Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Takk vennen! Skal på sykehuset igjen i morgen på besøk. Begynner å venne meg til tanken på at bestefar skal dø litt, selv om det høres rart ut. Huff...

KG-daten var gøy!! :jepp:

skjønner hva du mener da..

bra det var gøy på date. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Hei cypress!

Takk for i går, det var stas!! :hoppe:

Håper du får en bra tirsdag! :klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Takk for i går, søta! Var veldig koselig :Nikke:

Jeg har forresten veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke tenkte på å spørre åssen det var med bestefaren din :sjenert: Det var litt dårlig. Håper det går bra på sykehuset i dag!

Fikk du skrevet invitasjoner forresten?

:klemmer:

Skrevet
Hei cypress!

Takk for i går, det var stas!! :hoppe:

Håper du får en bra tirsdag! :klem:

Jess, det var kjempestas!! Vi får gjøre det igjen en gang snart (kanskje med en annen film da....) :fnise:

Takk for i går, søta! Var veldig koselig :Nikke:

Jeg har forresten veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke tenkte på å spørre åssen det var med bestefaren din :sjenert: Det var litt dårlig. Håper det går bra på sykehuset i dag!

Fikk du skrevet invitasjoner forresten?

:klemmer:

Neinei, ikke tenk på det.. Det går jo som det går, han begynte med strålebehandlinger i går, så da tror jeg han får mindre vondt i hvert fall. Litt sliten blir han nok også, men. Han trives godt på sykehuset, skryter av at de har så fine gardiner og at alle er så hyggelige.. Så da har han det så bra han kan ha det, etter forholdene! Så lenge han ikke klager selv, så skal ikke jeg det heller! :jepp:

Haha, invitasjoner ja... Tror du ikke det da... :klaske: Nei da, min kjære hadde glemt å ringe venninnen som vi håper vil være toastmaster, så da kan vi nesten ikke printe invitasjonene før vi vet om hun sier ja... Han sa han egentlig gjerne ville møte henne på café og spørre personlig. Det sa jeg at han i grunn bare kan drite i nå, det har vi ikke tid til å vente på! Da går jo hele denne uken også da! :riste: Håpløst... Så han prøvde å ringe i går da, men hun svarte seff ikke....

Jaja, i verste fall, hvis vi aldri får bestilt invitasjonene, slik at ingen blir invitert, får heller dere KG-jentene sette av dagen, og komme på bryllupsfest.. :fnise: Jeg er sikker på at det hadde vært minst like hyggelig!! :jepp:

Skrevet

Jeg kommer jeg!! :strix:

Skrevet

Jeg fikk forresten den vidunder-øyevipp-saken i går! Så nå er jeg i gang med å teste den. Den lover merkbart tykkere vipper i løpet av 30 dager.. Stay tuned..

Skrevet
Jeg kommer jeg!! :strix:

Det er bra!! :tommelopp:

Skrevet
Jeg fikk forresten den vidunder-øyevipp-saken i går! Så nå er jeg i gang med å teste den. Den lover merkbart tykkere vipper i løpet av 30 dager.. Stay tuned..

Nesten så du skulle lagd en ticker så vi kan holde oss oppdatert på hvor lang tid det har gått! :fnise:

Skrevet

Hehe, ja det skulle jeg gjerne gjort, hvis ikke det hadde vært for de strenge nye signatur-reglene til KG... :trampe:

Skrevet

Jeg kommer også på bryllupsfest hvis det er slik at dere aldri får sendt invitasjoner :fnise:

Skrevet

Æi kåmm :strix:

Ja jeg er spent på øyevipp-mirakel-midlet :jepp:

Skrevet

Jeg bor jo rett ved, så er bare å rope så kommer jeg løpende! :ler:

Trist å høre om bestefaren din cypress :tristbla::kose:

Skrevet

Takk for i går, det var kjempekos! :)

Haha, det var lissom det som manglet, et bryllup med bare KG-gjester :ler: Jeg kommer, altså ;)

Skrevet (endret)

Sorry meg.. men det der kan jeg liksom ikke tro på... tykkere vipper? hvordan? ved å kline på et eller annet? :)

Nå har det seg sånn at vipper har en syklus på 2-3 uker før det faller ut og det vokser ut en ny vipp... så hvordan kan den nye vippen bli tykkere da?

Får liksom ikke det til å stemme helt....

Er lov å være kritisk vel :lur:

Endret av Devilina
Skrevet
Sorry meg.. men det der kan jeg liksom ikke tro på... tykkere vipper? hvordan? ved å kline på et eller annet? :)

Nå har det seg sånn at vipper har en syklus på 2-3 uker før det faller ut og det vokser ut en ny vipp... så hvordan kan den nye vippen bli tykkere da?

Får liksom ikke det til å stemme helt....

Er lov å være kritisk vel :lur:

Hehe, jeg er i grunn helt enig, det høres jo aaaalt for godt ut til å være sant... Så da er det sikkert ikke det... Men det var billig, og jeg er en sucker for å prøve sånne ting... :sjenert:

Skrevet

Hyggelig at så mange av dere kommer i bryllupet forresten!! ;)

Nå snakker faktisk mannen med den potensielle toastmasteren nå, men jeg har ikke klart å høre hva svaret hennes er... Men jeg satser på at hun sier ja.. Da kan det i hvert fall se ut som det er mulighet for å bestille invitasjonene snart altså...

Men jeg feirer ikke før jeg er sikker!! :snurt:

Skrevet

Mamma minnet meg forresten på en fin ting i dag - jeg har en fetter som også skal gifte seg i år, så da har jeg en unnskyldning for å KJØPE EN KJOLE TIL!!!

Ebay here I come.... :lur:

Skrevet

håper hun sier ja.

og hurra for kjole og ebay. :)

Skrevet
håper hun sier ja.

og hurra for kjole og ebay. :)

Hun sa JAAA!!!

Vi har toastmaster!!!!! :strix:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...