Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:strix:

Her kommer man hjem til en god nyhet!!! Så bra med jobbintervju!!! :hoppe:

Og håper det går bra med deg selv om bestefaren din er dårligere. Godt å høre han fortsatt har humøret på plass ihvertfall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!!! :bolledeig: Det har du fortjent! Håper det går din vei! :jepp:

:klemmer:

Takk!! Jeg håper det går bra.. Er litt ute av intervju-trening, så det er jo ikke sikkert det går.. Men gøy bare å bli innkalt! (Selv om jeg har SINNSYKT lyst på ny jobb også... )

Hurra for jobbintervju!

Ja, hurraaaa!!

Spennende med jobbintervju :hoppe:

:jepp:

så moro med jobbintervju :hoppe:

Ja, det er gøy!

Her kommer man hjem til en god nyhet!!! Så bra med jobbintervju!!! :hoppe:

Og håper det går bra med deg selv om bestefaren din er dårligere. Godt å høre han fortsatt har humøret på plass ihvertfall! :klemmer:

Ja, på tide med ny jobb nå... Føler jeg har klagd ganske mye over den i det siste...

Jeg skal snart på tur opp til Ullevål igjen nå. Han er i gang med strålebehandling, så han skal være der en stund. Godt å få litt tid sammen.

Jeg krysser fingrane :bolledeig:

Takk for det!!

:tommelopp: Jobbintervju :tommelopp:

Får håpe det snart er :tommelopp: Ny jobb :tommelopp:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi papirene fra Folkeregisteret. Det har tatt lang tid syns jeg!!! Jeg rakk selvfølgelig akkurat å sende purring til dem i dag - da lå den i kassa da jeg kom hjem.. Det er så typisk...

Ellers får jeg litt hjerteklapp når jeg ser tickeren.... 25 dager igjen bare a gitt.... Shit.... *pust rolig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Tenkte bare jeg skulle hilse på deg her inne jeg ;)

25 dager igjen, så spennende, gled deg!!

Og så må jeg spørre; hunden i avataren, er det din?

Grattis med jobbintervju, er kjekt å bli innkalt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 dager!!! :hakeslepp:

Synd vi andre ikke får fulgt deg, vi hører jo så mye om hverandres planer underveis! :strix:

Dere må gjerne komme i kirken og følge meg sånn sett!! Det er plass til 800 pers, så det skal ikke stå på det!! Det hadde jeg faktisk syntes var utrolig hyggelig.. :sjenert:

Heisann!!

Tenkte bare jeg skulle hilse på deg her inne jeg ;)

25 dager igjen, så spennende, gled deg!!

Og så må jeg spørre; hunden i avataren, er det din?

Grattis med jobbintervju, er kjekt å bli innkalt :jepp:

Hei! Hyggelig med besøk!! Ja, nå nærmer bryllupet seg... Gleder meg masse ja!!

Hunden i avataren tilhører min søster. Han er den mest kosete hunden som finnes, han kommer bort og dytter på hånden din for å få deg til å kose på han. :rødme:

Wohoooo!! Snart deres tur!! Er du stressa eller er ting under kontroll?

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Vet du, det går ganske bra! Gleder meg mest altså!! Nå er det bare smådetaljer som gjenstår å fikse, og jeg syns fortsatt vi har tid til å rekke det, så foreløpig stresser jeg ikke! Men du da, for dere er det jo bare noen få dager igjen!! Jeg kommer inn i boken din jeg, og sjekker hvordan det går!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Dere må gjerne komme i kirken og følge meg sånn sett!! Det er plass til 800 pers, så det skal ikke stå på det!! Det hadde jeg faktisk syntes var utrolig hyggelig.. :sjenert:

Det har jeg faktisk tenkt også, at jeg hadde lyst til å se deg i kirken, men visste ikke om det var litt stalkerish :sjenert: Men hvis jeg er i oslo den lørdagen kommer jeg gjerne altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jobbintervju i morgen! :hoppe: skal krysse fingrene! :klem: (og så er jeg litt nysgjerrig på hvor? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sarasahara

Lykke til på jobbintervju! :duskedame: for at det går bra :)

Oi, ikke lenge igjen nå! Håper alt går bra, og husk at hvis du blir stressa, så hjelper det fort med et glass vin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jobbintervju i morgen! :hoppe: skal krysse fingrene! :klem: (og så er jeg litt nysgjerrig på hvor? :) )

Takk for kryssing! Det er i et forsikringsselskap. :jepp:

Lykke til på jobbintervju i morgen :hoppe:

Krysser fingrene for deg :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Takk takk!! :hoppe:

Så gøy med jobbintervju! :hoppe: Lykke til! Skal tenke på deg i morgen. :klemmer:

Ja gjør det!! Det er kl 16!!! :tommelopp:

Lykke til på jobbintervju! :duskedame: for at det går bra :)

Oi, ikke lenge igjen nå! Håper alt går bra, og husk at hvis du blir stressa, så hjelper det fort med et glass vin ;)

Hey, det var jammen en god idé... Lurer på om jeg har noe i kjøleskapet... :lur: Jeg er hjemme alene, og da er det vel lov å kose seg litt ekstra?? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...