) og jeg kom da i mål. og dagen ble veldig fin. og husk at alt trenger ikke å gjøres så komplisert og etter boka. man kan godt kutte ut noen detaljer eller gjøre det enklere uten at det går utover feiringa (f.eks. bestille invitasjoner, kirkeprogram etc fra internett, så slipper man å klippe og lime og styre). føler med deg.. håper at du får inspirasjonen igjen om et par dager, så du slipper å være lei og oppgitt
Gjest Ansjoni Skrevet 20. februar 2009 #2046 Skrevet 20. februar 2009 Skjønner hva du mener cypress! Det er sånn også. har sagt til kjære flere ganger, at hvis det ikke hadde vært for meg, så hadde det ikke blitt noe bryllup. Da kommer han trekkende med at det var han som fridde Det er slitsomt innimellom altså, å føle at man må ordne alt selv. Men jeg har sagt fra, og han har sagt det selv også, at siden jeg ordner så masse, så får han betale mer. Det er jo bare rett og rimelig.
cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2047 Skrevet 20. februar 2009 Takk for støtten og klemmene jenter!! Godt å høre at det ikke bare er meg!! Egentlig burde jeg sluppet unna det meste av betalingen, siden min far tross alt sponser bryllupet VELDIG mye! Det har jeg faktisk ikke tenkt på før, at det da kanskje er urimelig at jeg og kjære skal dele resten likt... Huff, tror ikke jeg skal begynne å rippe opp i det... selv om han tjener mer enn meg...
Muffin! Skrevet 20. februar 2009 #2048 Skrevet 20. februar 2009 Tror det er naturlig å føle det sånn innimellom. Her blir det også jeg som tar meg av det meste, men det er fordi jeg liker det, og klarer ikke helt å overlate det til andre. :gjeiper: Vi snakker endel rundt det da, så vet hvordan kjære vil ha det også, og han får noen oppgaver. Men vi har ikke like mye å ordne som dere da. Og hvis du ikke har lyst til å ordne det meste alene, så skjønner jeg godt at du er sint og lei nå. Regner med at du har sagt det til han også? Du får gi han noen ansvarsområder som er viktige for han, for da ordner han det nok. Håper du får en fin helg uten mann og uten bryllupsplanleggingsfrustrasjon.
Disco Biscuit Skrevet 20. februar 2009 #2049 Skrevet 20. februar 2009 Huff, mannfolk altså For å meddele det alle andre gjør: Sånn er min også Men både jeg (og han) vet at jeg liker å ha kontroll på alt selv Ønsker deg en god helg, selvom den blir uten din kjære!
cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2050 Skrevet 20. februar 2009 Ja, mannfolk!! Tror jeg må gjøre som deg Muffin (og flere andre), å gi han noen konkrete oppgaver som jeg ikke legger meg borti. Og jeg skal bli flinkere til å delegere bort til andre også!! Men det er litt vanskelig, for til syvende og sist, så er det jo jeg og han som må ta avgjørelsen om hvordan ting skal bli!! *sukk* Jaja, nesten litt deilig å ha mannefri i helgen.. Skal ha venninner på besøk i kveld, det blir koselig. Nå skal jeg på trening og få ut litt agressjon!
Store My Skrevet 20. februar 2009 #2051 Skrevet 20. februar 2009 Ja, mannfolk!! Tror jeg må gjøre som deg Muffin (og flere andre), å gi han noen konkrete oppgaver som jeg ikke legger meg borti. Og jeg skal bli flinkere til å delegere bort til andre også!! Men det er litt vanskelig, for til syvende og sist, så er det jo jeg og han som må ta avgjørelsen om hvordan ting skal bli!! *sukk* Jaja, nesten litt deilig å ha mannefri i helgen.. Skal ha venninner på besøk i kveld, det blir koselig. Nå skal jeg på trening og få ut litt agressjon! Heia Cypress! og du får koselig deg med venninnebesøk. Litt godt å ha en sånn kveld innimellom også.
Sekretæren Skrevet 20. februar 2009 #2052 Skrevet 20. februar 2009 til deg, jeg kjenner igjen frustrasjonen din. Nå har vi ikke kommet så langt som dere, men jeg kjenner lusa på gangen, og vet at vi kommer til å ha samme diskusjon. Alt løser seg til slutt, men jeg synes absolutt at det er verdt å ta en skikkelig diskusjon på det. Det er jo ikke bare du som gifter deg, det er DERE Og så over til noe helt annet. Akt-prosjektet ditt. Grunnen til at jeg lurte på hvilken fotograf du hadde spurt, var at om du ikke hadde noe idé enda, så skulle jeg anbefale er vanvittig skjønn dame Min kjære er fotograf av yrke, og jeg har blitt kjent med en del av hans kolleger. Så hvis din fotodame ikke kan, er det bare å si i fra Har stått masse modell for min kjære, men aldri en fremmed, så jeg syns det er en spenstig morgengaveidé
cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2053 Skrevet 20. februar 2009 Venninnen min er i dusjen nå. Kjenner at når jeg sitter her alene har jeg egentlig lyst til å gråte litt, fordi jeg blir så frustrert av dette... Men jeg får vente til i morgen...
Gjest Neferet Skrevet 20. februar 2009 #2054 Skrevet 20. februar 2009 Det er vel normalt å innimellom blir DRITT LEI hele bryllupsplanleggingen??!!? I går ble jeg så utrolig irritert på Kjære, for at jeg føler at han ikke gidder å ta initiativ til noen ting! Hvis det ikke hadde vært for meg så hadde vi IKKE sendt inn papirer til prøving, ikke fått kontakt med kakebaker, ikke fått ordnet pynt eller band eller noen til å spille i kirken eller noe som helst!! Det eneste han er opptatt av er hva slags vin vi skal drikke! Faen (unnskyld)! Det er sånn at jeg egentlig har lyst til å legge alt dødt selv også, og se hva som skjer, men da vet jeg jo at resultatet bare blir at vi ikke får til det vi har lyst til.. :slår: :slår: Godt å få det ut... Jeg har ikke fått med meg frustrasjonen live i dag, men måtte smile litt medfølende da jeg leste dette. Jeg har nemlig møtt ei venninne i dag, og hun var veldig opptatt av hvordan det gikk med bryllupsplanene. Hun fortalte litt om sine opplevelser da hun og mannen giftet seg, og at det innimellom fløy utstyr og ting veggimellom etterfulgt av rasende utsagn og tårer og "fiks det jævla bryllupet selv". Hun lo nå og sa at hun trodde hun kom til å bli skilt før hun ble gift, men det ordnet seg til slutt og ble en veldig bra dag for dem begge. Så du er nok på ingen måte alene om dette!! Håper du får en fin helg og kan tenke på noe annet så lenge du trenger det!! Masse masse sendes din vei!!
Store My Skrevet 20. februar 2009 #2055 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har ikke fått med meg frustrasjonen live i dag, men måtte smile litt medfølende da jeg leste dette. Jeg har nemlig møtt ei venninne i dag, og hun var veldig opptatt av hvordan det gikk med bryllupsplanene. Hun fortalte litt om sine opplevelser da hun og mannen giftet seg, og at det innimellom fløy utstyr og ting veggimellom etterfulgt av rasende utsagn og tårer og "fiks det jævla bryllupet selv". Hun lo nå og sa at hun trodde hun kom til å bli skilt før hun ble gift, men det ordnet seg til slutt og ble en veldig bra dag for dem begge. Så du er nok på ingen måte alene om dette!! Er du sikker på at det ikke er jeg som er venninna di?
Sekretæren Skrevet 20. februar 2009 #2056 Skrevet 20. februar 2009 Er du sikker på at det ikke er jeg som er venninna di? Det hadde vært morsomt hvis dere hadde vært venninner
Store My Skrevet 20. februar 2009 #2057 Skrevet 20. februar 2009 Det hadde vært morsomt hvis dere hadde vært venninner men jeg har jo sett henne på FB og vet at vi ikke kjenner henne, men det hørtes veldig ut som noe jeg kunne sagt og også har sagt.
zilje_k Skrevet 20. februar 2009 #2058 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Uff... Skjønner at det ikke er helt lett Cypress.. En STOOOOOR til deg!!!! Men er jo bare å prøve å tenke positivt!! Si ifra til han om hva du føler og gi han noen konkrete oppgaver. Kanskje det blir bedre da?? Håper du koser deg MASSE med venninnene dine i helga!! Og er det mer frustrasjon som skal ut, så er jo alltids vi her inne!! :kose: :kose: :kose: :kose: Endret 20. februar 2009 av zilje_k
Gjest Neferet Skrevet 20. februar 2009 #2059 Skrevet 20. februar 2009 men jeg har jo sett henne på FB og vet at vi ikke kjenner henne, men det hørtes veldig ut som noe jeg kunne sagt og også har sagt. Før FB-gruppa kunne det vel nesten ha skjedd også, at man hadde møttes og ikke visst det...
DDuck Skrevet 20. februar 2009 #2060 Skrevet 20. februar 2009 eneste Ælen har ordnet er å hjelpe meg slik at jeg fikk skrevet ut teksten til invitasjonene Så jeg tror det er mange av oss i samme båt her Men det er lov å bli frustrert i bland Håper du koser deg sammen med venninnene dine :hug;
Fremhevede innlegg