zilje_k Skrevet 4. april 2009 #2561 Del Skrevet 4. april 2009 God bedring Og GOD PÅSKE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 4. april 2009 #2562 Del Skrevet 4. april 2009 Ansjoni skrev: God bedring! Nååh.. Stakkar! Kjedelig å bli syk nå i påska!! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. april 2009 #2563 Del Skrevet 4. april 2009 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. april 2009 #2564 Del Skrevet 4. april 2009 Æsj, kjipt med forkjølelse... Håper den blåser forbi til i morgen! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. april 2009 #2565 Del Skrevet 4. april 2009 Får håpe du har fått samme forkjølelsen som jeg hadde tidligere i uka, for den var over på et par dager! Håper du har en finfin helg selv om du er litt syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. april 2009 Forfatter #2566 Del Skrevet 4. april 2009 Tusen takk alle sammen!! Jeg følger meg faktisk litt bedre allerede, det hjalp med en dag i sengen gitt!! Nå er det film og godteri-kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2009 #2567 Del Skrevet 5. april 2009 Hvilken film så du? Håper formen er enda bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. april 2009 Forfatter #2568 Del Skrevet 5. april 2009 Vi leide en Woody Allen film som heter Vicky Christina Barcelona. Den var riktig så underholdende! Formen er mye bedre i dag takk!! Så bra at jeg snart skal ta en tur til mamma og prate bryllupsdekorasjoner. Og så får jeg middag i samme slengen - det er heeelt greit for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2009 #2569 Del Skrevet 5. april 2009 Tviler ikke! Blir sikkert koselig det! Håper dere finner ut av noe lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. april 2009 #2570 Del Skrevet 5. april 2009 Hei vennen huff, ikke bra å lese at du ikke er i form!! ønsker deg en riktig god bedring Håper du får en kjempefin søndag og en gooooooooood påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. april 2009 Forfatter #2571 Del Skrevet 5. april 2009 Takk søte Miso!! Det går allerede mye bedre, så dette overlever jeg!! *** Noen driver forresten og spammer hjemmesiden vår!!!! Egentlig er det bare morsomt, men jeg lurer sånn på hvem det er!!! Mistenker min søster... Dere får gå inn og se, jeg skal vissnok få mange celebre gjester i bryllupet mitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. april 2009 #2572 Del Skrevet 5. april 2009 Haha, så bra! Men når det skal være så celebert selskap kan jeg ikke skjønne hvorfor ikke jeg er bedt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. april 2009 Forfatter #2573 Del Skrevet 5. april 2009 Sorry, men da Jens og Barack spurte om de fikk komme, så ble det bare ikke plass til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. april 2009 #2574 Del Skrevet 6. april 2009 Hei søtnos godt å høre at du er bedre!! sniker innom med en mandags før jeg drar fra jobb!! reiser hjem å jobber der, lei av å ikke ha skikkelig program på jobb!! bedre det jeg har hjemme!! så satser jeg på å klare å kombinere dem så det funker uten problemer her igjen imorgen!! *krysserfingrenefordet* ha en stråååååålende dag http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sLo_hug.gif' alt=':hug:'> og gooood påske snuppa!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. april 2009 #2575 Del Skrevet 6. april 2009 Så godt å høre at forkjølelsen ikke tok helt overhånd Jeg stemmer også på ett lags sløret Om du ikke har bestemt deg allerede da Er forresten på jobb jeg også disse dagene, så vi får underholde hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. april 2009 #2576 Del Skrevet 6. april 2009 Hei, håper formen din er bedre nå. Når det gjelder slør så syns jeg både ett lag langt slør og to lag kort slør var fint. Men jeg så i bryllupet på lørdag at brudens forlover fikk en del å passe på og ordne med med både slep og langt slør, så hvis du vil gjøre jobben enklere for forloveren din så bør du velge kort slør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. april 2009 #2577 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Bare innom med en liten påske- i hui og hast jeg Endret 6. april 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. april 2009 #2578 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hei søta ..får vel stemme for to lags jeg da, siden jeg hadde det selv og syns det var utrolig romantisk!! spesielt når min kjære løftet sløret mens presten sa at han kunne kysse sin hustru :dåne: å...får klump i magen når jeg tenker på det :rødme: men uansett hva du velger, så kommer du til å bli en strålende vakker brud :strix: Endret 7. april 2009 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2579 Del Skrevet 7. april 2009 Miso skrev: Hei søtnos godt å høre at du er bedre!! sniker innom med en mandags før jeg drar fra jobb!! reiser hjem å jobber der, lei av å ikke ha skikkelig program på jobb!! bedre det jeg har hjemme!! så satser jeg på å klare å kombinere dem så det funker uten problemer her igjen imorgen!! *krysserfingrenefordet* ha en stråååååålende dag og gooood påske snuppa!!!!! Vet du, jeg tror ikke jeg vet hva du jobber med?? :klø: Lyst til å fortelle?? MaiL skrev: Så godt å høre at forkjølelsen ikke tok helt overhånd Jeg stemmer også på ett lags sløret Om du ikke har bestemt deg allerede da Er forresten på jobb jeg også disse dagene, så vi får underholde hverandre I går hadde jeg faktisk en del å gjøre, men tror det blir stillere i dag. *håper det i hvert fall* Muffin! skrev: Hei, håper formen din er bedre nå. Når det gjelder slør så syns jeg både ett lag langt slør og to lag kort slør var fint. Men jeg så i bryllupet på lørdag at brudens forlover fikk en del å passe på og ordne med med både slep og langt slør, så hvis du vil gjøre jobben enklere for forloveren din så bør du velge kort slør. ^ Hehe, ja det er jo også et hensyn å ta... Mazilla skrev: Bare innom med en liten påske- i hui og hast jeg Takker og sender en tilbake!! Miso skrev: Hei søta ..får vel stemme for to lags jeg da, siden jeg hadde det selv og syns det var utrolig romantisk!! spesielt når min kjære løftet sløret mens presten sa at han kunne kysse sin hustru :dåne: å...får klump i magen når jeg tenker på det :rødme: men uansett hva du velger, så kommer du til å bli en strålende vakker brud :strix: Takk for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2580 Del Skrevet 7. april 2009 I går ordnet vi sanger til kirken!! :hoppe: Det vil si, hun ordnet seg helt selv! Hun er en venninne av en venninne etc... og hadde hørt at vi var på jakt, så hun ringte meg i går og tilbød seg (mot betaling da...) Hun er utdannet klassisk sanger, så det tror jeg blir kjempebra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg