Muffin! Skrevet 8. april 2009 #2601 Del Skrevet 8. april 2009 for sanger, nesten helt grønn liste og effektiv cypress-mann! Håper dere får det fint i Hemsedal. God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 8. april 2009 #2602 Del Skrevet 8. april 2009 GOD PÅSKE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. april 2009 #2603 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er bridezilla nok til å ville se bordkortholderne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 9. april 2009 #2604 Del Skrevet 9. april 2009 Ha en kjempefin påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. april 2009 #2605 Del Skrevet 13. april 2009 HURRA FOR NESTEN GRØNN LISTE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2606 Del Skrevet 14. april 2009 Hei alle sammen!! Håper dere har hatt en fin påske!! Jeg hadde en fin tur til Hemsedal. Litt høyt partynivå på de andre turdeltakerne første natta, men da fant vi ut at if you can't beat them, join them, så resten av turen var vi med på festen. Fikk telefon fra onkel-prest i går, han vil ha møte med oss på fredag! Ikke spesielt skummelt da, siden han jo tross alt er onkelen min.. MEN, det viktigste å melde i dag er selvfølgelig: I DAG SKAL JEG PÅ FOTOSHOOT!!!!! :dåne: Håper virkelig dama er behagelig og får meg til å slappe av.. Det er jo pittelitt spesielt dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. april 2009 #2607 Del Skrevet 14. april 2009 Spennende med photoshoot Fortell oss alt etterpå Jeg har egentlig veldig lyst selv, til å gi noe slikt til mannen, MEN det var det å kle av seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2009 #2608 Del Skrevet 14. april 2009 Åååå så spennende Gleder meg til å høre hvordan det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2609 Del Skrevet 14. april 2009 Ja, det blir kjempespennende!! Hun sa jeg måtte passe på å ikke gå med stramme klær en stund før, fordi de setter merker på huden.. Vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette i praksis, for jeg må jo kjøre dit (ca 1 time) og jeg kan jo ikke sitte naken heller akkurat!! Uansett hva jeg har på blir det jo noen kanter som kommer inntil huden? :klø: Jeg får sitte uten undertøy i hvert fall da.. :dåne: Herregud, jeg BØR ikke bli involvert i noen trafikkulykke eller noe på veien altså.. Tenk så pinlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2009 #2610 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Du får kjøre sånn at du er framme i litt god tid, slik at sittemerkene fra klærne kansje har gitt seg før du skal inn Endret 14. april 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. april 2009 #2611 Del Skrevet 14. april 2009 Du får drite i at det er kaldt og slenge på den en kjole... eller noe... ha en stor kåpe over..... eller som blotterne gjør... stor kåpe og naken under..pass opp for vindkast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2612 Del Skrevet 14. april 2009 Kjole ja, det var lurt!! Det har jeg seriøst ikke tenkt på!! Jeg skal jo sitte i bilen fra dør til dør, så det blir ikke kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. april 2009 #2613 Del Skrevet 14. april 2009 Så spennende med fotoshoot cypress!!! Gleder meg masse til å høre hvordan du synes det var! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. april 2009 #2614 Del Skrevet 14. april 2009 Åååh, så gøy med fotoshoot! Gleder meg til referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. april 2009 #2615 Del Skrevet 14. april 2009 ÅÅÅÅÅ!!!! Gleder meg til å høre om hvordan det var!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. april 2009 #2616 Del Skrevet 14. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. april 2009 #2617 Del Skrevet 14. april 2009 JA do tell! lyst til å ta sånne bilder selv, men.... så var det å finne en som tar bra bilder og til en bra pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2618 Del Skrevet 14. april 2009 Ai æm bækk! :hoppe: Kort oppsummering av innlegget for dere som ikke orker lese alt: gøy, ikke flaut! Jeg starter hele fortellingen med å si at dersom noen av dere skal gjøre dette noen gang, kan jeg absolutt anbefale den fotografen!! (med et liiiite forbehold da - jeg har jo ikke sett bildene enda...) Hun var utrolig behagelig å jobbe med, og veldig hyggelig!! Det er jo pittelitt kleint å kle av seg, det er ikke til å stikke under en stol, men hun tok seg tid til å bare skravle et kvarters tid før jeg kledde av meg, slik at vi ble litt kjent først, og jeg slappet av. Så rigget og fikset hun lys mens jeg kledde av meg i naborommet. Etter at jeg ble naken var hun veldig nøye på at når vi snakket sammen, så hun meg alltid i øynene, ikke en eneste gang på kroppen min. Den så hun jo selvfølgelig på mens hun tok bilder, men mens vi snakket, var det kun øynene. Det var ganske behagelig. Følte meg ikke så beglodd da. Ikke kommenterte hun noe med utseende mitt heller, verken positivt eller negativt. Hun pratet i grunn bare om andre ting, for å få fokus bort fra det faktum at jeg var nuuude! Jeg likte den fremgangsmåten veldig godt!! Vi holdt på å ta bilder halvannen-to timer. Det gikk kjempefort, og var veldig gøy!! Vi tok en del stående, der jeg måtte krumme ryggen så mye jeg kunne og mye rart. Så tok hun en del nærbilder av deler av kroppen min hun syntes var interessante. (?) Så satt jeg en stund, og så sto jeg litt til. En stund mens jeg satt satte hun på en blåsemaskin som blåste håret mitt bakfra. Hun viste meg de bildene i det lille vinduet på kameraet, og de så utrolig kule ut!! Hvis de er representative for resten, gleder jeg meg til å se dem alle!! Hun sa hun vanligvis trengte to uker på å få bildene klare, men hun skulle prøve å få mine til litt raskere siden det jo haster litt å få dem klare. Hvis vi får nok fine, skal jeg bestille et album med 16 bilder. Hvis det er ett spesielt fint, der man ikke kan se at det er meg, skal jeg kanskje bestille et til å henge på soverommet i tillegg. Gøy å ha gjort det! :strix: Jeg er tøff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2619 Del Skrevet 14. april 2009 To do denne uka: tirsdag: fotoshoot! onsdag: bestille sizoflor til bordpynt fra Tyskland (billig! ) torsdag: møte med en organist kjære kjenner som skal spille gjennom sanger for oss, slik at vi en dag kanskje klarer å velge salmer... fredag: møte med onkel-prest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. april 2009 #2620 Del Skrevet 14. april 2009 Yeeeey så bra Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg ABSOLUTT gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg