zilje_k Skrevet 19. februar 2009 #2021 Skrevet 19. februar 2009 Helt enig med dinedama forresten. Frisyren blir perfekt til håret! Dessuten er det litt volum i frisyren du har posta bildet av og det blir kjempefint til kjolen, ettersom det er litt volum i skjørtet på den
DDuck Skrevet 19. februar 2009 #2022 Skrevet 19. februar 2009 Ååå den fargen hørtes smart ut zilje Jeg hadde faktisk aldri hørt om noe sånt jeg.. Hvis man ikke kan sammenligne det med Sebastian's Blonde-Me serie?
Honey Skrevet 19. februar 2009 #2023 Skrevet 19. februar 2009 Jeg titter bare innom for å si at jeg synes du har funnet så mye fint! Veldig fin frisyre og den fotografen virker veldig bra. Vurderer henne når vi skal investere i familiefotografering når minstejenta er blitt litt større. Lykke til med menyutvelgelse!
cypress Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #2024 Skrevet 19. februar 2009 Det er noe man får gjort på frisørsalonger. Ihvertfall så vidt jeg vet. Det er det mest geniale jeg har brukt på hår ihvertfall. Den er sur. Dvs at den er ikke skadelig for håret i det hele tatt. Fungerer som en kur samtidig som den farger/korrigerer fargen på håret. Goldwell heter merket. Hadde jeg fortsatt jobba i Oslo kunne jeg fiksa håret ditt vøtt.. Men blir nok litt langt å komme til Gjøvik Å, det hadde vært gøy om du kunne gjort det ja!! Men Gjøvik blir nok litt for langt unna... Ang Goldwell: er det dette greiene her du mener?? heia ebay Helt enig med dinedama forresten. Frisyren blir perfekt til håret! Dessuten er det litt volum i frisyren du har posta bildet av og det blir kjempefint til kjolen, ettersom det er litt volum i skjørtet på den Bra jeg har med meg begge frisørene på dette!! Ååå den fargen hørtes smart ut zilje Jeg hadde faktisk aldri hørt om noe sånt jeg.. Hvis man ikke kan sammenligne det med Sebastian's Blonde-Me serie? Dette må vi finne ut av!!! Jeg titter bare innom for å si at jeg synes du har funnet så mye fint! Veldig fin frisyre og den fotografen virker veldig bra. Vurderer henne når vi skal investere i familiefotografering når minstejenta er blitt litt større. Lykke til med menyutvelgelse! Takk skal du ha!! Alltid hyggelig at andre også syns jeg har gjort bra valg..
Disco Biscuit Skrevet 19. februar 2009 #2025 Skrevet 19. februar 2009 Flott frisyre Og skal si du har fått unnagjort en hel del allerede Tror også det blir flott med aktbilder i morgengave, selv har jeg allerede tatt aktibilder, så jeg velger klokka isteden
cypress Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #2026 Skrevet 19. februar 2009 Møtet hos kokken i dag gikk forresten ganske bra. Jeg ble litt irritert på min kjære for at han var borte i hele går kveld, kom ikke hjem før nesten kl 12, så vi fikk ikke tid til å snakke noe om hva vi ønsket av mat etc. Så vi var jo fortsatt litt på tenke-stadiet da vi var der.. Men vi kom et steg videre i hvert fall! Jeg vet i alle fall nå at vi ikke trenger ordne noe med duker, lys eller servietter. Kun blomster! Jippi! Og de kan stille med både gaveåpnere og bartender. Flott!
cypress Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #2027 Skrevet 19. februar 2009 Flott frisyre Og skal si du har fått unnagjort en hel del allerede Tror også det blir flott med aktbilder i morgengave, selv har jeg allerede tatt aktibilder, så jeg velger klokka isteden Har du?? Til hva slags anledning?? Var det flaut??
Store My Skrevet 19. februar 2009 #2028 Skrevet 19. februar 2009 Møtet hos kokken i dag gikk forresten ganske bra. Jeg ble litt irritert på min kjære for at han var borte i hele går kveld, kom ikke hjem før nesten kl 12, så vi fikk ikke tid til å snakke noe om hva vi ønsket av mat etc. Så vi var jo fortsatt litt på tenke-stadiet da vi var der.. Men vi kom et steg videre i hvert fall! Jeg vet i alle fall nå at vi ikke trenger ordne noe med duker, lys eller servietter. Kun blomster! Jippi! Og de kan stille med både gaveåpnere og bartender. Flott! oi. det er jo skikkelig bra. deilig med alle ting man slipper å tenke på mer.
cypress Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #2029 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har forresten akkurat kjøpt denne mascara for tykke vipper på ebay! Så nå blir jeg nok heit!!
cypress Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #2030 Skrevet 19. februar 2009 oi. det er jo skikkelig bra. deilig med alle ting man slipper å tenke på mer. Ja, enig!! Strengt tatt kunne de formidle kontakt med blomster-folk også, men det har min mor sagt at hun gjerne vil gjøre, så da skal hun få lov til det!!
Store My Skrevet 19. februar 2009 #2031 Skrevet 19. februar 2009 Ja, enig!! Strengt tatt kunne de formidle kontakt med blomster-folk også, men det har min mor sagt at hun gjerne vil gjøre, så da skal hun få lov til det!! Ja, la stakkars mamma hjelpe til med noe. Er koselig at hun vil hjelpe til, da.
Disco Biscuit Skrevet 19. februar 2009 #2032 Skrevet 19. februar 2009 Møtet hos kokken i dag gikk forresten ganske bra. Jeg ble litt irritert på min kjære for at han var borte i hele går kveld, kom ikke hjem før nesten kl 12, så vi fikk ikke tid til å snakke noe om hva vi ønsket av mat etc. Så vi var jo fortsatt litt på tenke-stadiet da vi var der.. Men vi kom et steg videre i hvert fall! Jeg vet i alle fall nå at vi ikke trenger ordne noe med duker, lys eller servietter. Kun blomster! Jippi! Og de kan stille med både gaveåpnere og bartender. Flott! Så godt å slippe å tenke på sånt som pynt, duker og lys Har du?? Til hva slags anledning?? Var det flaut?? Ja, de er innmari lekre faktisk og jeg følte det gikk veldig naturlig for seg, men var litt ukomfortabel med de bildene der jeg måtte stå rett opp og ned med hender foran her og der, man blir med ett mer tildekt når man ligger på noe, om du skjønner hva jeg mener Når sant skal sies så er det en venninne av meg som tok de da hun var foto lærling. Det er forøvrig hun som skal ta bryllupsbildene av oss også Tok de ikke til noen spesiell anledning, mest bare for å ha gjort det og så var det gøy Jeg har forresten akkurat kjøpt denne mascara for tykke vipper på ebay! Så nå blir jeg nok heit!! Stilig, du får holde oss oppdatert på om det funker, for da tror jeg jaggu jeg skal smelle inn en sånn jeg også
zilje_k Skrevet 19. februar 2009 #2033 Skrevet 19. februar 2009 Ååå den fargen hørtes smart ut zilje Jeg hadde faktisk aldri hørt om noe sånt jeg.. Hvis man ikke kan sammenligne det med Sebastian's Blonde-Me serie? Den har jeg ikke vært borti, så det vet jeg ikke. [topic=http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_nkwZgoldwellQ20coloranceQQ_armrsZ1QQ_fromZR40QQ_mdoZ]Her er det jeg mener:)
zilje_k Skrevet 19. februar 2009 #2034 Skrevet 19. februar 2009 Å, det hadde vært gøy om du kunne gjort det ja!! Men Gjøvik blir nok litt for langt unna... Hehe.. Vi har faktisk kunder fra Oslo som fikser seg hos oss Men regner med at de er på Gjøvik for andre ting i tillegg.. Er jo litt langt å dra 2 timer med tog en vei for å fikse håret
zilje_k Skrevet 19. februar 2009 #2035 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har forresten akkurat kjøpt denne mascara for tykke vipper på ebay! Så nå blir jeg nok heit!! Må ha rapport ang den her!!! Funker den bra skal jeg jammen meg kjøpe!!!
Kanutten Skrevet 19. februar 2009 #2036 Skrevet 19. februar 2009 Innom å oppdaterer meg jeg, og en liten med det samme.
cypress Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2037 Skrevet 20. februar 2009 Ja, la stakkars mamma hjelpe til med noe. Er koselig at hun vil hjelpe til, da. Hehe, trodde jeg da, helt til jeg snakket med henne i går, da var hun plutselig ikke så interessert i å gjøre det allikevel.. Jeg skjønner henne godt, det blir jo litt masete, siden de ikke dekker bordet før selve dagen, og vi har vielsen allerede kl 13. Da må hun stå opp grytidlig for å få alt ferdig. Stakkars, det skal hun få slippe!! Så godt å slippe å tenke på sånt som pynt, duker og lys Ja, de er innmari lekre faktisk og jeg følte det gikk veldig naturlig for seg, men var litt ukomfortabel med de bildene der jeg måtte stå rett opp og ned med hender foran her og der, man blir med ett mer tildekt når man ligger på noe, om du skjønner hva jeg mener Når sant skal sies så er det en venninne av meg som tok de da hun var foto lærling. Det er forøvrig hun som skal ta bryllupsbildene av oss også Tok de ikke til noen spesiell anledning, mest bare for å ha gjort det og så var det gøy Stilig, du får holde oss oppdatert på om det funker, for da tror jeg jaggu jeg skal smelle inn en sånn jeg også : Gøy å høre om akt-erfaringen din.. Har akkurat sett på nettsiden til fotografen "min" nå, det står ingenting om at hun gjør sånt, og hun har ikke studio, så det sprøs kanskje.. Men jeg kan jo alltids høre. Vippe-vidundermiddelet skal jeg komme tilbake med rapport om!! Den har jeg ikke vært borti, så det vet jeg ikke. [topic=http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_nkwZgoldwellQ20coloranceQQ_armrsZ1QQ_fromZR40QQ_mdoZ]Her er det jeg mener:) Uæææ, linker funker ikke... Prøv på nytt å pliiis!! Hehe.. Vi har faktisk kunder fra Oslo som fikser seg hos oss Men regner med at de er på Gjøvik for andre ting i tillegg.. Er jo litt langt å dra 2 timer med tog en vei for å fikse håret Jøss, er dere så flinke assa?? Så gøy! Må ha rapport ang den her!!! Funker den bra skal jeg jammen meg kjøpe!!! Rapport kommer!! Innom å oppdaterer meg jeg, og en liten med det samme. Hyggelig det, klem tilbake!!
Gjest Neferet Skrevet 20. februar 2009 #2038 Skrevet 20. februar 2009 Hei cypress! Håper du har en fin fredag!!
Fremhevede innlegg