Mazilla Skrevet 19. april 2009 #2681 Del Skrevet 19. april 2009 Spent på når vi kan vente at cypress er oppegående nok til å skrive referat til oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. april 2009 #2682 Del Skrevet 19. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. april 2009 #2683 Del Skrevet 19. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. april 2009 #2684 Del Skrevet 19. april 2009 Gleder meg til å høre hvordan det gikk i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. april 2009 Forfatter #2685 Del Skrevet 19. april 2009 Søtinger som har vært innom og tenkt på meg! Nå er jeg endelig komme meg hjem igjen etter utdrikningslaget! Jeg endte med å sove hos mamma og pappa, for vi hadde fest på slutten av dagen der. Men nå kan jeg jo fortelle fra begynnelsen: Jeg ble vekket av at jentene ringte på kl 9.30. Inn toget 17 jenter, alle med russeluer og fløyter. Det var alså tema for dagen - russetid. Bakgrunnen for det er at jeg aldri har vært russ, for jeg tok siste del av videregående i utlandet. De syns nå det var på tide at jeg fikk oppleve hvordan det var. Vi startet dagen med å spise grandiosa, som de mente var ekte russemat. Jeg fikk en liste over ting jeg skulle pakke, det var bl.a bikini, pass, en god bok, en CD med rolig musikk, to truser, kondomer og masse annet. Jeg fikk på meg full russedress, russelue, genser, og til og med en russetruse. Deretter bar det av sted med en buss de hadde fått låne (en kompis av pappa kjørte oss hele dagen, det var veldig snilt av han!) Vi dro til Snarøya og spilte curling. Det var veldig gøy, men vanskelig! Jeg hadde fått en liste over knutereglene, og måtte underveis prøve å skaffe flest mulig ting i lua. Jeg måtte bl.a. kysse en lærer, men det ble byttet ut med å kysse en kjendis da vi møtte Morten Ramm fra Manshow på curlingen. Så nå har jeg fått kyss på kinnet av han. Oh joy. Da curlingen var over dro vi på Huk. Jeg hadde skjønt at det var lagt opp til at jeg skulle bade der. Det var IKKE varmt, og jeg er kjent for å være en frysepinn, så først blånektet jeg. Men når vi først kom dit tenkte jeg at dette blir bare værre hvis jeg ikke bare forter meg og gjør det. Så jeg skiftet til bikini under klærne, og så bare dro jeg for tav meg trøya og buksa, og så løp jeg ut i vannet. Jeg tok omtrent tre svømmetak før jeg gikk opp igjen. Det var selvfølgelig iiiiiskaldt, men kroppen gikk tydeligvis helt i sjokk omtrent, for det føltes ikke så ille. Da jeg kom opp igjen var jeg faktisk ikke så kalt. Jeg fikk raskt på meg klær igjen da, og da var jeg faktisk veldig varm. Så det var en ganske morsom opplevelse faktisk! Jeg hadde ikke trodd jeg skulle gjennomføre det, men fikk vel et anfall av tøffhet.. På vei tilbake til bussen møtte vi en brannbil som tilfeldigvis kom kjørende. Brannfolka kom ut av bilen, og det endte selvfølgelig med at jeg måtte kysse på en av brannmennene også. (Jeg hadde et punkt på knutelista om at jeg skulle kysse en politimann, men alle var enige om at brannmann var close enough) Deretter dro vi opp på Tryvann, der vi liksom skulle ha russestevne. Det var litt kaldt der oppe, så vi måtte droppe noen leker som var planlagt, men vi grillet pølser og hadde det gøy allikevel. Jeg måtte gjøre flere andre ting for å få ting i lua mi. Signatur på puppen av en vilt fremmed blant annet.. Det var ikke vanskelig å få til.. Til slutt reiste vi hjem til mine foreldre. Der hadde de stelt i stand med middag og dessert som vi spiste. Så hadde vi pakkelek, alle hadde med en ting som minnet det om meg, og jeg skulle gjette hvem den var fra. Det var kjempegøy, det ble noen gode historier av det! Og så hadde de lagd lapper med navnene på mine ekser, og så måtte jeg fortelle historien om det forholdet, før jeg kastet lappen som en symbolsk handling. Det ble det også noen morsomme historier av gitt! Deretter ble det Sing Star og fest. Det var veldig moro!! Vi holdt ut til langt på natt. Fant ut at jeg drakk i 17 timer i strekk i går.. Så det sier seg vel selv at jeg er ganske sliten i dag. Jeg ble heldigvis aldri kjempefull, jeg fikk stort sett øl å drikke, litt vin, men ingen sprit. Det tror jeg var lurt. Det er jo ikke noe moro hvis jeg hadde blitt så full at jeg ikke hadde fått med meg slutten på festen.. Men i det store og hele - utdrikningslag anbefales altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. april 2009 #2686 Del Skrevet 19. april 2009 Det hørtes gjennomtenkt, personlig, moro og koselig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. april 2009 #2687 Del Skrevet 19. april 2009 Det hørtes kjempekoselig ut Syns du det var gøy å få være russ da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. april 2009 Forfatter #2688 Del Skrevet 19. april 2009 Ja det var gøy, men veeldig slitsomt. Har inntatt sofaen nå, og har ingen planer om å bevege meg mer enn høyst nødvendig resten av dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 19. april 2009 #2689 Del Skrevet 19. april 2009 Hørtes ut som en veldig artig dag!!! Hadde utdrikningslag for Linda i helga vi MORO!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. april 2009 #2690 Del Skrevet 19. april 2009 Høres ut som du har hadd et kjempefint utdrikkningslag, Cypress - venninnene laget virkelig en flott og minnerik dag/kveld/natt - kjempekoslig at de valgte å gjennskape russetiden som du gikk litt glipp av Superkoselig å lese at du har hatt et flott utdrikkningslag Kjenner jeg gleder meg litt til mitt eget utdrikkningslag nå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. april 2009 #2691 Del Skrevet 19. april 2009 Artig utdrikningslag. Hørtes koselig ut. Hvorfor måtte du pakke alle de rare tingene forresten? For å forvirre deg totalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. april 2009 #2692 Del Skrevet 19. april 2009 Skulle gjerne vært flue på veggen da du spurte en tilfeldig person om å få signatur på puppen Ja, da er det gjort!! Hørtes kjempegøy ut! Gleder meg til å lese om flere her inne, ja. Nå er det "høysesong" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. april 2009 Forfatter #2693 Del Skrevet 19. april 2009 Artig utdrikningslag. Hørtes koselig ut. Hvorfor måtte du pakke alle de rare tingene forresten? For å forvirre deg totalt? Bare for å prøve å forvirre meg ja! Jeg ante ikke på noe tidspunkt hva vi skulle, så jeg var forvirret uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. april 2009 Forfatter #2694 Del Skrevet 19. april 2009 Skulle gjerne vært flue på veggen da du spurte en tilfeldig person om å få signatur på puppen Ja, da er det gjort!! Hørtes kjempegøy ut! Gleder meg til å lese om flere her inne, ja. Nå er det "høysesong" Han som fikk det ærefulle oppdrag - en eldre herre på Bygdøy som kjørte en sporty liten veteranbil - tok seg god tid da han signerte, for å si det sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 19. april 2009 #2695 Del Skrevet 19. april 2009 SÅ moro!! Flinke venner du har du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. april 2009 #2696 Del Skrevet 19. april 2009 høres ut som du hadde ett suuupert utdrikningslag hørtes veldig moro ut håper du får slappet godt av på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. april 2009 #2697 Del Skrevet 20. april 2009 Høres ut som en vellykket dag cypress!!! Hvordan er det å være på jobb i dag da, sliten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. april 2009 Forfatter #2698 Del Skrevet 20. april 2009 Høres ut som en vellykket dag cypress!!! Hvordan er det å være på jobb i dag da, sliten? Ja, det kan du godt si!! Snoooork.... Men det går vel med litt kaffe tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 20. april 2009 #2699 Del Skrevet 20. april 2009 Tok en sånn vri på Linda vi også. Fikk hu til å pakke med seg tykk jakke, votter, lue, sitteunderlag og utebukse.. Fikk ett lite tvilende blikk da hun måtte pakke det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. april 2009 #2700 Del Skrevet 20. april 2009 hei stikker innom med en og ønsker deg en god dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg