Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Voffsen er min "nevø", og mine foreldres foreløpig eneste barnebarn. Når jeg ser hvordan de skjemmer bort den hunden, blir jeg litt tvilende til å la dem sitte barnevakt hvis jeg noengang får barn. Det blir en feit unge, for å si det sånn!! :fnise:

:strix: Snart helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood helg Cypress :hoppe: Og så satser vi på at Cypressmannen snart får ut fingeren og skjønner at det ikke er sååå lenge til den store dagen!!

Nice bikini :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å legge igjen et lite livstegn fra meg og si at jeg ikke har glemt gjengen her inne på bryllupsdagboksidene. :vinke: Ha en strålende helg Cypress! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gooooood helg,Cypress!! :kose:

Takk det samme tilbake!!

Goood helg Cypress :hoppe: Og så satser vi på at Cypressmannen snart får ut fingeren og skjønner at det ikke er sååå lenge til den store dagen!!

Nice bikini :Nikke:

Vi får satse på det... Ellers regner jeg med dere backer meg med å :slår: han?? ;)

Bare innom for å legge igjen et lite livstegn fra meg og si at jeg ikke har glemt gjengen her inne på bryllupsdagboksidene. :vinke: Ha en strålende helg Cypress! :klem:

Så koselig!! Alt bra med deg?? :klemmer:

hei vennen :klem:

innom for å ønske deg en riktig god helg :klemmer:

Hei søta! Takk for det, god helg til deg og!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere skal vi på fest til forloveren til kjære i dag. Av en eller annen grunn insisterer han på å fortsette å være kompis med kjæres eks (hun noen av dere kanskje husker dukket opp med verdens største hatt i sommer... :dåne: ). Så vi fikk melding i går om at vi ikke måtte bli overrasket om vi møtte henne der... :sur: Blæææ... Skjønner ikke hvorfor han absolutt må be henne?? :klø:

Så pluteslig ble utgangspunktet for kvelden et litt annet for meg, nå må jeg jo hjem og stashe meg og se smashing ut.. :klaske: Pokker, jeg som hadde tenkt å bare komme uten å pynte meg så mye og være litt avslappet.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser sikkert smashing ut uansett du! :Nikke: Synd hvis hun dukker opp, høres litt unødvendig ut å invitere henne, men du får bare gjøre det beste ut av det! Prøv å kose deg i kveld likevel da! :kristin:

Fredags- :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på det... Ellers regner jeg med dere backer meg med å :slår: han?? ;)

jeg er i alle fall med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser sikkert smashing ut uansett du! :Nikke: Synd hvis hun dukker opp, høres litt unødvendig ut å invitere henne, men du får bare gjøre det beste ut av det! Prøv å kose deg i kveld likevel da! :kristin:

Fredags- :klemmer:

Jada, det blir sikkert gøy! Særlig når jeg forteller meg selv at jeg er hundre ganger mer interessant enn henne og ser hundre ganger bedre ut... :jepp::fnise:

jeg er i alle fall med!

Bra!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bærer det av sted på trening! Og så hjem og så på fæst... :vin::danser:

God helg til alle som er innom!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligner hun på Celina Midelfart, kanskje? :filer:

Ååååååå........ du er grei!! :hjerte: Nei, ikke i det hele tatt!!!! Hun ligner på hun her: stygge damen

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å late som at exen til Mannen ikke finnes. og så har vi sånn intern vits sånn at hver gang Mannen nevner at han bodde i Bergen (hvor han bodde med eksen) pleier jeg (eller han eller begge å si): neeei, du har aldri bodd i Bergen. Og så sier han: "nei. stemmer det. jeg mener; en gang jeg var på besøk i Bergen". Og så ler vi.

Det er jo selvfølgelig mye letter å late som at hun ikke finnes når jeg aldri har møtt henne, og jeg slipper å dra på fest med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste skulle låne pcen min istad, også hadde jeg glemt å lukke vinduet med den lekre dama fra linken din... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...