Mazilla Skrevet 28. april 2009 #2761 Del Skrevet 28. april 2009 Gratulerer!!!! Det har du fortjent! Håper det går din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. april 2009 #2762 Del Skrevet 28. april 2009 Hurra for jobbintervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. april 2009 #2763 Del Skrevet 28. april 2009 Spennende med jobbintervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. april 2009 #2764 Del Skrevet 28. april 2009 så moro med jobbintervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. april 2009 #2765 Del Skrevet 28. april 2009 Her kommer man hjem til en god nyhet!!! Så bra med jobbintervju!!! Og håper det går bra med deg selv om bestefaren din er dårligere. Godt å høre han fortsatt har humøret på plass ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. april 2009 #2766 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg krysser fingrane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. april 2009 #2767 Del Skrevet 28. april 2009 Jobbintervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. april 2009 Forfatter #2768 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Gratulerer!!!! Det har du fortjent! Håper det går din vei! Takk!! Jeg håper det går bra.. Er litt ute av intervju-trening, så det er jo ikke sikkert det går.. Men gøy bare å bli innkalt! (Selv om jeg har SINNSYKT lyst på ny jobb også... ) Hurra for jobbintervju! Ja, hurraaaa!! Spennende med jobbintervju så moro med jobbintervju Ja, det er gøy! Her kommer man hjem til en god nyhet!!! Så bra med jobbintervju!!! Og håper det går bra med deg selv om bestefaren din er dårligere. Godt å høre han fortsatt har humøret på plass ihvertfall! Ja, på tide med ny jobb nå... Føler jeg har klagd ganske mye over den i det siste... Jeg skal snart på tur opp til Ullevål igjen nå. Han er i gang med strålebehandling, så han skal være der en stund. Godt å få litt tid sammen. Jeg krysser fingrane Takk for det!! Jobbintervju Får håpe det snart er Ny jobb Endret 28. april 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. april 2009 Forfatter #2769 Del Skrevet 28. april 2009 I dag fikk vi papirene fra Folkeregisteret. Det har tatt lang tid syns jeg!!! Jeg rakk selvfølgelig akkurat å sende purring til dem i dag - da lå den i kassa da jeg kom hjem.. Det er så typisk... Ellers får jeg litt hjerteklapp når jeg ser tickeren.... 25 dager igjen bare a gitt.... Shit.... *pust rolig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. april 2009 #2770 Del Skrevet 28. april 2009 25 dager!!! Synd vi andre ikke får fulgt deg, vi hører jo så mye om hverandres planer underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 28. april 2009 #2771 Del Skrevet 28. april 2009 Heisann!! Tenkte bare jeg skulle hilse på deg her inne jeg 25 dager igjen, så spennende, gled deg!! Og så må jeg spørre; hunden i avataren, er det din? Grattis med jobbintervju, er kjekt å bli innkalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 28. april 2009 #2772 Del Skrevet 28. april 2009 Wohoooo!! Snart deres tur!! Er du stressa eller er ting under kontroll? :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. april 2009 Forfatter #2773 Del Skrevet 29. april 2009 25 dager!!! Synd vi andre ikke får fulgt deg, vi hører jo så mye om hverandres planer underveis! Dere må gjerne komme i kirken og følge meg sånn sett!! Det er plass til 800 pers, så det skal ikke stå på det!! Det hadde jeg faktisk syntes var utrolig hyggelig.. Heisann!! Tenkte bare jeg skulle hilse på deg her inne jeg 25 dager igjen, så spennende, gled deg!! Og så må jeg spørre; hunden i avataren, er det din? Grattis med jobbintervju, er kjekt å bli innkalt Hei! Hyggelig med besøk!! Ja, nå nærmer bryllupet seg... Gleder meg masse ja!! Hunden i avataren tilhører min søster. Han er den mest kosete hunden som finnes, han kommer bort og dytter på hånden din for å få deg til å kose på han. :rødme: Wohoooo!! Snart deres tur!! Er du stressa eller er ting under kontroll? :strix: :strix: Vet du, det går ganske bra! Gleder meg mest altså!! Nå er det bare smådetaljer som gjenstår å fikse, og jeg syns fortsatt vi har tid til å rekke det, så foreløpig stresser jeg ikke! Men du da, for dere er det jo bare noen få dager igjen!! Jeg kommer inn i boken din jeg, og sjekker hvordan det går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. april 2009 #2774 Del Skrevet 29. april 2009 Dere må gjerne komme i kirken og følge meg sånn sett!! Det er plass til 800 pers, så det skal ikke stå på det!! Det hadde jeg faktisk syntes var utrolig hyggelig.. Det har jeg faktisk tenkt også, at jeg hadde lyst til å se deg i kirken, men visste ikke om det var litt stalkerish Men hvis jeg er i oslo den lørdagen kommer jeg gjerne altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. april 2009 Forfatter #2775 Del Skrevet 29. april 2009 Hehe, neida, absolutt ikke stalkerish!! Hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. april 2009 #2776 Del Skrevet 29. april 2009 Lykke til på jobbintervju i morgen! skal krysse fingrene! (og så er jeg litt nysgjerrig på hvor? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. april 2009 #2777 Del Skrevet 29. april 2009 Lykke til på jobbintervju i morgen Krysser fingrene for deg :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. april 2009 #2778 Del Skrevet 29. april 2009 Så gøy med jobbintervju! Lykke til! Skal tenke på deg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 29. april 2009 #2779 Del Skrevet 29. april 2009 Lykke til på jobbintervju! for at det går bra Oi, ikke lenge igjen nå! Håper alt går bra, og husk at hvis du blir stressa, så hjelper det fort med et glass vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. april 2009 Forfatter #2780 Del Skrevet 29. april 2009 Lykke til på jobbintervju i morgen! skal krysse fingrene! (og så er jeg litt nysgjerrig på hvor? ) Takk for kryssing! Det er i et forsikringsselskap. Lykke til på jobbintervju i morgen Krysser fingrene for deg :duskedame: Takk takk!! Så gøy med jobbintervju! Lykke til! Skal tenke på deg i morgen. Ja gjør det!! Det er kl 16!!! Lykke til på jobbintervju! for at det går bra Oi, ikke lenge igjen nå! Håper alt går bra, og husk at hvis du blir stressa, så hjelper det fort med et glass vin Hey, det var jammen en god idé... Lurer på om jeg har noe i kjøleskapet... Jeg er hjemme alene, og da er det vel lov å kose seg litt ekstra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg