cypress Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2501 Skrevet 1. april 2009 Nei jeg var ute med venninner i går, og han var litt småsyk i går, så da ble det ikke noe av. Men skal prøve å få lagd det snart!! Det er jo bare å høvle av litt på bunnen slik at de ikke ruller, og sage et hakk som vi kan putte kortene i! Bør være ganske greit egentlig. Selv om det er 95 stk... Ordnet forresten gave-opp-pakkere i går. Fint med alt som er fikset! Og ringte skredderen og fikk prutet ned sy-prisen til 2500.. Da var jeg stolt som turte det!! Det er sånt jeg egentlig syns er pinlig.. Og kjolen skal være klar tirsdag neste uke!! Ellers har vi avtalt tid rett etter påske med en organist som kjære kjenner, som skal ta oss med i kirken han jobber og spiller gjennom noen sanger og hjelpe oss med å velge! Lurt!
Disco Biscuit Skrevet 1. april 2009 #2502 Skrevet 1. april 2009 Flinkingen som har ordnet så masse Og at du turte å prute på prisen til skredderen er veldig beundringsverdig, det hadde jeg aldri turt
cypress Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2504 Skrevet 1. april 2009 Ikke jeg heller egentlig! Jeg var tøff!!
Sekretæren Skrevet 1. april 2009 #2506 Skrevet 1. april 2009 Nei jeg var ute med venninner i går, og han var litt småsyk i går, så da ble det ikke noe av. Men skal prøve å få lagd det snart!! Det er jo bare å høvle av litt på bunnen slik at de ikke ruller, og sage et hakk som vi kan putte kortene i! Bør være ganske greit egentlig. Selv om det er 95 stk... Sløydtimen sin det
Sekretæren Skrevet 1. april 2009 #2507 Skrevet 1. april 2009 Det kommer helt sikkert til å blir noen vanvittig flotte bilder, forresten. Hun hadde lagt ut mye fint på siden sin, hvertfall
Muffin! Skrevet 1. april 2009 #2508 Skrevet 1. april 2009 Blir bare tøffere og tøffere du. Snart er du tøffere enn toget! Var inne og tittet litt på fotografen din sin side, og merker jeg fikk litt lyst til å ta aktbilder sammen med kjære når jeg en gang blir gravid.
DDuck Skrevet 1. april 2009 #2509 Skrevet 1. april 2009 Det var veldig smakfulle og stilfulle bilder Mye nydelig :rødme: Jeg viste ikke at mannekroppen kunne bli så fin naken? :klø: Nesten som om jeg har lyst å sende Ælen for å ta aktbilder
Gjest Ansjoni Skrevet 1. april 2009 #2510 Skrevet 1. april 2009 (endret) Vi har forresten vært i kontakt med den fotografen tidligere, dog ikke angående aktfotografi Mye fine bilder, men ræva nettside, funker ikke hos meg Endret 1. april 2009 av Ansjoni
Gjest Neferet Skrevet 2. april 2009 #2511 Skrevet 2. april 2009 Så mye du har fått ordnet cypress! Lykke til hos fotografen når den tid kommer!
Mazilla Skrevet 2. april 2009 #2512 Skrevet 2. april 2009 Så flink du er som ordner og pruter og bestiller og fikser! Jeg tror forresten noe mer i morgengave blir bortkasta, ettersom han vil være for opptatt med å sikle over aktbildene til å legge merke til noe annet! Mannfolk og multitasking, vet du..
Gjest Miso Skrevet 2. april 2009 #2513 Skrevet 2. april 2009 Hei vennen så flink du er som ordner å står på!! som du sier, alt som er fikset er bra!! en ting mindre å tenke på!! Var inne på siden til fotografen du skal bruke til aktbildene, hun tok veldig fine bilder har sikkelig lyst til å gjøre det selv, men vet virkelig ikke om jeg tør.. syns du er kjempetøff som gjør det!! og er enig med mazzi, noe annet til morgengave trengs ikke!! han kommer til å se på de bildene hele tiden, før han kaster seg over sin nydelig kone
cypress Skrevet 2. april 2009 Forfatter #2514 Skrevet 2. april 2009 oi, så tøff du er! Takk søta!! Sløydtimen sin det Ja, det blir moro!! Det kommer helt sikkert til å blir noen vanvittig flotte bilder, forresten. Hun hadde lagt ut mye fint på siden sin, hvertfall Så gøy å høre at du sier det! Jeg var litt nervøs for hva nettopp du ville syns om henne nemlig, siden du vel (om enn indirekte) har litt peiling på foto.. Håper du er ærlig om det, jeg vil ikke dra dit hvis hun ikke er flink, og jeg har jo absolutt ikke greie på det.. Blir bare tøffere og tøffere du. Snart er du tøffere enn toget! Var inne og tittet litt på fotografen din sin side, og merker jeg fikk litt lyst til å ta aktbilder sammen med kjære når jeg en gang blir gravid. <-- endelig fikk jeg brukt den smileyen.. Ja, gravid-bilder er kjempefint!! Det har jeg lyst til og når/hvis den tiden kommer..
