LilleEkorn Skrevet 15. april 2009 #2621 Del Skrevet 15. april 2009 Å så gøy Kjenner nå at jeg angrer på at jeg ikke gjorde noe sånt til kjære.... Men det er jo ikke for sent!!! Lyst til å ta sånne bilder når jeg går gravid jeg ...må bare vente til jeg blir gravid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2622 Del Skrevet 15. april 2009 Det syns jeg er en kjempegod idé LilleEkorn! Fotografen sa at det er veldig mange som gjør det når de er gravide. Har lyst til det selv jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2623 Del Skrevet 15. april 2009 Nå har jeg vært hos tannlegen - null hull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. april 2009 #2624 Del Skrevet 15. april 2009 Moro å lese om fotograferingen. Du er tøff! Veldig bra at det ikke føltes flaut da, for kan jo tenke meg at det lett kan bli det. Flott at fotografen var så flink. Tror det blir et lekkert resultat! Lykke til med resten av bryllupstingene du/dere skal denne uka. Nå nærmer det seg! Men det går så fint, for lista er jo nesten helt grønn. for null hull! Er viktig med et flott smil på bryllupsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. april 2009 #2625 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Det blir ikke hull i en tann som er ren Endret 15. april 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. april 2009 #2626 Del Skrevet 15. april 2009 Åh, så bra at fotograferingen gikk så fint Det blir sikkert helt nyydelige bilder For en morgengave, jeg er veldig imponert altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2627 Del Skrevet 15. april 2009 Moro å lese om fotograferingen. Du er tøff! Veldig bra at det ikke føltes flaut da, for kan jo tenke meg at det lett kan bli det. Flott at fotografen var så flink. Tror det blir et lekkert resultat! Lykke til med resten av bryllupstingene du/dere skal denne uka. Nå nærmer det seg! Men det går så fint, for lista er jo nesten helt grønn. for null hull! Er viktig med et flott smil på bryllupsdagen. Hei Muffin! Ja, det var en morsom opplevelse å ta de bildene. Jeg gleder meg masse til å se resultatet!! Samtale med organist og prest går sikkert smertefritt, satser jeg på!! Det blir ikke hull i en tann som er ren ..og tennene de pusser vi jo en etter en!! Og nå har jeg kjøpt fluorskyll, så nå blir det nok helt knall!! Åh, så bra at fotograferingen gikk så fint Det blir sikkert helt nyydelige bilder For en morgengave, jeg er veldig imponert altså Takk!! Jeg er litt imponert selv og!! Hehe, jeg satt faktisk i bilen på vei dit i går (en drøy time å kjøre) og lurte på hvem jeg kunne ringe og snakke om dette for å roe ned nervene litt. Innså da at det er jo faktisk bare dere KG-jentene og min forlover som vet om dette prosjektet. Holdt på å sprekke da jeg kom hjem i går da, hadde veldig lyst til å fortelle det. Men det ødelegger jo liksom litt overraskelsen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2628 Del Skrevet 15. april 2009 Fikk tips i sted om at det skal arrangers valsekurs for brudepar på SATS denne våren, kun 750 kr pr par for 2 timer undervisning! Det tror jeg vi skal melde oss på! Så de hadde et kurs 10. mai, det bør være så nære bryllupet at vi fortsatt husker trinnene vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. april 2009 #2629 Del Skrevet 15. april 2009 vals ja.... hverken jeg eller kjære kan det... shit... er det lov å droppe det tro? er vel ikke noe krav om at man må danse første dansen sammen.... skrekk og gru.. hehe Lykke til med valsinga deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. april 2009 #2630 Del Skrevet 15. april 2009 Hei tøffa! Du kunne jo ringt en av oss andre da, vi har jo utveksla nr etter bridezillakino! Men kjenner igjen det med å ville si noe, jeg holdt på å dø etter at jeg hadde vært i studio før påske, og enda verre blir det vel da jeg får høre det ferdige resultatet... Vi må nok bare holde ut.... Og for null hull! Det var mitt resultat i år også! Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2631 Del Skrevet 15. april 2009 vals ja.... hverken jeg eller kjære kan det... shit... er det lov å droppe det tro? er vel ikke noe krav om at man må danse første dansen sammen.... skrekk og gru.. hehe Lykke til med valsinga deres Hehe, jada det er helt sikkert lov å droppe!! Jeg var i et bryllup en gang der brudeparet bare sto og vugget, en sånn typisk klinedans.. Ikke så gøy å se på i lengden, men.. Dropp det hvis dere ikke vil!! Hei tøffa! Du kunne jo ringt en av oss andre da, vi har jo utveksla nr etter bridezillakino! Men kjenner igjen det med å ville si noe, jeg holdt på å dø etter at jeg hadde vært i studio før påske, og enda verre blir det vel da jeg får høre det ferdige resultatet... Vi må nok bare holde ut.... Og for null hull! Det var mitt resultat i år også! Ha en fin kveld!! Ja jeg kunne jo ringt en av dere Brudene i krig.. Jeg tenkte på det, men sysn det var så flaut.. Jeg syns vi skal ta en ny brudedate snart igjen, så vi blir bedre kjent og tør ringe når vi trenger psykisk backing!! Ha en fin kveld du og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. april 2009 #2632 Del Skrevet 15. april 2009 Holdt på å si at jeg gleder meg til å se bildene på FB, men det blir kanskje ikke noe av? Hørtes ut som en flott opplevelse, kjempekult at du fikk ordnet det. Det blir en super gave, mannen din kommer til å :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2633 Del Skrevet 15. april 2009 Holdt på å si at jeg gleder meg til å se bildene på FB, men det blir kanskje ikke noe av? Hørtes ut som en flott opplevelse, kjempekult at du fikk ordnet det. Det blir en super gave, mannen din kommer til å :dåne: Hehe, hvis noen av bildene er VELDIG uskyldige (les: ikke viser en dritt. Altså portrettbilde.) kan det hende det kommer på FB - bare så dere får se kvaliteten. Men jeg legger nok ikke ut noe pupp nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 15. april 2009 #2634 Del Skrevet 15. april 2009 Åh! Gøy å lese om fotograferingen!! Så gøy Du er så vanvittig tøff!! Hadde aldri turt det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. april 2009 #2635 Del Skrevet 15. april 2009 Hvor mye måtte du gi for bildeserien? Kanskje jeg skal stjele ideen din trur ikke kjære hadde vært lei seg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2636 Del Skrevet 15. april 2009 950,- for selve fotograferingen, og så må jeg jo kjøpe bildene deretter. Det billigste albumet koster 1900,-, i det er det 12 eller 16 bilder (husker ikke helt). Å bestille store bilder er vanskelig å si hva koster, det kommer så an på størrelse, ramme, etc.. Go for it!! Hvis du bor i nærheten anbefaler jeg som sagt hun jeg var hos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2637 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg skriver jobbsøknad jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. april 2009 #2638 Del Skrevet 15. april 2009 950,- for selve fotograferingen, og så må jeg jo kjøpe bildene deretter. Det billigste albumet koster 1900,-, i det er det 12 eller 16 bilder (husker ikke helt). Å bestille store bilder er vanskelig å si hva koster, det kommer så an på størrelse, ramme, etc.. Go for it!! Hvis du bor i nærheten anbefaler jeg som sagt hun jeg var hos!! hmmm... ikke ille pris det der altså Har så lyst på et stilig svart/hvitt et, et litt kunstnerisk et Hvor holder damen hus? Er det innen for en times avstand, null problem. Hva? jobbsøknad hvor? Søren... burde jeg i grunn skrive også... vikariatet mitt går ut snart... men vet liksom ikke om jeg har lyst til å fortsette med det jeg er utdannet som.. er lei... men det er liksom ikke bare bare å sette seg ned å studere til noe nytt heller. Det koster penger... og er vi heldig og få en liten, så passer det litt dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. april 2009 #2639 Del Skrevet 15. april 2009 Portrett hadde vært supert, skjønner at den puppen er litt privat :gjeiper: Spent på å høre om jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 15. april 2009 #2640 Del Skrevet 15. april 2009 Kort igjen :dåne: Og hurra for jobbsøknad da gitt! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg