Mazilla Skrevet 13. mars 2009 #2321 Del Skrevet 13. mars 2009 Snacksy bikini! Ha en fin fredag! Helg rett rundt hjørnet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #2322 Del Skrevet 13. mars 2009 Voffsen er min "nevø", og mine foreldres foreløpig eneste barnebarn. Når jeg ser hvordan de skjemmer bort den hunden, blir jeg litt tvilende til å la dem sitte barnevakt hvis jeg noengang får barn. Det blir en feit unge, for å si det sånn!! Snart helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #2323 Del Skrevet 13. mars 2009 flaks at du har meg søta Ja, det er flaks!! Glad for det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 13. mars 2009 #2324 Del Skrevet 13. mars 2009 Gooooood helg,Cypress!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. mars 2009 #2325 Del Skrevet 13. mars 2009 Goood helg Cypress Og så satser vi på at Cypressmannen snart får ut fingeren og skjønner at det ikke er sååå lenge til den store dagen!! Nice bikini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 13. mars 2009 #2326 Del Skrevet 13. mars 2009 Bare innom for å legge igjen et lite livstegn fra meg og si at jeg ikke har glemt gjengen her inne på bryllupsdagboksidene. Ha en strålende helg Cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. mars 2009 #2327 Del Skrevet 13. mars 2009 hei vennen innom for å ønske deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #2328 Del Skrevet 13. mars 2009 Gooooood helg,Cypress!! Takk det samme tilbake!! Goood helg Cypress Og så satser vi på at Cypressmannen snart får ut fingeren og skjønner at det ikke er sååå lenge til den store dagen!! Nice bikini Vi får satse på det... Ellers regner jeg med dere backer meg med å :slår: han?? Bare innom for å legge igjen et lite livstegn fra meg og si at jeg ikke har glemt gjengen her inne på bryllupsdagboksidene. Ha en strålende helg Cypress! Så koselig!! Alt bra med deg?? hei vennen innom for å ønske deg en riktig god helg Hei søta! Takk for det, god helg til deg og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #2329 Del Skrevet 13. mars 2009 Som nevnt tidligere skal vi på fest til forloveren til kjære i dag. Av en eller annen grunn insisterer han på å fortsette å være kompis med kjæres eks (hun noen av dere kanskje husker dukket opp med verdens største hatt i sommer... :dåne: ). Så vi fikk melding i går om at vi ikke måtte bli overrasket om vi møtte henne der... Blæææ... Skjønner ikke hvorfor han absolutt må be henne?? :klø: Så pluteslig ble utgangspunktet for kvelden et litt annet for meg, nå må jeg jo hjem og stashe meg og se smashing ut.. Pokker, jeg som hadde tenkt å bare komme uten å pynte meg så mye og være litt avslappet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2009 #2330 Del Skrevet 13. mars 2009 Du ser sikkert smashing ut uansett du! Synd hvis hun dukker opp, høres litt unødvendig ut å invitere henne, men du får bare gjøre det beste ut av det! Prøv å kose deg i kveld likevel da! Fredags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. mars 2009 #2331 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi får satse på det... Ellers regner jeg med dere backer meg med å :slår: han?? jeg er i alle fall med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #2332 Del Skrevet 13. mars 2009 Du ser sikkert smashing ut uansett du! Synd hvis hun dukker opp, høres litt unødvendig ut å invitere henne, men du får bare gjøre det beste ut av det! Prøv å kose deg i kveld likevel da! Fredags- Jada, det blir sikkert gøy! Særlig når jeg forteller meg selv at jeg er hundre ganger mer interessant enn henne og ser hundre ganger bedre ut... jeg er i alle fall med! Bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #2333 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå bærer det av sted på trening! Og så hjem og så på fæst... God helg til alle som er innom!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. mars 2009 #2334 Del Skrevet 13. mars 2009 Ligner hun på Celina Midelfart, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #2335 Del Skrevet 13. mars 2009 Ligner hun på Celina Midelfart, kanskje? Ååååååå........ du er grei!! Nei, ikke i det hele tatt!!!! Hun ligner på hun her: stygge damen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #2336 Del Skrevet 13. mars 2009 Neida, det var slemt... (men gøy!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. mars 2009 #2337 Del Skrevet 13. mars 2009 Og veldig lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. mars 2009 #2338 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg pleier å late som at exen til Mannen ikke finnes. og så har vi sånn intern vits sånn at hver gang Mannen nevner at han bodde i Bergen (hvor han bodde med eksen) pleier jeg (eller han eller begge å si): neeei, du har aldri bodd i Bergen. Og så sier han: "nei. stemmer det. jeg mener; en gang jeg var på besøk i Bergen". Og så ler vi. Det er jo selvfølgelig mye letter å late som at hun ikke finnes når jeg aldri har møtt henne, og jeg slipper å dra på fest med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mars 2009 #2339 Del Skrevet 13. mars 2009 Kos deg på fæst Og du er smashing uansett du! Trenger jo ikke å fiffe deg så mye engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2009 #2340 Del Skrevet 13. mars 2009 Han godeste skulle låne pcen min istad, også hadde jeg glemt å lukke vinduet med den lekre dama fra linken din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg