zilje_k Skrevet 17. februar 2009 #1981 Skrevet 17. februar 2009 I kveld har jeg hatt besøk av min forlover. Vi har tittet på frisyrer og snakket masse bryllup. Veldig koselig!! (Jeg får bare feilmelding når jeg prøver å legge ut bilder av aktuelle hår-kandidater, så dere får nok ikke se akkurat nå.. ) Kjipt.. For nå ble jeg nysgjerrig!!!!
zilje_k Skrevet 17. februar 2009 #1982 Skrevet 17. februar 2009 WOHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! Jeg fikk side 100!!!!!
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 #1983 Skrevet 18. februar 2009 Prøv igjen, prøv igjen! Ble nemlig nysgjerrig på hår jeg også! 100 sider
cypress Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #1985 Skrevet 18. februar 2009 Oi, side 100!!! Ok prøver igjen med bilder: Hår bak Hår foran Tenker kanskje å dra "front" håret litt mer bakover enn det er her. Hva syns dere??
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 #1986 Skrevet 18. februar 2009 Det håret var en brud verdig! Enig med deg i det å dra det litt mer bakover, men ellers var det veldig fint! Men så liker jeg litt løse frisyrer også da!
LilleEkorn Skrevet 18. februar 2009 #1987 Skrevet 18. februar 2009 Nyyydeliiig :dåne: Jeg så på denne frisyren selv også, falt veldig for den!!
Gjest Neferet Skrevet 18. februar 2009 #1988 Skrevet 18. februar 2009 Veldig bra hårkandidat cypress!! :dåne: Vet du hvem som skal fikse håret eller er det et nytt prosjekt? Ha en fin onsdag!!
Store My Skrevet 18. februar 2009 #1989 Skrevet 18. februar 2009 Stilig hår. Har du sånn hår der slike krøller sitter? I mitt hår faller de bare ut med en gang uansett hvor mye spray man putter i. Men det er jo forskjell på folk. (nå var jeg kanskje litt vanskelig, bare tenkte å nevne det sånn i tilfelle..)
DDuck Skrevet 18. februar 2009 #1990 Skrevet 18. februar 2009 Fiiiint hår Det kommer nok til å kle kjolen veldig godt
Sekretæren Skrevet 18. februar 2009 #1991 Skrevet 18. februar 2009 Hvilken fotograf har du spurt om å ta aktbilder, cypress?
Gjest Ansjoni Skrevet 18. februar 2009 #1992 Skrevet 18. februar 2009 Fine sveisen Det kommer til å bli veldig bra! Og aktbilder, det er morgengaven sin det!
flub Skrevet 18. februar 2009 #1993 Skrevet 18. februar 2009 Tittet innom her jeg:) Veldig fin frisyre du har lagt ut bilder av! Har ikke fått lest igjennom alt som står i dagboka di, men blir gøy å følge med de siste månedene før den store dagen deres
cypress Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #1994 Skrevet 18. februar 2009 Det håret var en brud verdig! Enig med deg i det å dra det litt mer bakover, men ellers var det veldig fint! Men så liker jeg litt løse frisyrer også da! Ja, og venninnen min som skal ordne håret mitt var takknemlig for at det ikke er en sånn stra, glatt frisøye, for det er visst mye vanskeligere... Da må jo hvert hårstrå ligge perfekt. Veldig bra hårkandidat cypress!! :dåne: Vet du hvem som skal fikse håret eller er det et nytt prosjekt? Ha en fin onsdag!! Jeg tror det blir en barndomsvenninne av meg - som jeg vel har fortalt om før bakover i boka her.. Vi planlegger test-time om en uke eller to for å se om hun fikser det. Hvis ikke må jeg nok stresse litt med å finne en annen frisør.. *håper hun er flink* Stilig hår. Har du sånn hår der slike krøller sitter? I mitt hår faller de bare ut med en gang uansett hvor mye spray man putter i. Men det er jo forskjell på folk. (nå var jeg kanskje litt vanskelig, bare tenkte å nevne det sånn i tilfelle..) Krøller sitter ganske godt i håret mitt ja. Eneste er at det begynner å bli såpass langt og tungt at det nok kan bli litt "lange" krøller utover kvelden. Men det syns jeg ikke gjør noe. Jeg har krøllet håret på flere studentball jeg har vært på tidligere, det funker fint! (Hvis interessen er voldsom, ligger det noen bilder av det på FB. ) Fiiiint hår Det kommer nok til å kle kjolen veldig godt Ja, tror du det?? Jeg lurte på om jeg "må" ha alt håret oppsatt, for å ikke dekke over strass-pynten jeg har på stroppene på kjolen, men tror jeg blåser i det jeg.. Så lenge jeg drar alt det fremste håret bakover vil det jo ligge mer nedover ryggen allikevel. Enig?