cypress Skrevet 2. april 2009 Forfatter #2515 Skrevet 2. april 2009 Det var veldig smakfulle og stilfulle bilder Mye nydelig :rødme: Jeg viste ikke at mannekroppen kunne bli så fin naken? :klø: Nesten som om jeg har lyst å sende Ælen for å ta aktbilder Tror du han hadde blitt med på det da? Jeg tenker at det må være litt kult å ha når man blir gammel også, når kroppen har forandret seg masse, som en måte å huske hvordan man så ut da man var ung.. Vi har forresten vært i kontakt med den fotografen tidligere, dog ikke angående aktfotografi Mye fine bilder, men ræva nettside, funker ikke hos meg Har du? Men uten å faktisk bruke henne eller? :klø: Siden funket ikke hos meg heller, når jeg er logget på jobb-nettverket. Så jeg måtte bruke gode gamle hurtigtast Shift + F2, og så funka det... Antar jeg ikke lærte deg noe som helst nytt nå. Så mye du har fått ordnet cypress! Lykke til hos fotografen når den tid kommer! Ja, jeg har vært flink!! *stolt* Jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert om hvordan foto-shooten går.. Muuulig jeg ikke tør å legge ut bilder til dere så dere får se - selv ikke på hemlisgruppa på FB...
cypress Skrevet 2. april 2009 Forfatter #2516 Skrevet 2. april 2009 Så flink du er som ordner og pruter og bestiller og fikser! Jeg tror forresten noe mer i morgengave blir bortkasta, ettersom han vil være for opptatt med å sikle over aktbildene til å legge merke til noe annet! Mannfolk og multitasking, vet du.. Takk for skryt!! Nei, multitasking er det dårlig med der i gården. Innimellom virker det som også singletasking blir litt mye av det gode, så jeg får bare innse hans begrensning... Nå håper jeg virkelig de bildene blir fine altså, ellers sliter jeg!! Jeg har jo ikke penger til noe annet heller... Hei vennen så flink du er som ordner å står på!! som du sier, alt som er fikset er bra!! en ting mindre å tenke på!! Var inne på siden til fotografen du skal bruke til aktbildene, hun tok veldig fine bilder har sikkelig lyst til å gjøre det selv, men vet virkelig ikke om jeg tør.. syns du er kjempetøff som gjør det!! og er enig med mazzi, noe annet til morgengave trengs ikke!! han kommer til å se på de bildene hele tiden, før han kaster seg over sin nydelig kone Jeg skal si fra om det er skummelt eller ikke, så kan du jo tenke på om du tør etterpå!! Hun var veldig hyggelig da jeg snakket med henne på telefonen i hvert fall, så jeg satser på at hun er det i virkeligheten også!
Gjest Miso Skrevet 2. april 2009 #2517 Skrevet 2. april 2009 kjempefint om du sier ifra!! det er jo absolutt bra at hun virket koselig på tlf lover godt
DDuck Skrevet 2. april 2009 #2518 Skrevet 2. april 2009 Tror du han hadde blitt med på det da? Jeg tenker at det må være litt kult å ha når man blir gammel også, når kroppen har forandret seg masse, som en måte å huske hvordan man så ut da man var ung.. Jeg spurte han i går da.. Så sa han: Hvorfor det? Jeg har jo så hårete bein! også magen da... nei nei nei...
eleit Skrevet 2. april 2009 #2519 Skrevet 2. april 2009 Wow! Så tøff du er! Kan jo nesten ikke finnes no bedre morgengave Og, fotografen har jo tatt masse bra bilder!! Hadde ikke turt det jeg Og, så bra at du har fått prutet ned prisen på syinga.. Synes også sånt er flaut, så lenge man ikke er i syden. Bruker å få kjære til å ta seg av sånt
Mazilla Skrevet 2. april 2009 #2520 Skrevet 2. april 2009 Jeg spurte han i går da.. Så sa han: Hvorfor det? Jeg har jo så hårete bein! også magen da... nei nei nei...
Fremhevede innlegg