Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leste om en schizofren fra en nettbutikk i tyskland :ler:

:skratte: Nei takk! Det vil jeg ikke ha!! :nei:

Nå skjer ting raskt her, det er noe bryllupsrelatert hver dag! :tommelopp:

I dag har kjære snakket med en venn av en nabo som vi fikk tips om er DJ. Han tok jobben, halve prisen av DJBooking, som vi først hadde tenkt å bruke.

Vi har bestilt og bekreftet blomsterdekorasjoner til kirke og selskapslokale. I tillegg er vi ENIGE ( :jepp: ) om at vi skal ha høye lys! :fnise:

I kveld har vi test-drukket rødvin til hovedretten. Som bonus måtte vi da lage fancy middag på en mandag! :hoppe: Vi endte med en Côtes du Rhône, den var goood.. :sikle:

Og så har vi bestilt kirkeprogram fra Optimalprint. :hoppe:

I morgen skal vi ha møte med fotografen!

Torsdag skal vi kjøpe hellefisk og teste hvitvin til forretten. Når det er bestemt, skal vi bestille menyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso

Hei snuppa :hoppe:

hils fotografen fra meg da :lur: har tenkt å ringe henne å avtale ny fotoshoot nå når det er vår :jepp: vil ha nygift bilder også :fnise:

nå er det ikke lenge igjen :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Her skjer jo masse jo :strix:

Ja det gjør det!! Ikke mange dagene igjen nå.... :strix:

Hei snuppa :hoppe:

hils fotografen fra meg da :lur: har tenkt å ringe henne å avtale ny fotoshoot nå når det er vår :jepp: vil ha nygift bilder også :fnise:

nå er det ikke lenge igjen :strix: :strix:

Ja, det skal jeg gjøre!! Gleder meg til å treffe henne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det gikk greit på det første intervjuet! Får virkelig håpe du blir innkalt til 2.gangs også :hoppe:

Du trivdes vel ikke så bra på jobben nå?

Så kjekt når så mye ordner seg med bryllupet og så billigere løsninger og at dere er enige! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Innom og sniker litt, jeg. :fnise:

Bare 18 dager igjen nå, så er dere gift! :hjerte: Har du noen oversikt over bilder her inne? :sjenert: Brudekjolen er jo noe vi alle liker å se... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så mye moro som skjer hos deg nå cypress! Og jeg er litt spent på hvordan du skjønte hva dette tyske ordet egentlig var!! Jeg har hatt tysk i fire år og skjønte ingenting... :sjenert:

Håper du har en bra dag og at det kribler forventningsfullt i magen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det gikk greit på det første intervjuet! Får virkelig håpe du blir innkalt til 2.gangs også :hoppe:

Du trivdes vel ikke så bra på jobben nå?

Så kjekt når så mye ordner seg med bryllupet og så billigere løsninger og at dere er enige! :jepp:

Nei, jeg trives i grunn veldig dårlig... De er så tilbakestående på en del ting at jeg får helt fnatt.. I dag f.eks sender en av sekretærene ut mail til alle om at neste torsdag, da skal min avdeling (som består av 3 stk inkl meg) holde foredrag for de andre 2 timer etter jobb. Det har jeg aldri fått beskjed om!! Jeg kan jo ikke være igjen etter jobb og drive med et tullete internkurs uken før jeg skal gifte meg!!??! Det har jeg faktisk ikke tid til! Jeg har en bestefar på sykehuset i tillegg, og kan IKKE prioritere masse unødvendig overtid... :klaske:

Og for en måte å gi beskjed på?!!? Jeg har fortsatt ikke fått noen annen beskjed om å jobbe med forberedelsene til kurset. Duster.

Sånn. Det var dagens sure oppgulp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og sniker litt, jeg. :fnise:

Bare 18 dager igjen nå, så er dere gift! :hjerte: Har du noen oversikt over bilder her inne? :sjenert: Brudekjolen er jo noe vi alle liker å se... :ler:

Sniking er lov!!!! :jepp:

Bilder ja.. hmmm.. Er du ikke med i FB-gruppa? :klø: Det ligger noen der nemlig..

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye moro som skjer hos deg nå cypress! Og jeg er litt spent på hvordan du skjønte hva dette tyske ordet egentlig var!! Jeg har hatt tysk i fire år og skjønte ingenting... :sjenert:

Håper du har en bra dag og at det kribler forventningsfullt i magen! :kose:

:ler: Jeg var et år i Tyskland på utveksling på videregående! :tommelopp: Det begynner jo å bli 10 år siden, så det skranter litt, men jeg husker da noe fortsatt.. :)

:jolie:

Jepp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, her var det jammen mye å oppdatere seg på etter noen dager uten kg-tid! :dåne: Nå er det sannelig ikke lenge igjen! Men det vet du jo såklart.. :fnise:

Hvor lenge varer spraytan-greiene? Du skal ha en omgang til før bryllupet..?

Rekker ikke skrive noe mer her nå i grunnen.. :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,hei :)

Her skjer det ting veldig snart ser jeg, er jo så spennende med bryllup.

*Løper inn på FB for å sjekke kjolebilder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, her var det jammen mye å oppdatere seg på etter noen dager uten kg-tid! :dåne: Nå er det sannelig ikke lenge igjen! Men det vet du jo såklart.. :fnise:

Hvor lenge varer spraytan-greiene? Du skal ha en omgang til før bryllupet..?

Rekker ikke skrive noe mer her nå i grunnen.. :sukk:

:klemmer:

Nå er det en uke siden jeg sprayet meg, og på kroppen kan jeg fortsatt se at jeg er brunere enn jeg naturlig er, selv om mye har falmet. Men i ansiktet er det helt borte. Så jeg skal ta en runde til ja! :jepp: Tar det tre dager før dagen. Jeg syns fargen ble for intens dagen etter sprayingen. Spesielt siden mannen ikke akkurat er neger...

Hei,hei :)

Her skjer det ting veldig snart ser jeg, er jo så spennende med bryllup.

*Løper inn på FB for å sjekke kjolebilder*

Hei! Hyggelig at du er innom!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PROBLEM!

I går satt jeg og så på bildene til Linda på FB. Min Kjære satt ved siden av og smugkikket. Så sier hanplutselig ”Håper ikke du dukker opp i en sånn kjole!” :dåne: :sinna: Hva faen!??! Kjolen min er jo faktisk VELDIG lik!!!! (No offence Linda, jeg syns du så nydelig ut, og at kjolen din var vakker!!!! Ikke bry deg om han tullingen der!!)

Jeg ble helt satt ut jeg!!! Det endte jo med at jeg måtte si at da må du bare belage deg på å skuffet, for min kjole er også stor og med stykker av stoffet sånn sydd opp. (flott at jeg fikk røpet det, liksom… :sur: ) Jeg ble til slutt skikkelig lei meg, for det er jo ikke akkurat noe gøy å tenke på at han syns jeg ser stygg og rar ut på akkurat den dagen.. Han skjønte jo at han hadde tråkket i salaten, men det er litt sent nå liksom… Nå vet jeg jo at han ikke kommer til å syns jeg er noe fin. Hva gjør jeg nå da??? Det er jo ALT for sent å gå og kjøpe ny kjole?!!? Eller må jeg bare glemme dette?? Det er ikke akkurat så lett... AAAAAAHHHHH..!!!! :sinna::frustrert::frown::grine::grine::angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, cypress. Det der er bare en sånn typisk tåpelig, lite gjennomtenkt manneting å plumpe ut med. Jeg skjønner at du ble skuffet og lei deg, det ville jeg og blitt. Og ikke kjenner jeg mannen din, men jeg kan tenke meg at han kommer på helt andre tanker når han først ser den vakre dama si i brudekjolen sin. Det er noe helt annet å se en hvilken som helst kjole på en hvilken som helst dame (nok en gang, no offence, Linda, du er jammen ikke hvilken som helst :hug: ), og å se selveste kjolen dama har valgt ut på selveste dagen. Du legger vekt på kjolen, som alle andre bruder her inne, kanskje :fnise: Og HAN legger vekt på DEG!

Håper du klarer å legge dette bak deg, for, ja, det er nok litt sent å haste i vei med å skaffe ny kjole, dessuten trenger du det ikke, for kjolen din ER virkelig nydelig, og det kommer du og til å bli. Det kommer også mannen din til å synes. Han BØR besvime! (Det kan du hilse og si ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan virkelig tråkke midt oppi salaten noen ganger!! Og jeg skjønner veldig godt at du ble sint og skuffet og lei deg, det ville enhver brud blitt.. Men tenk på dette; den dagen er ikke du hvilken som helst dame, du skal bli hans kone. Vi bruder legger altfor mye vekt på kjolen, de ser på personen inni kjolen. Og for å si det vi alle synes: Du er helt stunning i kjolen din, og han kommer til å synes du er helt fortryllende vakker. Jeg kan love deg at han garantert følte seg utrolig dum etter det som skjedde igår...

Hadde det vært meg ville jeg vært litt sur idag, og satt meg på finn.no og sett på brudekjoler mens han så at jeg gjorde det, bare for å late som at jeg planla å kjøpe ny.... :lur:

Sender deg masse gode :klemmer: og :troest: Samtidig som jeg lover deg at den store dagen kommer til å bli helt fantastisk, og mannen kommer til å bli målløs når du kommer inn i kriken!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært inne på fb og sett kjolen din. Nydelig var den!

Enig med resten her, at din kjære kommer nok til å synes den er kjempefin når det er DU som er inni den. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:slåss: på cypress mannen...!

Han blir nok å ombestemme seg når han ser du kommer nedover kirkegulvet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...