Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hah, tok innlegg 2000 selv!! :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig greit å spre utgiftene litt ja! :Nikke:

Forresten litt sleipt av deg å stikke innom tøyseboka mi istad, cypress! Du fikk meg til å begynne å lese de første sidene, og plutselig hadde du tatt innlegg nr 2000 her selv! :trist:

:icon_lol:

Skrevet

Må bare få sagt at fotografen dere har valgt tar helt fantastiske bilder :dåne: Bildene til Miso og misomannen er jo helt utrolig nydelige!!!!

Skrevet

Sitter i tillegg og kikker litt på gjestelisten.. Vi må gjøre noen litt kjipe valg i forhold til hvem vi kan be. Det er bare plass til 95 gjester, jeg har stor familie og må derfor ofre noen venner. MEN, jeg har mye mer lyst til å ha mine venninner der fremfor ledsager til andre venninner! Men noen av mine nærmeste er gift, og da "må" man jo liksom be med ledsager... Han ene har jeg møtt 2 ganger! Da syns jeg det blir feil at han skal ta plassen til en jeg faktisk heller vil ha der, som er min venn!!

:sukk: Det er ikke lett altså!!! Håper noen teite tanter sier nei!!

Skrevet

NYDELIG frisyre!!! Faktisk ikke så langt unna det jeg skal ha :lur: Jeg skal ha det litt mer oppsatt på dagen og når jeg skal ta ut sløret skal vi slippe håret ned. Forresten!! Jeg har helt glemt å legge ut bilder fra da kollegaen min satte opp håret mitt!!!!

Du kommer til å bli en NYDELIG brud!!!! :dåne:

Skrevet
Veldig greit å spre utgiftene litt ja! :Nikke:

Forresten litt sleipt av deg å stikke innom tøyseboka mi istad, cypress! Du fikk meg til å begynne å lese de første sidene, og plutselig hadde du tatt innlegg nr 2000 her selv! :trist:

:icon_lol:

Ikke sleipt, LURT!! ;)

Må bare få sagt at fotografen dere har valgt tar helt fantastiske bilder :dåne: Bildene til Miso og misomannen er jo helt utrolig nydelige!!!!

Ja, helt enig!! De er kjempefine de hun har tatt av dem!!! Det er så nydelig lys på de bildene, og hun har klart å fange opp at de er lykkelige syns jeg!! Håper virkelig hun klarer å gjøre det samme for oss!!

Og ikke er hun særlig dyr heller! Rett og slett et kupp!! :tommelopp:

Skrevet
NYDELIG frisyre!!! Faktisk ikke så langt unna det jeg skal ha :lur: Jeg skal ha det litt mer oppsatt på dagen og når jeg skal ta ut sløret skal vi slippe håret ned. Forresten!! Jeg har helt glemt å legge ut bilder fra da kollegaen min satte opp håret mitt!!!!

Du kommer til å bli en NYDELIG brud!!!! :dåne:

Legg ut bilder nånånånå!!! :hoppe:

Takk forresten! Tror ikke du blir så verst selv heller jeg da!!! :) Tvert i mot faktisk!!

Skrevet
Tenkte bare jeg skulle nevne det, for jeg tenkte ikke over det. og vips hadde jeg løst hår som var HELT glatt før jeg skulle i kirka. og ikke hadde jeg krølltang heller. så da ble løsningen å våte ut håret og så tvinna både jeg og forloveren lokkene rundt fingrene og venta mens det tørka, og så spraya vi i vei. vi så bra teite ut, men resultatet ble ok-aktig. i alle fall bedre enn helt glatt hår, for det passa IKKE til frisyren. var ordentlig stygt.

Lange krøller er egentlig ganske fint, det.. :)

og jeg synes fremdeles aktbilder er en fantastisk morgengaveide. mye bedre enn klokke. selv om du så hadde hatt råd til en.

Å? Kan ikke huske at håret ditt var rart fra bildene?? Syns du var kjempefin jeg!!!

Ja, aktbilder er jo litt kult!! Og mye mer personlig enn klokke!! Jeg får se hva det blir til.. Må manne meg litt opp for å tørre å ta bilder nude også.. Eller, kan jo ta med fint undertøy og da.. Da blir det ikke helt akt, men..

Skrevet
Å? Kan ikke huske at håret ditt var rart fra bildene?? Syns du var kjempefin jeg!!!

Ja, aktbilder er jo litt kult!! Og mye mer personlig enn klokke!! Jeg får se hva det blir til.. Må manne meg litt opp for å tørre å ta bilder nude også.. Eller, kan jo ta med fint undertøy og da.. Da blir det ikke helt akt, men..

nei, vi fiksa jo på fingrene :fnise: men da jeg var hjemme og tok på kjolen var det løse håret mitt bokstavelig tatt HELT rett.

du før gjøre det du er komfortabel. blir bra uansett, tror jeg.

Skrevet
Legg ut bilder nånånånå!!! :hoppe:

Takk forresten! Tror ikke du blir så verst selv heller jeg da!!! :) Tvert i mot faktisk!!

Bildene er for store!!! Noen som har peling på hvordan jeg får endret størrelsen??

Så søt du er!! :hug::sjenert:

Skrevet

Det har jeg slitt med og.. Tror det er noe galt med KG. Prøve på FB?? :lur:

Skrevet
Det har jeg slitt med og.. Tror det er noe galt med KG. Prøve på FB?? :lur:

OMG!!! Hvorfor tenkte jeg ikke på det da??? :kjefte:

Skrevet
:bursdag::skaal:
:skaal::bursdag:

Haha :skratte: , vet du hva, først nå skjønte jeg at det der var en link!! Sjukt stygg sang, men tusen takk for en god latter! :)

:klemmer:

Skrevet
Psssssssssst.........

Sjekk FB :lur:

Allerede oppdaget... Lå på lur og ventet.. :lur:

Du, det var kjempefint!!! Og så fin farge du har på håret!! Sånn ønsker jeg meg og!!! Men utgangspunktet mitt er nok litt mørkere, så det er så mye jobb med å holde det sånn (les: ettervekst som er dyr å holde borte).

Skrevet
Allerede oppdaget... Lå på lur og ventet.. :lur:

Du, det var kjempefint!!! Og så fin farge du har på håret!! Sånn ønsker jeg meg og!!! Men utgangspunktet mitt er nok litt mørkere, så det er så mye jobb med å holde det sånn (les: ettervekst som er dyr å holde borte).

Tusen takk:) Ja, veldig førnøyd med fargen på håret mitt. Bare striper etterveksten med hette ca hver 2-3 mnd. (kommer ann på når vi har tid) Og bruker en pleiefarge som korrigerer fargen. Da får jeg den kald og fin :jepp:

Skrevet
Haha :skratte: , vet du hva, først nå skjønte jeg at det der var en link!! Sjukt stygg sang, men tusen takk for en god latter! :)

:klemmer:

Værsegod :klemmer: Skulle bare mangle :Nikke:

Ang oppsatt hår og kjole så tror jeg ikke du trenger å ha alt håret satt opp hvis du ikke vil det :) Håret flagrer jo hit og dit så pynten vil jo vises nå og da :jepp: Dessuten er ikke kjolen sånn "klassisk" så da trenger du jo heller ikke et klassisk oppsett :riste: Jeg tror frisyren du har funnet blir kjempefin jeg :jepp:

Skrevet

Tid for å oppdatere listen!!

Til Dagen!

Rødt- ikke klart

Grønt- Ferdig

Orange- Under konstruksjon

Brud

Kjole – Benjamin Roberts

Sko

Slør

Tiara Kjøpt på ebay!! Takk til Dinedama for hjelp!! :enig:

Øreringer

Smykke

Strømper

Undertøy

Strømpebånd

Sminkør Får antagelig en venninne til å ordne dette gratis! :hoppe: Ellers klarer jeg vel dette selv??

Frisør Får antagelig den samme venninnen til å ordne dette gratis! :hoppe: Skal forhåpentligvis ha test-time i løpet av et par uker.

Skredder Litt må fikses på kjolen, og jeg har vært innom en skredder og hørt om de vil ta jobben. Det ville de, så da må jeg bare få hentet kjolen hos mamma..

Brudgom

Antrekk Hærens gallauniform!!

Sko Kjøpt nye lakksko

Frisør- dette satser jeg på at han klarer sjæl

Blomster

Bukett - ligger an til å bli en bukett med hvite calla og roser i hvit, lysrosa og lysgrønt. Men ikke bestilt

Dekorasjoner til bordene – vet ikke hvordan det skal se ut, men mamma har lovet å få med seg et par venninner og ordne det. Skal høre med selskapslokalet hva vi trenger i morgen.

Trykksaker

Lage invitasjoner, bordkort og andre trykksaker - alt skal bestilles fra Optimalprint. Bestemt design, og nesten klar tekst til invitasjonene.

Sende invitasjoner - skal skje i midten av mars?

Til bordet

Foreløpig ingen peiling.... Men mamma ordner håper jeg. :pls: Må også høre med lokalet hva som allerede befinner seg der!

Maten

Bestemme forrett, hovedrett, dessert Har møte med restauranten/kokken i morgen!!

Kaker Noen tanter og mødre har meldt seg "frivillig". Ellers har vi en bryllupskakebaker i kikkerten!

Drikke

Vin Finner ut hva slags vin vi skal kjøpe etter møtet med kokken i morgen

Brus

Øl

Sprit – har foreløpig kjøpt fire flasker cocgnac

Toalettkurver

Vet ikke om jeg skal ha dette?? Må i så fall kontakte selskapslokalet og høre hvor mange toaletter som finnes der!! Eventuelt:

Paracet

Nål og tråd

Gnagsårplaster

Tynn strømpebukser

Tyggis

Hårspray

Lokale

Booket og betalt depositum

Kirken

Booket – ikke enda betalt

Prest - onkel

Organist - følger med kirken

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Salmer Har fått navn på organist, og beskjed om at vi må ringe han for å avtale. Haster ikke.

Underholdning

Trompetist til kirken - fetter 1

Pianist til kirken - fetter 2

Sanger i kirken?

Pianist til taffel mellom kirke og selskap

DJ - sendt mail til utleieselskap, venter svar (må nok purres på)

Hjelperene våre

Forlover til meg

Forlover til Cypressmannen

Fotograf Link til hjemmeside

Toastmaster - har en i kikkerten

Kokk følger med lokalet, og de ordner også med serveringsfolk og vaskefolk

Gaveåpnere

Transport til-fra kirke og lokale: flott Rolls Roys a gitt En av disse...

Annet

Bryllupsreise - Thailand, bekreftelse mottatt, delvis betalt

Hjemmeside - under konstruksjon.. :lur:

Ringer- enkle glatte ringer i hvitt gull, 5 mm brede. Snart klare til henting. Forlovelsesringen er levert til pussing.

Ordne de offisielle papirene!!!!!!!

Skrevet
Tusen takk:) Ja, veldig førnøyd med fargen på håret mitt. Bare striper etterveksten med hette ca hver 2-3 mnd. (kommer ann på når vi har tid) Og bruker en pleiefarge som korrigerer fargen. Da får jeg den kald og fin :jepp:

Pleiefarge sier du?? Er det noe vanlige dødelige også kan kjøpe, eller er det noe bare frisører har tilgang til...? Hvisomatte, så skulle gjerne hatt et tips om produktnavn...

Værsegod :klemmer: Skulle bare mangle :Nikke:

Ang oppsatt hår og kjole så tror jeg ikke du trenger å ha alt håret satt opp hvis du ikke vil det :) Håret flagrer jo hit og dit så pynten vil jo vises nå og da :jepp: Dessuten er ikke kjolen sånn "klassisk" så da trenger du jo heller ikke et klassisk oppsett :riste: Jeg tror frisyren du har funnet blir kjempefin jeg :jepp:

Jeg håper du har rett!! Det var litt det jeg tenkte og, med at kjolen ikke er så "stram", så da passer det ikke så godt med en glatt og klassisk frisyre. Jeg tror det blir bra jeg!! :jepp:

Skrevet
Pleiefarge sier du?? Er det noe vanlige dødelige også kan kjøpe, eller er det noe bare frisører har tilgang til...? Hvisomatte, så skulle gjerne hatt et tips om produktnavn...

Jeg håper du har rett!! Det var litt det jeg tenkte og, med at kjolen ikke er så "stram", så da passer det ikke så godt med en glatt og klassisk frisyre. Jeg tror det blir bra jeg!! :jepp:

Det er noe man får gjort på frisørsalonger. Ihvertfall så vidt jeg vet. Det er det mest geniale jeg har brukt på hår ihvertfall. Den er sur. Dvs at den er ikke skadelig for håret i det hele tatt. Fungerer som en kur samtidig som den farger/korrigerer fargen på håret. Goldwell heter merket.

Hadde jeg fortsatt jobba i Oslo kunne jeg fiksa håret ditt vøtt.. :jepp: Men blir nok litt langt å komme til Gjøvik :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...