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 #1995 Skrevet 18. februar 2009 Hvis interessen er voldsom, ligger det noen bilder av det på FB. Selvfølgelig er interessen voldsom, du kjenner da oss nysgjerrige bridezillaer!
cypress Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #1996 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hvilken fotograf har du spurt om å ta aktbilder, cypress? Har spurt og har spurt... Den berømte finger'n er ikke kommet riktig så langt ut enda... Men jeg har tenkt å høre med hun som skal fotografere i bryllupet vårt, hun her! Fine sveisen Det kommer til å bli veldig bra! Og aktbilder, det er morgengaven sin det! Takk, håper sveisen blir fjong! Ja, det blir enten aktbilder eller klokke her i gården tror jeg. Men klokke (i det sjiktet han ønsker seg) koster 30.000, så det har jeg i grunn ikke råd til!! Mye mer personlig med bilder, er det ikke?? Tittet innom her jeg:) Veldig fin frisyre du har lagt ut bilder av! Har ikke fått lest igjennom alt som står i dagboka di, men blir gøy å følge med de siste månedene før den store dagen deres Hei! Så deg i Hottie-boken også, det er hyggelig!! Skjønner godt at du ikke gidder lese hele boken min, det er jo blitt utrolige 100 sider nå!! Og veldig mye ikke-bryllups-relatert. Men det er veldig hyggelig da!! Jeg tar meg en tur inn i boken din jeg nå!! Vi sees!! Endret 18. februar 2009 av cypress
cypress Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #1997 Skrevet 18. februar 2009 Selvfølgelig er interessen voldsom, du kjenner da oss nysgjerrige bridezillaer! Så sant så sant... Forresten snart et rundt tall på antall innlegg her og.. lurer på hvem som får det...
Store My Skrevet 18. februar 2009 #1999 Skrevet 18. februar 2009 Krøller sitter ganske godt i håret mitt ja. Eneste er at det begynner å bli såpass langt og tungt at det nok kan bli litt "lange" krøller utover kvelden. Men det syns jeg ikke gjør noe. Tenkte bare jeg skulle nevne det, for jeg tenkte ikke over det. og vips hadde jeg løst hår som var HELT glatt før jeg skulle i kirka. og ikke hadde jeg krølltang heller. så da ble løsningen å våte ut håret og så tvinna både jeg og forloveren lokkene rundt fingrene og venta mens det tørka, og så spraya vi i vei. vi så bra teite ut, men resultatet ble ok-aktig. i alle fall bedre enn helt glatt hår, for det passa IKKE til frisyren. var ordentlig stygt. Lange krøller er egentlig ganske fint, det.. og jeg synes fremdeles aktbilder er en fantastisk morgengaveide. mye bedre enn klokke. selv om du så hadde hatt råd til en.
cypress Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #2000 Skrevet 18. februar 2009 I morgen tidlig skal vi forresten møte de vi skal leie lokalet av!! Da skal vi bestemme menyen og jeg SKAL huske på å spørre om hva jeg trenger å fikse av pynt og sånn.. Blir deilig å få menyen i boks. Det har hengt litt over meg. Og når den er satt, kan vi endelig begynne å handle inn vin og sånn også. Fint å ikke få alle utgiftene den samme uka liksom!!
Fremhevede innlegg