Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er også fan av litt store øredobber :nigo:

Selv skal jg ha øreringer som er ca 5-6cm i diameter.. Så er de i gull med "diamanter" hele veien rundt :jepp:

Håret høres spennende ut :jepp: Gleder meg til å få se bilder :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi prøvde et gammelt par øredobber som hun hadde liggende til kjolen. De var ikke heeelt som jeg vil ha dem, men jeg fikk jo et visst inntrykk. Det er veldig kult, og passer godt til kjolen og håret. Det er bare det at jeg har inntrykka vat man liksom "skal" ha pene pyntelige små øredobber på en sånn dag..?

Jeg syns du skal kjøre på det du syntes er finest jeg. :jepp: Da blir det jo mer 'deg' :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg skal også ha store øredobber, riktignok store på en litt annen måte :fnise: Hullet er vel 6mm nå, drev og strakk de da jeg var yngre, men har trukket seg endel sammen nå da ;)

Så kjekt med hår og sminke i boks :strix:

Skrevet
Jeg er også fan av litt store øredobber :nigo:

Selv skal jg ha øreringer som er ca 5-6cm i diameter.. Så er de i gull med "diamanter" hele veien rundt :jepp:

Håret høres spennende ut :jepp: Gleder meg til å få se bilder :)

Det høres fint ut!! Du blir nok en hottie!! :jepp:

Jeg syns du skal kjøre på det du syntes er finest jeg. :jepp: Da blir det jo mer 'deg' :)

Ja, enig i det!! Det er jo det viktigste, at jeg føler meg vel!

Jeg skal også ha store øredobber, riktignok store på en litt annen måte :fnise: Hullet er vel 6mm nå, drev og strakk de da jeg var yngre, men har trukket seg endel sammen nå da ;)

Så kjekt med hår og sminke i boks :strix:

Hæ?? :klø: Det skjønte jeg ikke... Har hullet ditt blitt så langt?? Og du har strukket det sånn med vilje?? :hakeslepp: Auauau...

Verdens søteste avatar! :rødme:

Jepp, og det beste er at han er ekte, så jeg kose med han når jeg er på besøk hos søs!! Han er en sånn hund som ALDRI blir lei av å kose heller, så det er veldig gøy. Hvis man sitter med armene langs siden, kommer han ofte bort og dytte snuten sin under armen for å signalisere at han vil bli klappet. Det er så søtt... *smelt*

Skrevet

Åå :hjerter:

Da jeg var liten var det eneste jeg ønsket meg fra jeg var ca. 4 år til 10 år, en dalmatiner! (Litt på virket etter 101 dalmatinere :tunge1: )

Men han hørtes ut som verdens søteste, er så koselig med sånne hunder som bare vil kose og kose :hjerte:

Skrevet

:strix: Så bra at prøvetimen med frisør/sminkør gikk bra :Nikke:

Synes du fint kan gå for store øredobber :jepp: Elsker store øredobber selv ;)

Skrevet

Så gøy at prøvetimen ble vellykka! :jepp: Gleder meg til bilder! :)

Skrevet
Åå :hjerter:

Da jeg var liten var det eneste jeg ønsket meg fra jeg var ca. 4 år til 10 år, en dalmatiner! (Litt på virket etter 101 dalmatinere :tunge1: )

Men han hørtes ut som verdens søteste, er så koselig med sånne hunder som bare vil kose og kose :hjerte:

Ja, ikke sant!! Det er sånne hunder som er moro, som gidder å kose! Det vil jeg ha når jeg blir "stor" også! :fnise:

:strix: Så bra at prøvetimen med frisør/sminkør gikk bra :Nikke:

Synes du fint kan gå for store øredobber :jepp: Elsker store øredobber selv ;)

Ja, det var veldig deilig å få hatt den prøvetimen, føler jeg er litt nærmere å være klar nå!! :jepp:

Så gøy at prøvetimen ble vellykka! :jepp: Gleder meg til bilder! :)

Bilder ja... Det glemte åpenbart min kjære forlover i går, for det kom ikke noe i min mailboks.... Skal mase på henne jeg!! :)

Skrevet

Gleder meg til bilder, du hørtes helt vanvittig nydelig ut :Nikke:

Jeg må si meg enig i at man skal gjøre akkurat som man vil på bryllupsdagen, man skal føle seg vel. :)

Skrevet

Mer bryllupsrelatert!!

I går fikk vi hentelapp i posten fra Optimalprint!!!! Så jeg skal hente invitasjonene etterpå!! :hoppe::strix::bolledeig: Her skjer det altså ting!!

Vi må begynne å sende dem ut nå denne uken. Det blir veldig travelt, for vi skal på del to av det kurset vi var på sammen for noen uker siden, det begynner i morgen og varer til fredag, hver dag til kl 19 på kvelden... Og masse som skal forberedes i forkant.. :sukk: Lurer på hvordan jeg skal få tid til dette!!

Vet om en ting som blir nedprioritert denne uken i hvert fall, og det er :trene: ...

Skrevet
Gleder meg til bilder, du hørtes helt vanvittig nydelig ut :Nikke:

Jeg må si meg enig i at man skal gjøre akkurat som man vil på bryllupsdagen, man skal føle seg vel. :)

:flau: Takk skal du ha!

Jeg kommer nok til å gjøre som jeg vil ja, må bare finne ut hva det er selv først... :sjenert:

Skrevet

Så gøy at du ble så fornøyd med prøvetimen på hår og sminke :) Og :hoppe: for invitasjoner :)

Skrevet

Invitasjoner :hoppe: Da blir det gjester i bryllupet allikevel :fnise:

Skrevet

Ikke ta gleden på forskudd, de skal jo tross alt sendes ut også... ;)

Skrevet

Forresten har jeg bestilt meg friørtime til lørdag, det blir deilig å få bort 10 cm-etterveksten... Og nå skal jeg be om at hun farger meg så jeg får litt kaldere blond-farge! :jepp: Håper det går!! Skal dit en gang til før bryllupet da, men det er vel greit å legge grunnlaget for fargen nå tenker jeg!

Skrevet

Jeg har forresten tatt med meg bryllupsskoene mine på jobb, og trippe rrundt i dem nå.. :fnise: Har fått noen rare blikk, men pytt pytt.. En kollega sa, før han visste hvilke sko det var, "det var jo ehh... sommerlig!" :ler:

Litt dårlig tegn at de gnager litt på siden av foten... Håper det går seg til..

Skrevet
Jeg har forresten tatt med meg bryllupsskoene mine på jobb, og trippe rrundt i dem nå.. :fnise: Har fått noen rare blikk, men pytt pytt.. En kollega sa, før han visste hvilke sko det var, "det var jo ehh... sommerlig!" :ler:

Litt dårlig tegn at de gnager litt på siden av foten... Håper det går seg til..

Så lur du er :) Rare blikk kan man leve med!

Hvis de gnager på en bestemt plass, så prøv compeed sin gnagsårstift! Funker veldig bra på å forebygge gnagsår :Nikke: Ei venninne av meg som giftet seg i fjor sommer hadde foresten god hjelp av den. Kjolen hannes hadde borderi og perler oppe, og det gnagde veldig under armene hennes. :fnise: Så det skal i allefall min forlover ha med i veska på bryllupsdagen!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...